Køb den brystforpinte med uddannelsestilbu~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-11 11:26

Køb den brystforpinte med uddannelsestilbud
Caspian Drumm er pige med ungpigebarm dvs født vinder på
partnermarkedet hvis hun var normal mellem ørerne
Masser af mænd vil elske at bolle hende men hun har dyrt(for dig der
betaler privatospitalet) fået fjernet en formodentlig attraktiv
ungpigebarn, der gjorde hende forpint.

Hun sku ha betalt kirurgien selv og havde eneste vej været luderjob,
havde hun måske lært at værdsætte det at være teenagetøs med sprød
varm approach og ikke-sjaskede skamlæber

Man forældrene støttede hende og lagde pres på hospital der nok var
kriminelt fordi en psykolog skal involveres og have vetoret.

Jeg drømmer om frivillige udveje på det fri marked og synes at rektor
på hendes gymnasium sku ha tilbudt at hvis hun udskød mutilation af
barmen, så ku hun få sine ønskefag og helt ideel tilbud som ellers var
for dyrt
Generelt bør det koste at få kirurgi og ideelle fag, så lad det komme
an på en prøve og lad rektor redde barmen - hvis chanen opstår igen

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-11 11:31

On Sat, 15 Oct 2011 12:26:29 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>havde hun måske lært at værdsætte det at være teenagetøs med sprød
>varm approach og ikke-sjaskede skamlæber
Hvis en kvinde ikke har et lille anstrøg af en luder i sig, er hun
som regel en vissenpind.D.H. Lawrence

Ikke alle kvinder har luderevner men mange har

Formodentlig var hun især opmærkssomheddssøgende og ønskede at bevise
frihed overfor forældrene jvf:

" We have to hate our immediate predecessors to get free of their
authority.D. H. Lawrence

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 02:34

On Sat, 15 Oct 2011 12:26:29 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Køb den brystforpinte med uddannelsestilbud

Min mor fødtes med en klumphånd og manglende evne til at deltage i
håndarbejdsundervisning i skolen gav hende mindreværdsfølelse og
FORPINTHED men ingen smerter

Caspian Drumm har heller ikke smerter af at have bryster

Men hun var tilsvarende psykisk forpint. Selvom hun kunne alt praktisk

Hun burde have rystet nykkerne af sig

Der burde ikke være brugt skattepenge på hendes lyster

Hvis min mor ku ha været opereret til normalt udseende, sku det ikke
have været tilbudt og betalt af uvedkommende skatteborgere

At man gav gratis brystfjernelse viser at ikke kun Caspian Drumm men
også vor privathospital-finansiering er tosset

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-11 10:34

On 16/10/11 03:33, Bo Warming wrote:

> At man gav gratis brystfjernelse viser at ikke kun Caspian Drumm men
> også vor privathospital-finansiering er tosset

Hvis det også var gratis, sætter det unægteligt Goghedsindustrien i et
grelt lys. Intet er for perverst når de skal have flere kunder i
butikken. tsk tsk

Mvh
Martin