plat debat
Fra : DADK

Dato : 31-08-11 17:47

Det er jo helt vildt så plat debatten er. Jeg har kun været væk i en uge
og sporadisk væk i 3 uger. Helt ærligt. Jeg elsker normalt dk.politik
men det jeg kommer tilbage til er ævl og kævl på børnehavestadiet. Tag
jer sammen!

Fra : kk

Dato : 31-08-11 18:53

DADK forklarede:
> [...]
> jeg kommer tilbage til er ævl og kævl på børnehavestadiet. Tag jer sammen!

Hvor har du dog ret!
Der er kun BW's bavl, plus noget useriøst brok.
..vh
kk

Fra : DADK

Dato : 31-08-11 19:22

On 31-08-2011 19:52, kk wrote:
> DADK forklarede:
>
> Hvor har du dog ret!
> Der er kun BW's bavl, plus noget useriøst brok.
> .vh
> kk
Jeg er meget forundret. Det allerværste er at jeg sikkert får én på
goddagen og så ikke tænker videre over det.

Fra : kk

Dato : 31-08-11 20:18

Efter mange tanker skrev DADK:

> Jeg er meget forundret. Det allerværste er at jeg sikkert får én på goddagen
> og så ikke tænker videre over det.

Tag det blot roligt, de øretæver man får her, betyder ikke noget!
mvh
kk :')

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-09-11 07:54

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Tag det blot roligt, de øretæver man får her, betyder ikke noget!

Nej det bidrager i hvert fald ikke til mere fornuft hos højrefløjen, det ses
tydeligt her i dk.politik.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : kk

Dato : 01-09-11 15:04

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de):

-eller venstrefløjen!
:D (Hvis den nogensinde har været der!)
mvh
kk