Trykkeriet!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-08-11 17:03

Jeg tror jeg holder mig inden doere resten af dagen,
Naar nu der er saa mange potentielle testikkel trykkere,
og voldtaegtsforbrydere derude!

(jeg huske stadigvaek Bjoernholt og resten, planlaegge
at programmere mig til at trykke paa mine egne testikler,
Efter de havde gjort det ved at bytte om paa nydelse og smerte)

Jeg er ikke en masochist!

Det passer ogsaa udemaerket nu jeg er flad!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-08-11 17:05

Oekonomisk!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-08-11 18:25

On Tue, 30 Aug 2011 18:04:36 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Oekonomisk!

> Sane Peter

Samtidig saa virker det som om at jeg er lidt mere
vaagen, men jeg mangler i naerheden af
70-75 procent af min IK sammenlignet med
foer EMDR begyndte i 1998!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-08-11 18:29

On Tue, 30 Aug 2011 19:24:35 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Samtidig saa virker det som om at jeg er lidt mere
> vaagen, men jeg mangler i naerheden af
> 70-75 procent af min IK sammenlignet med

Det har ligget deromkring i et par maaneder!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-08-11 18:35

On Tue, 30 Aug 2011 19:28:52 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

smerte)

> Det har ligget deromkring i et par maaneder!

> Sane Peter

Det er i kombination med en modbydelig fysisk foelelse,
hukommelsen!(det er lavet med EMDR)
Indgreb i det menneskelige OS via REM(Rapid Eye Movment)
Den dybe del af soevnen, hvor den visuelle del af hjernen
er i kraftig brug og oejnene kegler rundt inde under
oejn laagene!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-08-11 18:49

On Tue, 30 Aug 2011 19:35:03 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Den dybe del af soevnen, hvor den visuelle del af hjernen
> er i kraftig brug og oejnene kegler rundt inde under

Jo, 75 procent!

Jeg har aldrig troet det kunne lade sig goere,
Jeg har traenet min hjerne hele mit liv, og saa
bliver den bare oedelagt af et dumt svin af en foraedder
der syntes det er hans arbejde at programmere vaelgerne
til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Mod deres vilje!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-08-11 19:05

> [...]

> Den dybe del af soevnen, hvor den visuelle del af hjernen
> er i kraftig brug og oejnene kegler rundt inde under

Bjoernholt aevlede om at goere mig til en scientolog,
Saaledes at jeg kunne blive til en "loegnagtig scientolog"
Men foerst efter en masse aar, naar jeg havde gjort
mig selv kendt som en "Offentlig" vanvittig/sindsyg!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-08-11 10:13

On 30 Aug., 18:04, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Oekonomisk!
>
> Sane Peter

Jeg burde ikke syntes det er sjovt, jeg skal vaere rasende over det!
Og hvis jeg bliver ked af det, aflive mig selv, da de saa aabenbart er
fuldstaendig
oedelagt, hvilket de ikke er!

Sane Peter