Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Portefølje på www.fotokritik.dk
Fra : Martin Koch

Dato : 12-08-01 22:21

Hej igen ...

Der kan nu linkes direkte til ens portefølje uden man 'mister'
menuvalgene :
http://www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=

Man kan også linke direkte til et billede:
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=

- og så for stoppe en efterhånden ret 'dræbende' mudderkastning et par
tråde længere oppe (eller nede afhængig af ens opsætning *S*) :

FotoKritik.dk er for ALLE. Den er ikke og bliver ikke KUN for 'eliten'
(som nogle har defineret tidligere) - for naturligvis kan 'eliten'
også blande sig i både kritik og upload af billeder. Set med mine øjne
er der størst mulighed for at lære og blive bedre jo flere der
kritiserer (positivt som negativt) OG uploader.
Og det må siges at være den helt store målsætning for sitet - at gøre
os ALLE bedre fotografer. Utopisk ? - måske - men det er da under alle
omstændigheder et skridt i den rigtige retning, set med mine øjne. Jeg
kan da kun sige at jeg virkelig suger til mig, både af måden billeder
kan tages på, og af andres kritik af samme billeder.

Så om ikke andet virker sitet efter hensigten på i hvert fald 1 person
*G*.

Når det så er sagt skal der selvf. også være plads til sjov og
ballade, i form af konkurrencer m.v.
Mere om det senere ... jeg arbejder på et par ideer lige pt.

Benyt i øvrigt meget gerne Debat Forum.

Tak for den store interesse alle har udvist og for de rosende ord!
Kritik / kommentarer er til stadig YDERST velkomne!

Mvh,
Martin Koch
FotoKritik.dk

Fra : Pia Nielsen & Morten~

Dato : 13-08-01 06:05

Jeg har netop "opdaget" stedet fotokritik.dk og synes det er et rigtig godt
initiativ.

Alle kan være med og der forgår en seriøs kritik af de billeder der loades
op og de tilmeldte giver hinanden gode råd uden mudderkastning.

Fortsæt endelig...........

venlig hilsen
Pai Nielsen

Martin Koch <martin@koch.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:k0sdntkqo05rgtm81dkun6m938b21603v1@4ax.com...

Fra : Per Madsen

Dato : 13-08-01 13:12

"Martin Koch" <martin@koch.dk> wrote in message
> [...]
>
> Tak for den store interesse alle har udvist og for de rosende ord!
> Kritik / kommentarer er til stadig YDERST velkomne!

Hej Martin

Til lykke med at dit gode ini'tiv er kommet så flot fra start.

Jeg tror du gør fotografer på alle niveauer en *stor* tjeneste
med dette.

Jeg har kigget en masse kommentarer igennem, de er dejligt
objektive og kritikken er kontruktiv. Heldigvis meget langt
fra den kedsommelige dialog, som du refererer til.

Fin ide, at vise hvor mange fremvisninger et billede har haft.
Når man ser hvor mange kig de enkelte billeder har sammenholdt
med antal kommentarer, er der grund til at tro, at du har et vist
potentiale af aktive kritikere, som hen ad vejen melder sig på banen.

Du løber en stor risiko for succes her

Mvh
Per