Politi-munedkurv-censur vedr breve til bør~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-11 04:44

VIGTIGT ring om
politi-mundkurv-censur vedr breve til børnehave fra mig udstedt
22,8,11 kl.13

Fredag 19.8 cyklede jeg forbi børnehaven og så en flok forældre stå
tavse, så jeg stoppede og spurgte hvorfor nogen er bekymret vedr børn
og voksnes bukseløshed og fik som svar SKRIV TIL BØRNEHAVEFORSTANDER
EVA
Jeg smed en lap papir gennem brevsprækken med mit telefonnummer, mail
og spørgsmålet og mandag middag kom to betjente til min bopæl og gav
mig mundtligt tilhold om aldrig at bruge ytringsfrihed pr nogen
skrivelse til min genbo - som kommunen netop har foreslået dialog og
åbenhed med.
Betjentene udvidede sidst i den minutlange snak med et sensationelt
tilhold om aldrig at tiltale børnehaveforældre mundtligt.
Jeg finder irettesættelsen af velklædte mig disse datoer ulovlig og
klager hermed.
Dialog er vejen ud af misfortåelser og nabokonflikter og bør fremmes
ikke forbydes af Kbhv Politi
Havde brev eller fortovssnak haft elementer af voldstrussel,
overdøvende råb eller spytten, lugt eller lignene så kunne en
retfærdiggørelse af forbud tænkes men jeg er en bona pater der
meddeler lavmælte velformulerede lovlige ord og kun det