Overvågningskameraets bagside
Fra : Martin Larsen

Dato : 31-10-11 14:57

I 2003 og 2004 blev der installeret 230 overvågningskameraer i
Mjølnerparken. Det skete efter krav fra Lejerbos forsikringsselskab i
kølvandet på flere påsatte ildebrande. Herefter blev alle opgange,
kældre og elevatorer overvåget døgnet rundt. Det betød en drastisk
reduktion af de påsatte brande. Men det havde også en anden, mindre
heldig konsekvens.

Ifølge et internt brev fra Lejerbo fik Muhammed Aslam i samme ombæring
boligselskabets tilladelse til at få direkte adgang til samtlige
overvågningskameraer i Mjølnerparken via sin egen private computer. …
Flere kilder fortæller, at… Aslam personligt skulle have ringet til
familier, hvis kvindelige medlemmer var blevet set på
overvågningskameraerne uden tørklæde.

fra http://www.uriasposten.net/

----

Vi ser her at overvågningskameraer er gode når de ikke betjenes af - ta
da - muhammedanere. - Hvor svært kan det dog være?? Lad dem se
stil-billeder af hærgende bøller, der skal identificeres hvis
muhammedanere da overhovedet kan samarbejde med ordenshåndhævere..

Mvh
Martin

Fra : Peter Heide

Dato : 31-10-11 19:35

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Flere kilder fortæller, at… Aslam personligt skulle have ringet til
> familier, hvis kvindelige medlemmer var blevet set på

HA HA - han er speciel ham Aslam. Blander sig fanme også i nye lejers
privatliv. Een af mine bekendte har fået en lejlighed i Mjølnerparken og
følte sig nærmest udsat for forhør ifbm indflytning. der var forøvrigt en
interessant artikel om ham i den seneste udgave af Weekend Avisen

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 00:19

On Mon, 31 Oct 2011 19:35:01 +0100, "Peter Heide" <salute@vip.dk>
wrote:

> [...]
>følte sig nærmest udsat for forhør ifbm indflytning. der var forøvrigt en
>interessant artikel om ham i den seneste udgave af Weekend Avisen

I Japan ka du ikke flytte ind i NOGET gammeldags lokal kvarter uden at
du i de første uger får besøg af et par venlige betjente fra
skilderhus politistationen fra nærmeste center (hvortil betjentene
cykler)
Du bliver dybtgående forhørt om vaner og privatliv men tavshedspligt
overfholdes og det bidrager til at politi altid er på forkant med
forbrydelser
Noget Sharia agtigt ku de aldrig interessere sig for
Men gælder det også Aslam?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 20:27

On Mon, 31 Oct 2011 14:57:21 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>stil-billeder af hærgende bøller, der skal identificeres hvis
>muhammedanere da overhovedet kan samarbejde med ordenshåndhævere..

Den tid de brokker sig om slør, har de ikke lavet ANDRE ULYKKER

Overvågning er oftest pengene værd og så laver politiet ikke værre
ulykker imens og får træning i at registrere