SF provokerer muslimer skingert
Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-11 13:26

SF provokerer muslimer skingert

Når Kamal Quereshi provokerer trosfæller af Hizbuttahrir type er han
en urostifter som overgår mig mht grundløs trætte

Han ved at bøsser er helt som profetbombe-i-turban en utidig blasfemi

Han fører sig frem for at skabe ufred og slagsmål og komme i medierne
i valgkamp-sammenhæng

Hvis visse muslimer tævede muslimer ugentligt, så var hans debat OK

Men emnet er lille i Dansk valgkamp. Ikke et lovforslag har SF stillet
vedr emnet

SAmmenlign min høj-intellektuelle og sobre skaben debat om brug af
nederdel hvor ingen har set penis på et øde fortov i formiddagstimer
med SFerens frontale demo-aktion på torv.

At nogen kan kritisere mit vellykkede og neddæmede projekt er mig
uforståeligt

Ritzaus gengivelse af SF-urostiftelse