Voldtægtsbølge i Norge
Fra : /john

Dato : 01-11-11 11:59

Også i Norge domineres voldtægter af ikke-etniske gerningsmænd.

45 av 48 voldtektsmistenkte av utenlandsk opprinnelse
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/45-av-48-voldtektsmistenkte-av-utenlandsk-opprinnelse--6681203.html

Bølgen af voldtægter i Norges hovedstad får byens kvindelige indbyggere til
at søge efter forsvarsvåben
http://www.bt.dk/udland/oslos-piger-vil-forsvare-sig-med-knive-mod-voldtaegts-bande

Religions: Church of Norway 85.7%, Pentecostal 1%, Roman Catholic 1%, other
Christian 2.4%, Muslim 1.8%, other 8.1% (2004)
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/no.html

Og vi la'r tallene stå et øjeblik...

/john

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 12:39

On Tue, 1 Nov 2011 11:58:50 +0100, "/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
>
>Religions: Church of Norway 85.7%, Pentecostal 1%, Roman Catholic 1%, other
>Christian 2.4%, Muslim 1.8%, other 8.1% (2004)

LÆSERBREV FORKORT FRITG

Dengang Danmark legaliserede porno og prostitution og en fremmelig
ex-departementchef fra Statsminiseriet var Ekstrablads-chefredaktør,
faldt antallet af voldtægter og andre sædelighedsforbrydelser her i
vort Tornerose-land

At Norge har indført luderkundestraf, ligesom Sverige, betyder måske
at de nu ligger. som de har redt
(den gavnlige effekt af EB-alfonseriets legalisering pr Viktor
Andreasen forskede Berl Kuschinsky grundigt i og fik bekræftet at
katarsis effekt er anti-vold. Talrige EB-redaktører siden da, bl.a.
Falbert har pr kropssprog i TV-interview bekræftet at deres avis
bringer kunder og piger sammen i strid med lovens ånd. Som al
ytringsfrihed er der her tale om en forbrydelse uden offer.)

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Kbh N

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-11-11 13:10

On 2011-11-01 11:58, /john wrote:
> [...]
>

> Religions: Church of Norway 85.7%, Pentecostal 1%, Roman Catholic 1%,
> other Christian 2.4%, Muslim 1.8%, other 8.1% (2004)

De norske kvinder må lære at påskønne etniske bonus-knald ;-/

Mvh
Martin

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 01-11-11 14:15

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> De norske kvinder må lære at påskønne etniske bonus-knald ;-/
>
> Mvh
> Martin

Ja, det er jo bare lidt etnisk kolorit i hverdagen
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 14:30

On Tue, 1 Nov 2011 14:15:26 +0100, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:

> [...]

Sludder. Diskoteket bør have store TVovervågede områder så piger kan
holde sig der og være sikre på at kunne bevise uskyld, hvis anmeldelse

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-11 07:51

On Tue, 01 Nov 2011 13:10:12 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>De norske kvinder må lære at påskønne etniske bonus-knald ;-/

Jeg var gift med en norsk fysioterapeut de to år jeg arbejdede for
Danida i Zambia

Hun fortalte at hun engang af medlidenhed havde elsket med en inder på
Oslo-båden til København (hvor hun arbejdede det år vi traf hinanden)

Hun var meget kristen og meget forvirret . Men vi havde to fremragende
år sammen og fik en dejlig unge der nu er speciallæge.

Jeg finder det stødende at din løsning på samfundets velmeneri og
fremmedgørelse kun er at de forvirrede skal lære at påskønne det
forvirrende de er presset ud i.Man skal da ikke gøre vold på sig selv
og sex er jo ikke særlig afvekslende eller udfordrende.

Hvis du skrev under navnet Suzuki-Leisner ku jeg forstå det

At godhedsindustrien lokker til særlig promiskuøsitet overfor etniske
- hvad kan være forklaringen på det?

Fra : Otto Leisner

Dato : 01-11-11 13:42

Den 01-11-2011 11:58, /john skrev:
> [...]
>
> Religions: Church of Norway 85.7%, Pentecostal 1%, Roman Catholic 1%, other
> Christian 2.4%, Muslim 1.8%, other 8.1% (2004)

Unge danske piger drager i hobetal til Sunny Beach for at blive voldtaget af
hvem som helst (?) med lidt alkohol og nogle narkopiller. Hvad i HEDE hule
helvede er det nu galt med gode, gamle Norge!?(!) Er I blevet for fine til at
blive voldtaget her!? Hvis det var godt nok til jeres mødre og bedstemødre, må
det også være godt nok til jer!!!!

Fra : Zuzuki Torben

Dato : 01-11-11 14:02

"Otto Leisner" <ot@ot.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> fine til at blive voldtaget her!? Hvis det var godt nok til jeres mødre og
> bedstemødre, må det også være godt nok til jer!!!!

Tag dig nu sammen. Du kan sgu da ikke sammenligne en ferietur hvor unge
piger af egen fri vilje boller med en Rumæner og så grov voldtægt.

Fra : Otto Leisner

Dato : 01-11-11 14:32

Den 01-11-2011 14:01, Zuzuki Torben skrev:
> "Otto Leisner"<ot@ot.invalid> skrev i en meddelelse

> Tag dig nu sammen. Du kan sgu da ikke sammenligne en ferietur hvor unge
> piger af egen fri vilje boller med en Rumæner og så grov voldtægt.

Er der en faktuel forskel.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 21:21

> Er der en faktuel forskel.

Det er der nemlig, Ludvig Nielsen.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 22:16

On Tue, 01 Nov 2011 14:31:52 +0100, Otto Leisner <ot@ot.invalid>
wrote:

>Er der en faktuel forskel.

Hvis pik i skede mens pigen råber nej, er det et fakt der beviser
voldtægt

Er der andre faktuelle forskelle af betydning her ?
og hvorfor oplyses om ikke-etniske gerningsmænd når der ikke
nogetsteds er beskrevet viden om den ligegyldige detalje?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 22:21

wrote:

> [...]

NEJ det modsatte er tilfældet - og det ku læses i dit eget indlæg to
trin tidligere i tråden

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 22:26

On Tue, 01 Nov 2011 13:42:05 +0100, Otto Leisner <ot@ot.invalid>
wrote:

> [...]
>blive voldtaget her!? Hvis det var godt nok til jeres mødre og bedstemødre, må

Voldtægt er noget man anmelder fordi det er UØNSKET

Så det var ikke "godt ok" for nogen.

Og på Sunny Beach er forbrydelsen ofte "drug rape" men ingen piger
godtager "hvem som helst" - vær rar at skrive meningsfuldt,

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 22:43

wrote:

> [...]

På TV kan du lade noget stå et øjeblik

Men på internettet er dine ord TOTALT MENINGSLØSE
for læseren afgør hvor længe noget står

>Unge danske piger drager i hobetal til Sunny Beach for at blive voldtaget af
>hvem som helst (?)

Du stiller spørgsmålstegn ved din egen oplysning. Klogt-

For ingen har betvivlet den i tråden gentagne oplysning om at det
ikke er tilfældige men især etniske