Nokia 3310(3330) vs. Siemens M35i
Fra : Thomas Gulholm

Dato : 12-08-01 22:07

Hej NG

Som det vel næsten fremgår af subj. vil jeg gerne høre lidt for og imod
disse to(tre) telefoner.
Jeg er ikke interesseret i om der der 17 eller 170 ringetoner, logoer,
billedbeskeder, spil og hvad der nu ellers findes af mere eller mindre
useriøse features (som jeg vil tillade mig at kalde den slags) - jeg er
mere interesseret i "telefonens praktiske anvendelse", f.eks. er det
muligt at finde et navn fra telefonbogen uden at skulle igennem 30 - 40
undermenuer, er telefonen til at høre i støjende omgivelser, har
telefonen "fysiske" svagheder som f.eks. Ericssons "Ericsson-syndrom"
(jeg har hørt at Nokia 3310(3330) skulle være slem til at danne
kondens.) o.s.v.....
En af de ting der tiltaler mig ved M35i er dens (om end begrænsede)
modstandsevne overfor vand, støv og slag, men lad mig høre hvad i har at
sige af godt og ondt om henholdsvis
- Nokia 3310
- Nokia 3330
- Siemens M35i

Jeg har forresten valgt disse telefoner som kandidater til titlen "min
næste telefon" ud fra følgende kriterier:
- Lille
- Integreret antenne
- Vibrator
- Pris under 1000 kr (med abon.)
Er der nogle af jer, der mener at der mangler en kandidat på listen, så
foreslå den endelig.

M.v.h. og på forhånd tak

Thomas

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-08-01 07:43

> - Nokia 3310/ Nokia 3330 <> Siemens M35i

M35I er solid og har her været testet et par gange med "1,5meter frit fald
mod betongulv" Det skal man ikke med en 33X0 ... Men jeg kan ikke lide
menuerne og betjeningen på m35i så privat har jeg købt en 3330 ....

/\nders

Fra : kcdc

Dato : 13-08-01 13:44

Det er rigtigt at menuerne i M35i ved første øjekast virker meget
forvirrende, men efter et stykke tid så lærer man dem...........

Jeg har selv en M35i, og er godt tilfreds.

Dog kan det siges at 33x0 har en længere standby tid 260 timer imod
m35i'erens kun 180, hvis det da ellers betyder noget.

Mht det med telefonnumrene så er der på M35i en direkte "telefonbogsknap" så
et tryk og du er i telefonbogen.

Jeg håber at du bliver tilfreds ligegyldigt hvad du vælger

/kcdc

Fra : MoDeM

Dato : 13-08-01 16:55

Hej..

Jeg har en Nokia 3310, 3330 og en Siemens M35i..
Ved ik helt hvilke en af dem der er bedst, da de jo næsten kan de samme,
3310 kan dog ik hvae nogle nummere på telefonen, mens 3330 kan have 100 og
M35 kan have 300 mener jeg.. Og at komme til telefonbogen er lige nemt i
de 3 .... Så har M35 jo den fordel at den er stød sikker og "vandtæt" men
kan dog ik tåle og svømme (har dog ik prover *GG*) Men min 3310 table jeg
fra ca 1 meter så dik displayet i stykker og måtte købe nyt, så der kan en
siemens holde til noget. fyret den en gang lang væk, skete ikke noget, og
den gik ikke engang ud hehe....

Men alt i lat 3 gode telefoner..

Morten Terp
Mobiltoner.dk

Fra : A. Anonym

Dato : 13-08-01 17:18

> --
> Mvh
> Morten Terp
> Mobiltoner.dk

Hvad er det for noget med at man skal ringe til St.Helena? Jeg har også set
andre sider med det. Hvem er den underleverandør du bruger?

Fra : Torben Leander

Dato : 18-08-01 11:47

> Som det vel næsten fremgår af subj. vil jeg gerne høre lidt for og imod
> disse to(tre) telefoner.

Hej Thomas !

Jeg har en 3330 og min søn har en 3310. Ingen af dem har der nogensinde
været nogle problemer med.
Ingen af os har prøvet at tabe dem på andet en trægulvet. Det er der ikke
sket noget ved.
Min kammerat har en Siemens M35i. Det eneste han er ked af ved den er, at
han ikke kan skifte cover på den, for glasset er efterhånden godt ridset.
Det skal man ikke tænke så meget på ved 3310 og 3330. Der køber man bare et
nyt cover og så har man en ny telefon igen.

Hilsen
Torben Leander.