Her er pengene
Fra : P.N.

Dato : 30-08-11 22:15

http://enhedslisten.dk/politik/valgudspil2011/finansiering

Der er jo masser af penge at hente hos kapitalisterne, vi kommer ikke til
mangle til mangle noget hvis blot liste EL får din stemme.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 22:32

On Tue, 30 Aug 2011 23:14:34 +0200, P.N. wrote:

> http://enhedslisten.dk/politik/valgudspil2011/finansiering
>
> Der er jo masser af penge at hente hos kapitalisterne, vi kommer ikke til
> mangle til mangle noget hvis blot liste EL får din stemme.

Der er da flere ting der overhovedet ikke hænger sammen.

Hvad er "Fremtidsfond" der skulle give 30 mia.?

F.eks. "Sparede dagpenge med 100.000 flere i arbejde - 20.0 mia"

Hvor skal disse 100.000 personer finde arbejde, når f.eks.
motorvejsprojekter annulleres.?

Der vil også komme et enormt lønpres, der totalt vil ødelægge Danmarks
konkurrenceevne (der ikke er for god i forvejen), med alle de nye skatter
og afgifter som de pålægger den almindelige borger.

Hvem tror de kommer til at betale den øgede skat på banker og på
nordsøolien.? Det bliver selvfølgelig den lille almindelige borger/kunde.
Der er ikke andre.

Og hvad med "Aktieomsætningsafgiften".? Dem der handler med med aktier, er
pensionskasser, der vil få en kæmpe ekstra udgift, med lavere
pensionsudbetalinger som resultat.

Øget arveafgift og formueskat, er jo direkte tyveri ved højlys dag.

Hvis Enhedslisten fik magt som de har agt, så vil Danmark gå fallit inden
næste valg.

Fra : nbdk.dk

Dato : 30-08-11 22:51

On 30-08-2011 23:31, Steen A. Thomsen wrote:

> Hvis Enhedslisten fik magt som de har agt, så vil Danmark gå fallit inden
> næste valg.

Jeg er så ret overbevidst om de ville lide samme skæbne som visse
politikere i sverige...

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-11 04:42

On Tue, 30 Aug 2011 23:50:51 +0200, "nbdk.dk" <nbdk.dk@gmail.com>
wrote:

>Jeg er så ret overbevidst om de ville lide samme skæbne som visse
>politikere i sverige...

At gå fallit betyder at blive sat under administration, men det er
danskerne vant til. i småt og stort

Grækerne ymyges ikke slemt af tyske ridefogeder - de er civiliserede
og undgår at vi taber ansigt

De store investorer der har brug for frihed og råderum, har jeg og
andre nørrebroere ikke føling med . de finder nok en EU-grimasse der
kan passe og forhpåbentlig med et pift Kina

Fra : Ivannof

Dato : 31-08-11 12:17

"P.N." skrev i meddelelsen news:j3jjpg$hgq$1@speranza.aioe.org...

http://enhedslisten.dk/politik/valgudspil2011/finansiering

Der er jo masser af penge at hente hos kapitalisterne, vi kommer ikke til
mangle til mangle noget hvis blot liste EL får din stemme.
Ja, man kan altid bruge andres penge. Hvad er det nu det hedder på dansk?
Nåh, ja, - stjæle!

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 31-08-11 16:27

On Tue, 30 Aug 2011 23:14:34 +0200, "P.N." <245@mail.dk> wrote:

>http://enhedslisten.dk/politik/valgudspil2011/finansiering
>

>Der er jo masser af penge at hente hos kapitalisterne, vi kommer ikke til
>mangle til mangle noget hvis blot liste EL får din stemme.

HØØHH

der er vist større sansynlighed for at finde en krukke guld for enden
af regnbuen end for at EL's tåbelige luftkasteller bliver til
virkelighed -

deres forslag går blandt andet ud på at øge beskatningen -

samtidig fantaserer de om flere i beskæftigelse - !!!!!!!!

beskæftigede som hvad?

hvis beskæftigelsen ikke kommer i eksportsektoren hjælper deres
fantasier ikke en døjt på økonomien

Fra : /john

Dato : 01-09-11 19:56

"P.N." <245@mail.dk> skrev i meddelelsen

> vi kommer ikke til mangle til mangle noget hvis blot liste EL får din
> stemme.

"Økonomer: Enhedslistens plan er fuldstændig urealistisk":
http://politiken.dk/politik/ECE1378601/oekonomer-enhedslistens-plan-er-fuldstaendig-urealistisk/

De røde tumper drøner rund med ting, de tydeligvis ingen forstand har på; de
må virkelig være desperate!

http://ing.dk/artikel/121522-roed-regering-vil-forbyde-roundup-i-haver?bund

http://ing.dk/artikel/121574-giftekspert-roundup-stof-er-mindre-giftigt-end-bordsalt

Herren se i nåde til os alle, hvis vi får en rød regering :(

/john