Dødspille for sjov!
Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-11 14:39

   Dødshjælp:Trivsel for milliarder via mio-invest: Staten er på
jagt efter projekter hvor mange bliver superlykkelige og kun få
skattekroner bekostes
Tabuer og selvbedrag gør at visse ting ikke er blevet ordentlig
overvejet og kan mindske borgernes ulykke enormt

Jeg er sikker på at sådan mega-fordel kan opnås ved at legalisere
lægers skriven recept på fenemal, natrium-pentobarbital og andet, og
eneste udgift er at nogle forskere skal ansættes og lave lidt
videnskab for ca. 2 mio kr om metodernes brug, og hyppighed m.m. .
Målgruppen er primært den million danskere der pga alderdomssygdomme
ser resten af livet som et stadig værre helvede
.. Hvis de ved at de kan slippe smertefrit ud af livet, vil de ikke
være så ængstelige ved helbredets og livets forværringer - men yderst
sjældent vil de gøre brug af tilbuddet
Min datter udførte i tidlige teenage år et halvhjertet selvmordsforsøg
med piller og sprut og udpumpning og psykolog bistand og kunne de
næste år prale af at psykologen havde vurderet at hun lærte mer af
datter end datter af psykolog
Jeg havde i 2008 skruet mig op til at alle mit livs computer og andre
problemer løstes, når min søn flyttede ind i mit hus , men han
foretræk halmhuskollektiv i provinsen og jeg er sidenhen ved hver
efterårs helbredsforværrelsee blevet fristet til at få opmærksomhed
fra dem, der gider besøge mig, ved at tale om min krisestemning og
planer!
Mindst et 50000 krs depositum skal læggs på apoteket for at de
udleverer dødspiller som du kun må have i dit hjem i 4 dage - misbrug
vil da være minimalt.