Ekko på lyden
Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 13-08-01 11:08

Når jeg ringer fra min fastnet tlf. til min søn's T10S (TDC abonnement),
har jeg i den senere tid oplevet et kraftigt ekko på lyden.
Det er kun min egen tale, der bliver ekko'et tilbage. Det høres ikke på
mobilen.

Har andre med TDC abonnement oplevet dette?

Med venlig hilsen,
Kjeld
Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk>
(Skrevet d. 13/08-2001 klokken 12:08)

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 13-08-01 11:35

Det viser vel, det er en rigtig god microfon som er i din søns mobilos, den
fanger vibrationerne fra højtaleren i mobilen.

Det er faktisk meget ofte man oplever at kunne høre sig selv, når man ringer
til at mobiltelefon.

Hygsom
Leo

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 13-08-01 13:20

Den 13/08-2001 klokken 12:34, skrev "Leo Vaeversted" <leo@venlig.dk> i
<9l8ad3$5bt$1@sunsite.dk>:

> [...]
> den fanger vibrationerne fra højtaleren i mobilen.

> Det er faktisk meget ofte man oplever at kunne høre sig selv, når man

I går lavede vi lige et lille forsøg:
Vi byttede lige hans SIM kort med mit (Nokia 3210) - og omvendt.

Når jeg nu ringede til mit Sonofon nr. - nu på hans mobi, så var der intet
ekko.
Derefter ringede jeg til hans TDC nr. - nu på min mobi, så var ekkoet
flyttet med.

Det får mig til at tro, at det er en TDC "feature".

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Carsten Suhr

Dato : 13-08-01 14:21

Det er ikke kun hos TDC det sker, jeg oplever det tit når jeg ringer hjem
fra udlandet via sonofon.

Mvh

Carsten

Fra : Michael Jensen

Dato : 13-08-01 18:02

> [...]
> har jeg i den senere tid oplevet et kraftigt ekko på lyden.
> Det er kun min egen tale, der bliver ekko'et tilbage. Det høres ikke på

Prøv at sku lidt ned for lyden på din telefon, eller bed din søn gøre det,
nogen gange kan dette fjerne ekkoet.

Med Venlig Hilsen

Michale Jensen

Fra : Claus

Dato : 15-08-01 03:33

Det kan også have lidt at sige hvordan telefonen holdes, mod øret eller lidt

mvh Claus