Brug for Kritik
Fra : Lord Nikon News

Dato : 13-08-01 13:57

Jeg ved godt min side ikke er optimal, og der er meget der ikke er blevet
lavet endnu, men som der står på siden er der noget der virker. Gider i at
komme med lidt kritik.

http://www.image.dk/~acidburn

Håber på lidt respons.

Tonny

Fra : jopa

Dato : 13-08-01 14:43

Lord Nikon News skrev bla.
> Håber på lidt respons.

Det kan du få her :

John

www.jp-web.dk

Fra : Peter Malling

Dato : 31-08-01 23:18

Hej Tonny
Det ser flot ud, omend den er lidt længe om at loade.

Hvordan laver du pull-down menuerne for oven? Er det noget Java? Gider du
fortælle hvordan du har gjort i Java. Jeg kunne godt tænke mig at lave noget
lignende.

Peter.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-09-01 04:01

Sat, 1 Sep 2001 00:18:03 +0200, skrev "Peter Malling"
<malling@iname.com>:

>Hvordan laver du pull-down menuerne for oven? Er det noget Java?

Nej, det er javascript, der er mange eksempler på
http://www.dynamicdrive.com under menuer.

Men der er mange af linksene i Tonnys menu som peger forkert,
enten til hans egen harddisk eller til en fremmed,
tilsyneladende, udvedkommende side.

med venlig hilsen
Knud
--