Brandattentat mod satirisk blad
Fra : Martin Larsen

Dato : 02-11-11 11:40

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-15550350

Det satiriske franske blad *Charlie Hebdo* (også kendt ifb dansk
muhammed-karrikatur sjov) har været udsat for et brandattentat efter at
de bragte en satirisk artikel der fejrede islamisternes sejr i Tunesien.

Desuden har det været udsat for hacker attentat

Redaktøren siger: "Vi har ikke længere en avis, alt vores udstyr er
ødelagt."

Forsiden viste en Muhammed der siger: dø af grin eller I får 100
piskeslag

Ingen tør sige hvem der kunne stå bag attentatet

Mvh
Martin

Fra : kk

Dato : 02-11-11 13:07

Martin Larsen formulerede spørgsmålet:
> [...]
>
> Forsiden viste en Muhammed der siger: dø af grin eller I får 100 piskeslag
>

> Ingen tør sige hvem der kunne stå bag attentatet

Jo, det gør nogle åndsformørkede muhammedanere!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-11 14:20

On Wed, 02 Nov 2011 11:40:03 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>piskeslag
>
>Ingen tør sige hvem der kunne stå bag attentatet
Muslimerne bør indse at det er humor nog en afdød profet påstås at
have skrevet artiklen

Har man slet ikke vennesæle jokingrelationships i Mellemøsten?

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-11-11 23:46

On 2011-11-02 11:40, Martin Larsen wrote:
> [...]
> piskeslag
>
> Ingen tør sige hvem der kunne stå bag attentatet

Og ikke ret mange tør sige noget.
Det er fortvivlende pinagtigt at ytringsfrihed betyder så lidt for vore
ledende strudsehoveder. Lars Vilks siger, hvad jeg hele tiden har sagt:
midlet mod jihadkrigerne er mængder af muhammed-karikaturer overalt.

Men her kan vi se tegningen fra "Charia Hebdo" her:
http://www.sappho.dk/

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-11 10:27

On Wed, 02 Nov 2011 23:45:54 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Arabere gætter vi alle

Men er det ikke lige så uetisk at Information hvis net debat igår
optog fra mig ti svar om ti emner pludselig ugyldiggør adgangskode ?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-11 19:44

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>piskeslag
>
>Ingen tør sige hvem der kunne stå bag attentatet

TV2 mente at kun TRE muslimer står bag man har nogen taget afstand?

Her et par ord som på koranskole bør forstås, men ikke læres UDENad

   Alle store sandheder begynder som blasfemier      GB
Shaw
    Ritt sagde om §266b, at den er "latterlig, djævelsk og
betænkelig"
   Den, som lader sig fornærme, fortjener fornærmelsen. Piere
Corneille
Jeg er uenig i, hvad du siger, men jeg vil til døden forsvarer din
ret til at sige det.       Francois de Voltaire.
Words wound. But as a veteran of twelve years in the United States s
enate, I happily attest that they do not kill.'   Lyndon Johnson.
Du kan sagtens narre alle folk i nogen tid og nogen folk hele tiden;
men du kan ikke narre alle folk hele tiden. raham Lincoln
   Error of opinion may be tolerated , where reason is left free
to combat it.      Thomas Jefferson