Iransk overbefolkning løses klogt:henret
Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-11 00:00

nÅR ET LAND ER OVERBEFOLKET så er der fornuft i at aflive humane
skadedyr så de mest sympatiske bliver forældre og skabere af
fremtidens Iran

Det rager ikke DK hvordan vogternes råd ønsker at skabe et bedre Iran.
Dem om det. Selvom de er muslimer, så MÅSKE de er klogere end os der
end ikke vil lade de danskere dø, der smertes og ber om det.