En Kvante Homo?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-10-11 08:19

Det har saa vist sig at maend der bliver seksuelt ophidset
af Homo Sapiens Kvinder der er fysisk attraktive ikke er
Homo Seksuelle!

Isaer Vodooer burde indsee hvor uheldigt det er at proeve at bilde
min underbevidsthed ind at jeg er en Homo, da den saa vil goere
ting for Homo´erne!

De vil have at alle er homoer,med undtagelse af sadister!

Paa en eller anden maade bliver kvinder roevrendt hvis det
lykkedes nogen at kalde mig en homo paa den forkerte maade!

Jeg er saa ikke en homo!
(og det er baade u-officielt og officielt, at jeg ikke er en homo!)

Quantum Entangelment,Spooky action at a distance!

Krydspost og Ontopic begge steder :dk.politik,dk.videnskab.psykologi
da det drejer sig om befolkningens fremtidige seksuelle orientering!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-10-11 08:24

On 15 Okt., 16:18, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Krydspost og Ontopic begge steder :dk.politik,dk.videnskab.psykologi
> da det drejer sig om befolkningens fremtidige seksuelle orientering!

Og jeg bliver ikke seksuelt ophidset af maend, det er bare en stigende
irritation
over eventuelle paastande i den retning, og jeg ved hvad det betyder!

Der er nogen der goer ting med tetrado toxin et eller andet sted:
Husk Haiti og Fuk us him A!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-10-11 09:39

On 15 Okt., 16:24, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> over eventuelle paastande i den retning, og jeg ved hvad det betyder!
>
> Der er nogen der goer ting med tetrado toxin et eller andet sted:

Naa ja, en ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af
tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!
Den stoerste tyr i universet,med mine horn snurret rundt om sig selv,
(stadigvaek og altid, de eneste frontal lobes, kraftige nok til at
holde styr paa en
kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en
singularitet)

Peter Nicolaysen(Tyrens Stjernetegn 25-04-1973)

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-10-11 16:57

On 15/10/11 17:39, Peter Nicolaysen wrote:

> [...]
> holde styr paa en
> kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en

Lobotomi kunne maaske goere dig til kernesund DF'er inden du ender i
hoernet som superstring-vrag

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-11 17:59

On Sat, 15 Oct 2011 17:56:45 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Lobotomi kunne maaske goere dig til kernesund DF'er inden du ender i
>hoernet som superstring-vrag

Af alle zombiskabende passiviserende psykiatriske terapier er det
hvide snit=lobotomi nok den mest foragtelige og forladte så vås dog
ikke at noget kernesundt skulle opnås ad den vej - eller af medicin
eller elektrochok

Du kan selv være uindfølelig i nogle skriverier og lad os håbe at vi
alle gror os nærmere en fælles rod og opnår BEDRE kommunikation
Mirakler sker - skriv ontopic eller la vær - mudderkast spilder alles
tid

Supersring-fysik er merer våset end NOGENS dk.politikindlæg hidtil så
i dit sidste våseord overgår du alle i uindfølelighed>

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-10-11 21:11

On 15/10/11 18:59, Bo Warming wrote:

> Supersring-fysik er merer våset end NOGENS dk.politikindlæg hidtil så
> i dit sidste våseord overgår du alle i uindfølelighed>

Benægter du muligheden for masseløse gravitoner og foreningen af
kvanteteori og gravitation??

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 02:20

On Sat, 15 Oct 2011 22:11:21 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Benægter du muligheden for masseløse gravitoner og foreningen af
>kvanteteori og gravitation??

Jeg benægter ikke eksistens af sådant

Hvis du fortæller mig i hvor i civilisationens hverdag jeg kan opleve
fænomenerne på en måde, så jeg behøver interessere mig for dem, så
måske jeg vil sætte mig ind i sagere

Maxwels integral-ligninger vedr udbredelsen af af elektromagnetisk
stråling forstod jeg dengang jeg i studiet fordybede mig i så
avanceret matematik og fysik - men har glemt det meste for jeg havde
ikke brug for det vedr kemi

Strålingens afbøjning nær Venus og anden tyngdelovs-fysik udfra
Einstein-teori så jeg også som sandsynlig - men du har da heller ikke
brug for at være ajourført i din hverdag? Hvorfor tage stilling?
Svaret er altså NEJ. Betydningen, rent praktisk, er NUL

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-11 10:47

On 16/10/11 03:19, Bo Warming wrote:

> Jeg benægter ikke eksistens af sådant
>
> Svaret er altså NEJ. Betydningen, rent praktisk, er NUL

Hvorfor bruger du så aggressive følelseslade ad hominem ord?
Jeg forklarer dig jo blot videnskab som den er.
At du stod af ved Maxwell 1873, burde vel få dig til at være lidt mere
diskret , når talen ikke lige falder på dine hobby-kemiske eksperimenter.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 02:23

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Lobotomi kunne maaske goere dig til kernesund DF'er inden du ender i
>hoernet som superstring-vrag

Jeg ved hvad et ring-vrag er indenfor boksesporten

Men forklar hvad et superstreng-vrag er - det er vist en joke uden
fysik men du har stavet forkert.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 04:20

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Lobotomi kunne maaske goere dig til kernesund DF'er inden du ender i
>hoernet som superstring-vrag

Hvorfor mon lobotomi-kirurgien kaldes det HVIDE snit

Og kan man overhovedet undskylde et lægevæsen der i årevis anbefalede
indgrebet mod kriminelle, når NUL GAVN

De ku lige så godt have foreslået afhugning af et antal fingre

Fra : Vidal

Dato : 16-10-11 11:04

Den 16-10-2011 05:19, Bo Warming skrev:

> Og kan man overhovedet undskylde et lægevæsen der i årevis anbefalede
> indgrebet mod kriminelle, når NUL GAVN

Lobotomi virker skam efter hensigten, som oftest.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 22:59

On Sun, 16 Oct 2011 12:04:09 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Lobotomi virker skam efter hensigten, som oftest.

Fortæl om gavn

Jeg mener det er som lænke - sygdom påvirkes ikke - alt skades

HAR LOBOTOMI VÆret brugt i EU dette århundrede?

Fra : Vidal

Dato : 17-10-11 15:11

Den 16-10-2011 23:59, Bo Warming skrev:

> Fortæl om gavn

Jeg tror ikke hensigten er at gavne patienten. Snarere at
gavne samfundet. Den, der er lobotomeret, kræver ikke så
megen pasning efter indgrebet.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 01:55

On Mon, 17 Oct 2011 16:11:21 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg tror ikke hensigten er at gavne patienten. Snarere at
>gavne samfundet. Den, der er lobotomeret, kræver ikke så
>megen pasning efter indgrebet.

Hvorfor ikke DRÆBE TOTALT SÅ ?

Hvor sker det? USA ?

Går nogen lobotomerede frit?

Fra : Vidal

Dato : 18-10-11 09:44

Den 18-10-2011 02:55, Bo Warming skrev:

> Hvorfor ikke DRÆBE TOTALT SÅ ?

De færreste bryder sig om at dræbe andre.

> Hvor sker det? USA ?

Jeg tror ikke det bruges mere.

> Går nogen lobotomerede frit?

I så fald er de sandsynligvis temmeligt gamle.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-11 00:37

On Tue, 18 Oct 2011 10:43:47 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>De færreste bryder sig om at dræbe andre.

>Jeg tror ikke det bruges mere.

>I så fald er de sandsynligvis temmeligt gamle.

Arnold Juklerød i Oslo som døde for et par år siden var tvangsindlagt
og fik elektrochok i firserne og også lobotomi

Han demonstrerede på plænen udenfor hospitalet i ti år og fik EFTER
SIN DØD medhold i at det var en fejl

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-10-11 13:47

Fra : Vidal

Dato : 19-10-11 13:59

Den 19-10-2011 14:46, Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]

Jeg troede egentligt, det stoppede i 60'erne.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-11 05:26

On Wed, 19 Oct 2011 14:58:47 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg troede egentligt, det stoppede i 60'erne.

Læger kan være slemme til at love mere end de holder

DEn berømte norske patient Arnold Juklerød fik leucotomi ca 1970

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-10-11 11:49

"Vidal" skrev i meddelelsen

>Jeg troede egentligt, det stoppede i 60'erne.

Det gjorde det bestemt ikke - den fortsatte op gennem 70ndierne - jeg ved
ikke præcis hvornår det sluttede, men jeg ved at Danmark var et af de
førende lande der opererede tusindvis af patienter indtil chlorpromazin
efterhånden fortrængte lobotomien (leucotomien). Den omtalte patient blev
svjh opereret i slutningen af 70'erne, så jeg husker forkert - det er godt
30 år siden det skete, men jeg oplevede det i hvert fald (dog ikke selve
operationen - heldigvis)

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-10-11 11:57

"Vidal" skrev i meddelelsen

>Jeg troede egentligt, det stoppede i 60'erne.

Jeg skulle måske have tilføjet at det sidste indgreb skete i 1983 på
Rigshospitalet, men først i 1987 kom der en bestemmelse i den nye
psykiatrilov der gjorde det vanskeligere at få foretaget leucotomi
(lobotomi), idet der blandt andet skulle indhentes samtykke fra patienterne.

Læs i øvrigt her:

http://www.jmhs.dk/PDF-files/Aarbog/2007/Kragh9-36.pdf

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-11 05:25

On Wed, 19 Oct 2011 14:46:40 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

>"Vidal" skrev i meddelelsen

Så er indgrebet i strid med lægeløftet og dette bør oplyses klart og
lægestandens selvmodsigelser bør debatteres

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-11 00:42

On 15 Okt., 17:56, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Lobotomi kunne maaske goere dig til kernesund DF'er inden du ender i
> hoernet som superstring-vrag

Jeg skrev lidt om emnet den anden dag, da jeg huskede
at sidde med en forbinding paa hovedet i min lejlighed
og ganske rigtig, et hak i hoedbunden lige der hvor der ikke
maa vaere det, ifoelge mareridtet der har vist soig at vaere
aegte, fik jeg et som slaaet i hovedet, det har vaeret efter
jeg blev programmeret til ikke at forsvare mig af Bjoernholt
og DJ Aevl, desuden saa havde de oedelagt min hoejre trommehinde,
og kommet lim i oeret!

Det var et kort stykke tid inden tortur videoen der blev fremvist
i sjove hjemme videoer, hvor jeg sidder og siger at jeg vil:
"Kneppe kvinder med en hund" de syntes aabenbart
at det var morsomt og passende, fordi hvis at jeg
ikke bryder mig om det politiske parti DF saa vil jeg
aabenbart have kvinder kneppet af "Muslimske hunde"

Det der begyndte i 1998, hvor jeg hjemme hos mig selv,
indvilligede i at proeve noget emdr for at se om det kunne
afhjaelpe en depression, har vaeret et modbydeligt grimt
mareridt!

Der har vaeret en del forsoeg paa at flytte rundt paa datoer
for at redde Bjoernholts karriere!

Det gik saa hurtigt ned af bakke den gang da det gik
galt for Bjoernholt at faa mig til at stemme DF og holde
kaeft med det!

Karsten Bjoernholt er en bindegal vanvittig, paa et tidspunkt
sidder han og antyder at han har reddet mit liv, det er
pure loegn!

Mine instinkter, den gang som nu, er blandt de bedste,
der var ingen advarsler fra dem da jeg indvilligede i at
proeve emdr

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-11 03:20

On 16 Okt., 08:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Mine instinkter, den gang som nu, er blandt de bedste,
> der var ingen advarsler fra dem da jeg indvilligede i at

Stavning og sprogbrug er stadigvaek en del ramt af emdr!
Stavning,sprogbrug,tegnsaetning og linje ombrydning,
er det mest effektive til at faa folk til at fremstaa som
idioter paa tekst!

Det er "oedelaeg dig selv"
"Oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages af
andre"

og "du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendiigt for dig selv"

Sane Peter