Pearl Jam.
Fra : Rasmus Birck

Dato : 12-08-01 19:10

Hey NG

Er der nogen der kan sige mig hvad en bestemt Pearl Jam sang hedder.? i
omkvædet er en sætning der lyder "take a bottle, take it down, and pass it
around." men sunget med den meget karakteristiske "forvrængning".

/Rasmus

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 12-08-01 20:36

In article <9l6grm$b2q$1@sunsite.dk>, Rasmus Birck wrote:
> [...]
> omkvædet er en sætning der lyder "take a bottle, take it down, and pass it
> around." men sunget med den meget karakteristiske "forvrængning".
"Crazy Mary", så vidt jeg kan se...

http://google.com/search?hl=da&safe=off&q=%22take+a+bottle%22+%22pearl+jam%22

Mvh. Jonas

--
Have you saved your rainforest today?
- http://www.therainforestsite.com

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-08-01 10:30

On Sun, 12 Aug 2001 19:36:12 GMT, jonas@Celeron.vesterheden.dk (Jonas
Due Vesterheden) wrote:

>"Crazy Mary", så vidt jeg kan se...
>
>http://google.com/search?hl=da&safe=off&q=%22take+a+bottle%22+%22pearl+jam%22

Fuldstændig korrekt.
Med/af Victoria Williams. Den er på en tributeplade.
Jeg har den også liggende som live.

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Lacops

Dato : 14-08-01 14:34

Morten Bowman Hansen <bowman@mail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]

Den er helt vildt lækker... Hvor har du den henne?

Fra : Morten B. Hansen

Dato : 14-08-01 18:38

> Den er helt vildt lækker... Hvor har du den henne?

På min hd som mp3
Just say when.

Fra : Peter G.

Dato : 14-08-01 19:32

"Morten B. Hansen" <Mob@psykiatri.aaa.dk> wrote in message

> På min hd som mp3
> Just say when.

Og ellers findes den jo i indtil flere live-versioner med Pearl Jam fra
deres "Bootleg 2000"-serie.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
It is true! I read it on the Internet!

Fra : peet_dk

Dato : 14-08-01 18:36

> Er der nogen der kan sige mig hvad en bestemt Pearl Jam sang hedder.? i
> omkvædet er en sætning der lyder "take a bottle, take it down, and pass it
> around." men sunget med den meget karakteristiske "forvrængning".

genial sang :))

Minder mig om den gang Alex Nyborg Madsen lavede maskinen....