Java eller ...... ???
Fra : PEDERSEN,PEDER (HP-D~

Dato : 13-08-01 10:26

Hej

Jeg vil skrive et program som skal afvikles i win2000. Programmet skal læse
data fra "com1" og skrive data på skærmen og gemme data på harddisken.

Er det muligt at skrive sådan et program i java ?
Skal jeg bruge en browser for at afvikle programmet ?
Kan jeg også bruge programmet under linux ?

Mvh Peder Bue Pedersen peder_pedersen@hp.com

--
Posted from bbnmg1.net.external.hp.com [192.6.76.73]

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 13-08-01 21:37

Kig her.

http://java.sun.com/products/javacomm/javadocs/Package-javax.comm.html

Hilsen Bo

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 13-08-01 13:31

On Mon, 13 Aug 2001 09:26:01 +0000 (UTC), peder_pedersen@hp.com
(PEDERSEN,PEDER (HP-Denmark,ex1)) wrote:

>Jeg vil skrive et program som skal afvikles i win2000. Programmet skal læse
>data fra "com1" og skrive data på skærmen og gemme data på harddisken.

Lækkert.

>Er det muligt at skrive sådan et program i java ?

Ja da.

>Skal jeg bruge en browser for at afvikle programmet ?

Næeh.

>Kan jeg også bruge programmet under linux ?

Ja da, hvis du gør det rigtigt.