4 korte læserbreve
Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-11 14:38

   Fransk censur-terror
En bombet avis-redaktion er hvad reaktionen på JP-karikaturerne spåede
om. Vi må vågne op.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

Nedprioriter religions-faget
Religion i skolen skal alle have, sir S-ministeren, men forældrene
lægger mest vægt på læsning, skrivning, regning, og juridisk
samfundsforståelse .At forstå medborgeres hobby-tro og dagdrømme er
ikke på højde med orientering om historie, partiprogrammer og meget
andet.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

Tolerer luder-import
Visse handlede kvinder har drukket en kop kaffe på Reden og en
skolepsykolog, der leder dette Vesterbro-værested vil nu have
danskerne til at "forstå" pigerne.
Findes der en dansker, der IKKE forstår at timeløn ved købesex overgår
fx butiksjobs?
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fodlænke overgår DNA
Synderegister med hjemmerøveri, indbrud og systematisk salg af
hælersmykker , tyder i retning af en afstumpet person, der bør kunne
dømmes på DNA, selvom dette er gammelt og mangelfuldt.
Men da politiet først mødte monsteret , var elektronisk fodlænke
udviklet og der ligger fremtiden mht forebyggelse.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : Vidal

Dato : 03-11-11 14:44

Den 03-11-2011 14:37, Bo Warming skrev:

> Findes der en dansker, der IKKE forstår at timeløn ved købesex overgår
> fx butiksjobs?

Jeg ved ikke, hvad timelønnen for købesex er.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-11 16:09

On Thu, 03 Nov 2011 14:43:35 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg ved ikke, hvad timelønnen for købesex er.

Regn med 100 gange en kassedames .- hvis hun er sexet og gider skabe
trivsel

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-11 17:24

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4eb29a95$0$281$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg ved ikke, hvad timelønnen for købesex er.

Kommer vist an på kunden. Er kunden Bo Warming, vil en timeløn nok kunne
beregnes til 3.000 kroner.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-11 19:27

On Thu, 3 Nov 2011 17:23:42 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
>4eb29a95$0$281$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

>Kommer vist an på kunden. Er kunden Bo Warming, vil en timeløn nok kunne
>beregnes til 3.000 kroner.

Med en meget lækker pige har jeg givet 500 kr for ½ time

Jens Bruun har siddet ved min side under en lang fest og siden
rapporteret at jeg var ren, velklædt og lugtløs

Men det har jeg ikke altid været hos massagepiger og enkelte har
kommet med en bemærkning men aldrig afvist eller forhøjet pris

De er vant til lidt af hvert og ingen kropslugt giver smerter i næstn
og man vænner sig til alt - adaption kaldes det

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-11 00:33

On Thu, 03 Nov 2011 19:26:33 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>De er vant til lidt af hvert og ingen kropslugt giver smerter i næstn
>og man vænner sig til alt - adaption kaldes det

Hvad kan du huske fra den fest, Jens Bruun? - ring 35861000 hvis du
har en ledig stund - jeg er lidt ensom . evt opringning vil ikke
blive nævnt på ng

(Alternativ telefon er 20538913 - men den stationære er næsten altid
iorden - håber på snak - jeg lover ikke at notere nummer hvis det
kommer på mit display) Gør en god gerning - vær et godt menneske -
bare et par minutter.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-11 00:34

>Jeg ved ikke, hvad timelønnen for købesex er.

Kære Vidal gør mig en tjeneste at ringe kort 35861000