Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flot billede i høj kvalitet
Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-08-01 23:19

Hejsa.

Jeg ville bare lige høre, om jeg kunne få en af jer til at poste et godt
billede i dk.binaer.
Jeg kunne godt tænke mig at se, hvor godt det kan se ud, når jeg udskriver
på fotopapir, derfor et billede i høj opløsning, dvs. mindst 1600x1200.
Gerne med blomster eller andre farvefulde, flotte motiver..

På forhånd tak.

signing off.. demolition

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 13-08-01 00:14

"Martin Sørensen" <demolition@laxity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på fotopapir, derfor et billede i høj opløsning, dvs. mindst 1600x1200.
> Gerne med blomster eller andre farvefulde, flotte motiver..

Der ligger et billede her: http://www.ronzak.com/webgalleri/Diverse/ford.jpg

Det er ikke blomster, dem kan du selv købe, det kan du ikke denne gamle
ford, fotograferet ud af vinduet fra min egen bil i torsdags i København.

Mvh Jan

Fra : Rasmus Weber

Dato : 13-08-01 00:35

<snip>
| Det er ikke blomster, dem kan du selv købe, det kan du ikke denne gamle
| ford, fotograferet ud af vinduet fra min egen bil i torsdags i København.
</snip>
Lidt OT:
Jeg lagde lige mærke til at nummerpladen ikke indeholder alt for mange
cifre.
Nogen der ved hvor den er indregisteret?

--
-Rasmus Weber
weber@we-st.dk

[If it ain't broke, it doesn't have enough features yet]

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-08-01 10:30

> Det er ikke blomster, dem kan du selv købe, det kan du ikke denne gamle
> ford, fotograferet ud af vinduet fra min egen bil i torsdags i København.

Tja, lidt speciel bil, dog er billedet nok ikke egnet som test-billede.

signing off.. demolition

Fra : Rasmus Weber

Dato : 13-08-01 00:19

<snip>
| Jeg ville bare lige høre, om jeg kunne få en af jer til at poste et godt
| billede i dk.binaer.
| [...] mindst 1600x1200.
| Gerne med blomster [...]
</snip>

Jeg har lige smidt et i dk.binaer med subject: Til Martin Sørensen
(dk.fritid.foto) 105-0584b_IMG.jpg
Det er af nogle blomster der kommer op igennem et lag asfalt.
1600x1200 pixels.

Håber det kan bruges.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-08-01 10:30

> Jeg har lige smidt et i dk.binaer med subject: Til Martin Sørensen
> Det er af nogle blomster der kommer op igennem et lag asfalt.

Lige nøjagtigt hvad jeg havde tænkt mig.. Tak!

signing off.. demolition