"Danske soldater i Afghanistan skal hjem i~
Fra : /john

Dato : 16-10-11 02:17

Islam, fredens religion.

"De danske soldater i Afghanistan skal hjem i kister, siger salafisterne,
som er i fremgang i Danmark"

"Salafisterne er svorne modstandere af demokratiet og vestlig levevis":

http://jp.dk/indland/article2578564.ece

Hvem f.. har lukket dem ind?

Jeg savner ord!

/john

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 03:47

On Sun, 16 Oct 2011 03:17:02 +0200, "/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
>som er i fremgang i Danmark"
>
>"Salafisterne er svorne modstandere af demokratiet og vestlig levevis":

Vi har selv lukket dem ind og dine ord er du kommet for sent med

Så snak med de fremmede uden at berøre salafisme hvor dialog nok er
håbløs

Fra : P.N.

Dato : 16-10-11 08:50

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> som er i fremgang i Danmark"
>
> "Salafisterne er svorne modstandere af demokratiet og vestlig levevis":

Omvendt kunne man også spørge ? hvad i helv laver danske soldater i et
Islamisk land, fordi der har de slet ikke noget at gøre.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-10-11 09:10

On Sun, 16 Oct 2011 09:50:11 +0200, P.N. wrote:

> "/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse

> Omvendt kunne man også spørge ? hvad i helv laver danske soldater i et
> Islamisk land, fordi der har de slet ikke noget at gøre.

Man kan sige det samme om muslimerne. Hvad har de at gøre i Afghanistan.?

I Ægypten myrder muslimerne jo også løs af den oprindelige befolkning.

Fra : P.N.

Dato : 16-10-11 09:31

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Man kan sige det samme om muslimerne. Hvad har de at gøre i Afghanistan.?

Svjv bor der udelukkende muslimer i Afghanistan fjols.

> I Ægypten myrder muslimerne jo også løs af den oprindelige befolkning.

Du mener lige som Israels oprindelige befolkning bliver skudt for et godt
ord.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-10-11 09:57

On Sun, 16 Oct 2011 10:30:39 +0200, P.N. wrote:

> Svjv bor der udelukkende muslimer i Afghanistan fjols.

Du mener altså, at hvis USA slår alle muslimer i Afghanistan ihjel, så er
det bare helt ok at kalde det en amerikansk provins.?

> Du mener lige som Israels oprindelige befolkning bliver skudt for et godt
> ord.

HVEM mener du da er Israels oprindelige befolkning.?

Ifølge historiebøgerne og videnskaben, er det jøderne.

http://www.kristendom.dk/artikel/305798:Troens-hovedpersoner--Kong-David--omkring-1000-f-Kr

Muslimerne hører kun hjemme i Mekka og Medina. ALLE andre steder er de
invaderet med vold.

Fra : P.N.

Dato : 16-10-11 11:31

> HVEM mener du da er Israels oprindelige befolkning.?
>
> Ifølge historiebøgerne og videnskaben, er det jøderne.
>
> Muslimerne hører kun hjemme i Mekka og Medina. ALLE andre steder er de
> invaderet med vold.

Jeg tror ikke at din kæde skal strammes, jeg tror at den er faldet helt af.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-10-11 11:44

On Sun, 16 Oct 2011 12:30:38 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke at din kæde skal strammes, jeg tror at den er faldet helt af.

Hvorfor klippede du linket væk, der beviste min påstand.?

http://www.kristendom.dk/artikel/305798:Troens-hovedpersoner--Kong-David--omkring-1000-f-Kr

Islam udrydder den oprindelige befolkning alle de steder, denne fascistiske
og racistiske ideologi kommer hen.

Bare se på Ægyptens oprindelige befolkning. De bliver betragtet som
"undermennesker" i islam (ligesom nazisterne betragtede jøderne).

Eller hvad med i Sudan og Somalia.? Begge steder myrder muslimerne løs af
alle ikke-muslimer.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 22:57

On Sun, 16 Oct 2011 12:43:43 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
Den sætning gir ikke mening

k'der

ja, og det bekræftedes af stormager 1948

Men ejer de jord og sælger olie o a nyttigt så handler vi gerne
VIHAR INGEN KÆDER PÅ USENET

>Hvorfor klippede du linket væk, der beviste min påstand.?
>
>http://www.kristendom.dk/artikel/305798:Troens-hovedpersoner--Kong-David--omkring-1000-f-Kr

Vor viden er her lille

>Islam udrydder den oprindelige befolkning alle de steder, denne fascistiske
>og racistiske ideologi kommer hen.
Drop de to adjektiver

>Bare se på Ægyptens oprindelige befolkning. De bliver betragtet som
>"undermennesker" i islam (ligesom nazisterne betragtede jøderne).

KOPTER interesserer vel ikke danskere meget

Men mord på dem viser Islams farlighed

>Eller hvad med i Sudan og Somalia.? Begge steder myrder muslimerne løs af
>alle ikke-muslimer.
Det sker ofte