Kors!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 09:01

Det er alligevel en del tortur der skal til
for at faa mig til at aendre holdning!

Fra at vaere vokal modstander af programmering
af kvinder, til at syntes det er iorden!

Jeg mener der har vaeret skeloejede i fjernsynet,
Jordskaelv og alt muligt!

Jeg tror jeg var taet paa for et aars tid siden eller to siden
At skrive noget positivt om det!
Det jeg fik besked paa der i 1998, var ellers at goere
det socialt acceptabelt!

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 10:44

On Thu, 01 Sep 2011 10:01:11 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Det jeg fik besked paa der i 1998, var ellers at goere
>å det socialt acceptabelt!

> Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
"Goer noget for folks religion"

Har kraevet en masse energi og regnekraft!

Men 90 procent af alting er brugt paa at sikre
at "goer saadan du har et daarligt liv" ,
"goer saadan du aldrig proever noget du har lyst til"
"goer saadan du aldrig faar noget du har lyst til"
"du maa aldrig goere noget du har lyst til"
"goer alting paa en maade der er grim for dig selv"
"du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

Ginseng tonikum i kaffe med fiskeolie!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 10:47

On Thu, 01 Sep 2011 11:44:21 +0200, Peter Nicolaysen

Bliver foert igennem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 11:11

On Thu, 01 Sep 2011 11:47:17 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Bliver foert igennem!

> Sane Peter

Naa, tilbage til at stirre ud i luften, skrive paa internettet,
og koebe ind en gang imellem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 11:14

On Thu, 01 Sep 2011 12:11:16 +0200, Peter Nicolaysen

Og ryge en masse cigaretter!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-09-11 11:17

On Thu, 01 Sep 2011 12:13:53 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> selv"

> Og ryge en masse cigaretter!

> Sane Peter

Sove engang imellem ogsaa!

Aerger mig stadigvaek over det med arten!
Men saadan er det!

Menneskeheden kunne virkelig vaere blevet til noget!

Sane Peter