tidl FRP folketingsmedlem vil ud af fængsl~
Fra : P.N.

Dato : 01-09-11 07:40

http://ekstrabladet.dk/112/article1611563.ece

Her er en der opsagde sit danske statsborgerskab fordi skatten var for høj i
danmark.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-09-11 08:23

On Thu, 1 Sep 2011 08:40:27 +0200, P.N. wrote:

> http://ekstrabladet.dk/112/article1611563.ece
>
> Her er en der opsagde sit danske statsborgerskab fordi skatten var for høj i
> danmark.

Hvad har det med politik at gøre.?

En dansk narko/våben-smugler blev fanget og sidder i spjældet i USA.

Who cares.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-09-11 08:28

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har det med politik at gøre.?

Iiiiiiikke en skid men du svarer jo lystigt trollen P.N. alligevel, så
formålet fra P.N.'s side blev jo opfyldt, du hoppede som sædvanligt lige i
P.N.'s trolle-net, chatnar.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-09-11 08:37

On Thu, 1 Sep 2011 09:27:55 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Iiiiiiikke en skid men du svarer jo lystigt trollen P.N. alligevel, så
> formålet fra P.N.'s side blev jo opfyldt, du hoppede som sædvanligt lige i
> P.N.'s trolle-net, chatnar.

Klap dog i, hvis du ikke har noget relevant at byde ind med.

Fra : P.N.

Dato : 01-09-11 08:30

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har det med politik at gøre.?
>
> En dansk narko/våben-smugler blev fanget og sidder i spjældet i USA.
>
> Who cares.?

Nej chatnar en x-medlem af folketinget og EU parlamentet sidder i spjældet i
USA og nu vil han hjem til lille danmark. Og hvorfor tror du at jeg skriver
dette glimrende indlæg? fordi alle de her udlands danskere der truer med at
immigrere pga skatten typisk gerne kommer hjem til lille danmark når de ska
ha noget der koster mange penge såsom dyr lægebehandlig og andre goder som
alm danskere har betalt til i årevis.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-09-11 08:39

On Thu, 1 Sep 2011 09:30:01 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nej chatnar en x-medlem af folketinget og EU parlamentet sidder i spjældet i
> USA og nu vil han hjem til lille danmark.

Send ham en pakke tudekiks.

> Og hvorfor tror du at jeg skriver
> dette glimrende indlæg?

Fordi du har knald i låget.?

> [...]
> ha noget der koster mange penge såsom dyr lægebehandlig og andre goder som

Hvad i alverden har det med en dømt narko-smugler at gøre.?

Fra : P.N.

Dato : 01-09-11 08:42

> Send ham en pakke tudekiks.

> Fordi du har knald i låget.?

Neej chatnar det overlader jeg til dig og Kim, i er jo begge tilhængere af
øretæver til de små.

> Hvad i alverden har det med en dømt narko-smugler at gøre.?

Ja hvorfor tror du jeg bad dig om at købe en ny hjerne.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-09-11 08:45

On Thu, 1 Sep 2011 09:41:42 +0200, P.N. wrote:

> Neej chatnar det overlader jeg til dig og Kim, i er jo begge tilhængere af
> øretæver til de små.

Hvorfor lyver du.?

> Ja hvorfor tror du jeg bad dig om at købe en ny hjerne.

For at komme NED på dit niveau.?

Fra : kk

Dato : 01-09-11 08:45

P.N.:
> [...]
> ha noget der koster mange penge såsom dyr lægebehandlig og andre goder som

Uanset dit trolleri og muhamedanerfis, så har du fat i noget der!!
mvh
kk :-@

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-09-11 11:26

On 01/09/11 09:44, kk wrote:
> P.N.:

> Uanset dit trolleri og muhamedanerfis, så har du fat i noget der!!

Synes du virkelig kk.
PN vil gerne sende horder af analfabeter fra de varme lande til DK. Men
danskere er undtaget..

Fra : Mendoza

Dato : 01-09-11 15:07

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Synes du virkelig kk.
> PN vil gerne sende horder af analfabeter fra de varme lande til DK. Men
> danskere er undtaget..

Ja... med tryk på anal....

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-09-11 18:43

P.N. skrev den 01-09-2011 08:40:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1611563.ece
>
> Her er en der opsagde sit danske statsborgerskab fordi skatten var for høj i
> danmark.

Er det derfor han har opsagt statsborgerskabet?

Han kunne nøjes med at rejse ud af landet og kappe alle økonomiske bånd
til Danmark.

Derudover er hans undskyldning da latterlig om, at han da aldrig har
vendt Danmark ryggen....halllooooo, opgivelse er statsborgerskab er sgu
netop det.

Klynk fra en narkosmugler....lad ham rådne op.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : wilstrup

Dato : 01-09-11 19:15

"P.N." <245@mail.dk> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/112/article1611563.ece
>
> Her er en der opsagde sit danske statsborgerskab fordi skatten
> var for høj i danmark.

Det er i øvrigt vældig interessant at han i Glistrups team var
barsk fortaler for at vi ikke skulle brødføde "kriminelle
udlændinge", og nu rammer det ham som en boomerang - jeg har
ingen medlidenhed med manden der var en af dødens købmænd - og
det glæder mig at han nu er i fængsel for sine forbrydelser.
Det må være løn som forskyldt.

Fra : nbdk.dk

Dato : 01-09-11 21:03

On 01-09-2011 20:15, wilstrup wrote:

> [...]
> der var en af dødens købmænd - og det glæder mig at han nu er i fængsel
> for sine forbrydelser. Det må være løn som forskyldt.

Men i Broe sagen, der gik du helt over gevind, og også sagen om ham
idioten der smed våben ned over indien, men nu er du i stik modsatte
grav, kniber det med at finde ud af hvad din holdning er? eller er det
demens?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-09-11 23:01

"nbdk.dk" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> idioten der smed våben ned over indien, men nu er du i stik modsatte
> grav, kniber det med at finde ud af hvad din holdning er? eller er det

Er han blevet udleveret af den danske stat ? Nej vel ? Det er det som AHW
og undertegnede blev fortørnede over i forbindelse med Camilla Broe. Den
samme indignation gjaldt Niels Holck. Den danske stat skal IKKE udlevere
danske statsborgere til nogen som helst lande. Når et land allerede har
arresteret en dansk statsborger, så er der jo ikke så meget at gøre ved det.
Denne her fremskridtsmand havde afskrevet Danmark og var flyttet til USA. Nu
bliver han så dømt i USA for nogle forbrydelser som han skulle have begået
der. Mens han ikke havde noget i klemme ville han skide Danmark et stykke.
Nu hvor han er kommet i klemme i en straffesag, så kan han lige pludselig
godt bruge Danmark og de noget mere luksuøse fængsler vi har her. Den mand
er ikke en skid andet end en af de sædvanlige despoter fra
fremskridtspartiet, det er lidt svært at ryge op i et højt gear over. Og
stadigvæk, det handler ikke om en udlevering af en dansk statsborger som i
Camilla Broe-sagen og Niels Holck-sagen men om en udenlandsdansker som blev
PÅGREBET I USA.

Det er din parodi på en hjerne som ikke fungerer, No_Brain.dk

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-09-11 23:07

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:PgT7q.15$ex3.2@newsfe30.ams2
> [...]
> udenlandsdansker som blev PÅGREBET I USA.
> Det er din parodi på en hjerne som ikke fungerer, No_Brain.dk

I øvrigt var der dobbelt strafbarhed i de anklager som blev fremsat i mod
Camilla Broe. Havde de beviser, som USA påstod at have, havde de beviser
været blevet fremsat i Danmark burde Camilla Broe have været sat for en
dansk domstol og dømt, såfremt at bevisets stilling var tungt nok. Men hun
skulle aldrig aldrig have været tvangsudleveret til noget som helst land.
Den slags er jeg voldsomt imod.