Kommunist i salmebogen
Fra : Martin Larsen

Dato : 19-10-11 15:21

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/437080:Kirke---tro--Ateistisk-sang-er-paa-vej-ind-i-den-norske-salmebog

Efter den, efter sossersmag, stemningsfulde mindehøjtidelighed for
Utøyaofrene, er der forslag fremme om at indlemme N Griegs kommunistiske
slagsang i /salmebogen/

Altså den kommunistiske ateistiske religion i det kristne kulthus. Det
må vist være lige efter Grosbølls recept at gøre kirken til et trygt og
hyggelig mødested og varmestue for sosse-agtige trygheds-neurotiske
meningsforladte overgangsritualer. Hvorfor ikke tage Internationale med,
så der kan skabes lidt entusiasme for globaliseringen og EU's kreditcrunch?

Vorherrebevares - ikke sært at muhammedanerne har let ved at drive deres
spil i denne forfaldskultur

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-11 19:01

On Wed, 19 Oct 2011 16:20:46 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Vorherrebevares - ikke sært at muhammedanerne har let ved at drive deres
Vi må hanke op i os selv og stoppe forfald

Selvmordstanker har jeg smidt overbord - men nu gøres det visdom at
Tibet-munke og nonner brænder sig !

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-10-11 19:56

On 19/10/11 20:00, Bo Warming wrote:

> Vi må hanke op i os selv og stoppe forfald

Det er nemmere sagt end gjort. Når Vidal kalder dig for /normaliseret/
føler du dig så smigret?

> Selvmordstanker har jeg smidt overbord - men nu gøres det visdom at
> Tibet-munke og nonner brænder sig !

Jeg håber følsomme Søvndal prøver med en tændstik om det er sjovt

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-11 21:07

On Wed, 19 Oct 2011 20:55:31 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er nemmere sagt end gjort. Når Vidal kalder dig for /normaliseret/
>føler du dig så smigret?

Livetr er for korr til at gå op i ord-fnidder fra Vidal eller Grosbøll

Konfucianismen er avanceret og videnskabelig og ævler ikke teologisk
som den halvhjertede Grosbøll-snob

Der er intet snobberi i Kina - der er RESULTATER og arbejdsglade,
trivsel og handling, profit, profit, profit

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-10-11 22:11

On 19/10/11 22:07, Bo Warming wrote:

> Livetr er for korr til at gå op i ord-fnidder fra Vidal eller Grosbøll
>
> Konfucianismen er avanceret og videnskabelig og ævler ikke teologisk
> som den halvhjertede Grosbøll-snob

Det virker lidt som om du siger fnidder og stikker af hver gang vi når
frem til noget der trænger til at afklares. Ved dit idol Shaw mere om
fagocyter end Vidal om normalisering? Jeg vil tro at fagocytose er
blevet iagttaget 100 år tidligere.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-11 01:27

On Wed, 19 Oct 2011 23:10:40 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>frem til noget der trænger til at afklares. Ved dit idol Shaw mere om
>fagocyter end Vidal om normalisering? Jeg vil tro at fagocytose er
Ja lad os afklare de småting der skiller os vedr min Kina-glade
liberalisme og din koldkrigs-respekt for Obama-land

Shaw er ikke idol for mig ,men værd at citere, ligesom Glistrup
Begge forstod i 1950 at immunforsvar styrer os, hvilket jeg først
indså da jeg 20 år senere var blevet cand.scient.
Hans klæben til Stalin var et medietrick om empati, Empati har jeg
tænkt mig fri af.
Shaws Mao respekt var klog - Jeg tror som Søvndal sir idag
Landet evner at hive milliarder ud af fattigdom. Det gør Islam aldrig.
og USA er udbrændt.
TAK FOR AT DU GIDER SØGE AT AFKLARE HVOR VI TÆNKER FORSKELLIGT

I et land hvor 4årig dræber 4 årig bør vi holde sammen om danske
værdier og Vest-værdier
Vidal bør også være del af vort vikingefællesskab - han er sympatisk
af en velmener at være.Der er jo kun om debat - og måske lidt praktisk
internethjælp via tlf Hvad syns du om min Struensee-Gandhi trådstart
idag?

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-11 05:36

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er nemmere sagt end gjort. Når Vidal kalder dig for /normaliseret/
>føler du dig så smigret?

>Jeg håber følsomme Søvndal prøver med en tændstik om det er sjovt

Det er dejligt at du skriver senere i denne tråd at vor dialog bevæger
sig mod uenigheder vi bør kunne AFKLARE

Lad os gå efter EMNET og søge saglig analyse af hvad bør prioriteres i
anti-muslim-debat, hvis danskerne skal vækkes i tide

S SF er begyndt at klage over valgsejren som de finder værdiløs pga de
Radikale

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-11 05:44

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Vorherrebevares - ikke sært at muhammedanerne har let ved at drive deres
Kommunismen bør roses for ateisme-sloganet Opium for folket og nogle
halvhjertede præster der er mere værd at huske end den idag forbigåede
GRosbøl
Marx havde ret i at folk har godt af at forstå de religiøse selvbedrag

Man kan let være modstander af Islam uden at man som DF ser kirken som
et bolværk mod helligkrigerne

Søren Pind vil nu "nyde showet"
Det kan vi to gøre bedre, bold ej mand