Socialdemokrater fjerner andre partiers pl~
Fra : Peter Lauridsen

Dato : 31-08-11 23:13

Da jeg cyklede hjem ad Gladsaxevej i går, var der tyndet ud i
plakaterne på vejen. De eneste plakater, der var tilbage, var
Socialdemokraternes plakater.

Det får mig til at mene, at Socialdemokraterne fører en meget primitiv
valgkamp, når de fjerner konkurrenternes plakater i ly af natten!

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-09-11 06:25

On Wed, 31 Aug 2011 22:12:43 -0700 (PDT), Peter Lauridsen wrote:

> [...]
>
> Det får mig til at mene, at Socialdemokraterne fører en meget primitiv
> valgkamp, når de fjerner konkurrenternes plakater i ly af natten!

Her i byen er ALLE DF's plakater blevet fjernet.

Fra : NoTrabajo

Dato : 01-09-11 12:07

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Her i byen er ALLE DF's plakater blevet fjernet.

Nå, nu har "gode" mennesker igen været på spil?
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 01-09-11 18:07

On Thu, 1 Sep 2011 13:06:56 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Nå, nu har "gode" mennesker igen været på spil?

Jeg ser ofte hærværk på mit plankeværk og straks plantes ved siden af
et budskab om hvilke partier der er til debat og hvilke er til censur

"Ingen racister i vore gader skreg bøllerne da de søgte at
smideGlistrup i en sø og overdængede ham med maling. Den dag skabte
venstrefløjen Anders Breivik