Stop korn til Somalia
Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 13:03

Stop korn til Somalia

Ulande skal ha frihandel
De bør intet have gratis
Og de bør opfordres til at eksportere ved at vi ALDRIG LÆGGER TOLD PÅ
nogen import fra ulande
Det er en symbolik der er til at forstå og kan mindske overbefolkning

Kina var uland og tackler ulande som om de stadig var det og det gav
respekt så Libyen foretrak Kina hjælp for USA's

Men USA straffede med bomber

Og Kina måtte trække 35 000 kinesiske rådgivere ud af Tripoli dette
forår

Bed dem komme igen for de dur til det og vi gør ikke

Klogt af Kina at starte med uddannet folk der KAN LÆRE DET

At lære Somalia at blive selvhjulpen var en umulighed men Libyen var
et godt sted at starte

Gir vi korn til somaliere stopper vi deres kornproduktion

Men Libyen havde ingen, så dem kan vi bedre hjælpe

Hvorfor sku man dyrke korn i Somalia når det nedkastes gratis?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-10-11 17:52

Den 31-10-2011 13:02, Bo Warming skrev:
> Stop korn til Somalia

hm og hvis de alternativt sulter ihjel ?

> Ulande skal ha frihandel
> De bør intet have gratis

Afrika har aldrig rigtigt kunne finde ud at ret meget og der er ikke
noget der tyder på det ændre sig .. men nu rygger Kina ind måske de kan
gøre en forskel ..

> Og de bør opfordres til at eksportere ved at vi ALDRIG LÆGGER TOLD PÅ
> nogen import fra ulande
> Det er en symbolik der er til at forstå og kan mindske overbefolkning

jeg tror ikke du skal regne med at sund fornuft eller nogen fornuft
virker i Afrika , jeg er ikke racist - men sådan har det altid været

--
Mv. Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g Charles Bukowski

http://www.youtube.com/watch?v=OZMy7qG-Ukw

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 20:25

On Mon, 31 Oct 2011 17:51:44 +0100, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>jeg tror ikke du skal regne med at sund fornuft eller nogen fornuft
>virker i Afrika , jeg er ikke racist - men sådan har det altid været

Så tar vi en genial opera ist fornuft

Mozart om dyriskhed
"Don Juan" er en moraliserende opera med spændende syn på
haremsejerens glæde ved den skønhed, der er i at provokere
borgerskabets normer.
"Figaros Bryllup" er en opera om godsernes tjenerskabs modvilje mod
godsejerens erotiske ejerskab over skønheder blandt tyendet
Disse to operaer anses for Mozarts to bedste men efter dem skrev han
den korte "Cosi van tutte"(italiensk for "sådan gør alle (kvinder)")
som anses for det værk han selv satte højest ,hvor han angreb kvinder
for alle at være hundyr med hang til sex med det smukkeste handyr og
altid indehaver af rigelig kvindelist til at slippe afsted med ethvert
sidespring i ethvert monogamt parforhold
Personerne i dette kammerspil er to officerer i Napoli og deres smukke
kærester og en af officerernes venner og en tjenestepige til pigerne
Vennen indgår et væddemål med de to officerer om at deres kærester
ikke vil være trofaste, hvis de rejser væk et par dag, og han vinder
det
Officererne lader som om de er kaldt i krig mod Tyrkiet af deres
konge og under deres fravær dukker op i byen to tyrkiske officerer,
som lægger an på de to skønheder- på hinandens kærester.
Tjenestepigen er bestukket af vennen til at besnakke de to
skønhededer til at give efter for egne lyster
Når de to piger lovpriser deres ny tyrkiske kærestes legemsdeles
maskulinitet er de meget detaljerede, så forvekslingskomedien bliver
helt urealistisk og på grotesk vis udstiller menneskets evne til
selvbedrag.

Mozart forførende musik formår at udstille nogle højtciviliserede
romantik-glade sex-partnere ,der helt er i lommen på deres biologi,
når blot deres høtravende forsikringer om udødelig kærlighed har fået
en vis plads.
Det lykkes vennen og tjenestepigen at få indgået ægteskab mellem
kæreste1, der engang omgikkes kæreste B, og kærese 2 der engang
omgikkes kæreste A, således at jalousi er maximal. idet begge køn
havde pralet af, hvor nødvendig det normale A-1 og B-2 samvær var for
dem.!
Som komisk højdepunkt lover mændene at begå selvmord, hvis ikke
pigerne bøjer sig for deres kærlighedsønsker og de tager gift, som
tjenestepigen hindrer i at dræbe ved at hun forklædt som en læge
udtrækker medicinen med en kæmpemagnet!
Straks da en notar (kammerpigen forklædt som embedsmand) har
ægteskabspapirer på plads, kommer de rigtige officerer1 og 2 tilbage
fra krig i Tyrkiet og vredes over utroskaben og formildes af kærestens
løgne, så Mozart afslører i fiktionens verden, hvor overfladiske de
påståede følelser er. og hvor let vi bedrager os selv. Især kvinder er
tilbøjelige til at se Mozarts pointe, som urealistisk og overdreven.

"Bortset fra kønsorganerne, de sekundære kønskendemærkers og orgasmens
særpræg findes der ingen virkelige forskelle mellem mand og kvinde.
Kate Millett
"Mænd jager - kvinder fisker. Victor Hugo
"   Mænd kan kendes på at vove. Kaj Munk
   "Det der adskiller kønnene, må videreudvikles. Kløften mellem
mand og kvinde bør gøres bredere. Nietzsche
Operaen viser de spændende muligheder for leg som kæresteri indbyder
til og som ville øges hvis vi havde mod til at lege med kønsroller
endnu fjernere fra de normale.
"Livets største charme er at lægge et guldbroderet slør over sine
muligheder, sit potential - love, modstå, beskeden, drille, sympatisk,
forførerisk - livet er en kvinde!" Nietzsche
"    Den perfekte kvinde river dig i stykker, når hun elsker
Nietzsche
"   En kvinde er kun en mand underlegen i at være mandlig, ikke i
noget andet. G.K. Chesterton
Kgl Teater nyopfører p.t. mesterværket godt.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-11-11 02:30

Den 31-10-2011 20:25, Bo Warming skrev:

> Så tar vi en genial opera ist fornuft

BW hvis du gerne vil have svar så lad være med at slette xpost til
d.k.snak.snik jeg gider ikke side og se dk.politik igennem for svar

og drop alle de citater et i ny og næ er fint hvis de er velvalgte og
passer ind men 69 linjer og 1200 tegn er sgu for meget fik du post fra
mig ?? jeg sendte det billed der var scannet ind sammen med de billeder
du gerne ville have fremkaldt