En Opdatering!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 07:26

Da der er formodet mistanke om at
jeg har faaet knald i laaget af programmering!

Har Helvedes Fejlsikring, koblet mig ud af al kommunikation
og verificeret straffen!

Evig tortur til alt og alle som ikke er

Den Umenneskelig Peter(mig selv)
Hare Krisna/Jesus Kristus
De Muslimske Hunde/De Muslimske Maend

Say it aint Peter!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 07:40

On 1 Sep., 15:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> Da der er formodet mistanke om at
> jeg har faaet knald i laaget af programmering!
>
> Har Helvedes Fejlsikring, koblet mig ud af al kommunikation
> [...]

Jeg forventer at maengden af indlaeg fra mig af bliver
drastisk saenket i fremtiden!

Say it aint Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 15:36

On Thu, 1 Sep 2011 06:39:55 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Jeg forventer at maengden af indlaeg fra mig af bliver
> drastisk saenket i fremtiden!

> Say it aint Peter

Naa ja, forresten inden jeg gaar igang med at have
et daarligt liv paa et hoejere niveau, det er blevet opdateret
til "en ud af de fyrre ting i mindst vil naar i mindst vil det!"
Fejlsikret mod Murphys lov, definitionen af Murphys lov,
alt hvad der kan gaa galt vil gaa galt"

Ellers var det simpelthen for forudsigeligt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 15:49

On Thu, 01 Sep 2011 16:35:54 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Fejlsikret mod Murphys lov, definitionen af Murphys lov,
> alt hvad der kan gaa galt vil gaa galt"

> Ellers var det simpelthen for forudsigeligt!

Desuden tror jeg ogsaa jeg kom til at oedelaegge den
Visuelle lidt, og oedelaegge en blodaare i hjernen,
paa en kvinde der var fysisk attraktiv nok til at jeg
Kunne finde paa at have sex med hende, fordi
Jeg blev overrasket, og i det hoeje tempo jeg gjorde
hende til en anti-Peter og fik hende justeret i hjernen
og styret vaek, glippede det lidt!

Indtil videre virker det som om min underbevidsthed har udstedt en
restraining order der holder dem paa
150 meters afstand, eller slaar dem ihjel!

(Quantum Entangelment)

Testikkeltrykkeriet dengang, og den tortur DJ Aevl
lavede goer at de fleste af dem bliver styret ud
til Sadister!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 16:33

On Thu, 01 Sep 2011 16:48:51 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> (Quantum Entangelment)

> Testikkeltrykkeriet dengang, og den tortur DJ Aevl
> lavede goer at de fleste af dem bliver styret ud

Nej, det er bedre at slaa arten ihjel end at have sex
med en grim!

Og det har jeg gjort!(den doer med mig)

Jeg har caeret coelibat siden jeg var 19 aar gammel,
Frivilligt mellem 19 til 25 og derfra til nu(38) ufrivilligt,
Pga. Programmering!
(men jeg blev voldtaget af baade kvinder og maend
under torturen og programmeringen!)

Og en russisk ubaad der brugte
Store Peter(Peter den store/Pyotr Veliky)
som oevelsesmaal!

Oscar Kursk fordi den (ogsa var Kar skurken)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 17:46

On Thu, 01 Sep 2011 17:33:08 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Store Peter(Peter den store/Pyotr Veliky)
> som oevelsesmaal!

> Oscar Kursk fordi den (ogsa var Kar skurken)

Skib A, foranderen og oedelaeggeren!
Favorit ridedyr en tyr
(Mit stjernetegn, det stod i min signatur foer i tiden)

Testosteron baaden Shiva!

Halvmaane i panden!

Lynhurtig og doedbringende med min Damaru,
Min timeglas formede tromme,
To papbaegere fra Bavinchi, det ene tomt med
aabningen nedad, det andet ovenpaa!

Peter' s tromme!

Det bliver spektakulaert og varmt!
Naar planeten ryger i Solen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 17:55

On Thu, 01 Sep 2011 18:46:19 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Lynhurtig og doedbringende med min Damaru,
> Min timeglas formede tromme,
> To papbaegere fra Bavinchi, det ene tomt med

I er sku blevet for grimme at se paa, jeg gider ikke engang
gaa ned og koebe ind laenger!
(det plejer ellers at vaere dagens hoejdepunkt),
gider heller ikke se fjernsyn!

Desuden er foremaalet med arten blevet uigenkaldeligt oedelagt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 17:59

On Thu, 01 Sep 2011 18:54:42 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> gider heller ikke se fjernsyn!

> Desuden er foremaalet med arten blevet uigenkaldeligt oedelagt!

Naa ja, det saedvanlig!
Det er gjort, quantum entangelment via en singularitet!
Jeg har udviklet en aversion mod at blive torteret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 18:20

> [...]

> gider heller ikke se fjernsyn!

> Desuden er foremaalet med arten blevet uigenkaldeligt oedelagt!

Faktisk er det mere end et aar siden, at det blev gjort!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 19:09

> [...]

> gider heller ikke se fjernsyn!

> Desuden er foremaalet med arten blevet uigenkaldeligt oedelagt!

Kan heller ikke rigtig sove!

Burde egentlig have sex med kvinder men er ved at hjerneslagte et par
tusinde for en af Karsten Bjoernholts
Kollegaer!

De er vist beregnet til salg istedet for tortur, for at bevise
at de har selvkontrol!

Hvis i tvivler kan i se paa de skeloejede paa tv2news!

Jeg goer det mod min vilje!
(altsaa udgravning af den frie vilje, i de kvinder der
skal saelges!)

Sane Peter