Storhedsvanvid
Fra : Kurt Lund

Dato : 30-08-11 13:27

Så har DF igen vist sig som et parti med storhedsvanvid (stakkels små
ubegavede børn). De tror gudhjælpemig at de kan bestemme om Konservative
skal være i regering. Hvor latterligt.
http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2011/Valg/2011/08/30/062941.htm?rss=true

--
Kurt Lund

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 13:31

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ubegavede børn). De tror gudhjælpemig at de kan bestemme om
> Konservative skal være i regering. Hvor latterligt.

Dansk Folkeparti ter værre end en hel børnehave i disse dage. Man fornemmer
tydeligt deres desperation.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 13:33

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:xK47q.182342$2I6.181118@newsfe27.ams2
> "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
>
> Dansk Folkeparti ter værre end en hel børnehave i disse dage. Man
> fornemmer tydeligt deres desperation.

Rettelse:
Dansk Folkeparti ter sig værre end en hel børnehave i disse dage. Man

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-11 13:42

Kurt Lund <lund@fabel.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> ubegavede børn). De tror gudhjælpemig at de kan bestemme om
> Konservative skal være i regering. Hvor latterligt.

Det er vist kun dig, der er latterlig hér. Får blå blok flertal, kan DF
selvfølgelig suverænt bestemme, om de vil være parlamentarisk flertal for en
VK-regering.

Du er ikke den skarpeste kniv i skuffen - vel?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-11 18:21

rOn Tue, 30 Aug 2011 14:41:31 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>VK-regering.
>
>Du er ikke den skarpeste kniv i skuffen - vel?

Det syns vi alle at vi er, men ingen har har storhedsvanvid

At dække sig md falsk beskedenhed er SØLLE

Kun den dygtige fryder sig ved gerningen, skrev Goethe

og fortsatte at man kun lever når man har andres velvilje

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-08-11 13:42

On 30/08/11 14:26, Kurt Lund wrote:
> Så har DF igen vist sig som et parti med storhedsvanvid

Nåeh - men der er vel et godt stykke vej til at blive et rødfjols med
"sand bevidsthed" endnu ;-/

Mvh
Martin

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 13:46

On Tue, 30 Aug 2011 14:26:44 +0200, Kurt Lund wrote:

> Så har DF igen vist sig som et parti med storhedsvanvid (stakkels små
> ubegavede børn). De tror gudhjælpemig at de kan bestemme om Konservative
> [...]

HVIS de blå vinder, så er det jo DF der bestemmer om en VK regering har
"flertal", eller om det skal være en ren V mindretalsregering.

Du er vist ikke hel vågen endnu.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 15:12

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> HVIS de blå vinder, så er det jo DF der bestemmer om en VK regering
> har "flertal", eller om det skal være en ren V mindretalsregering.
>
> Du er vist ikke hel vågen endnu.

Tror du virkelig at Løkke ville lade sig dirigere af den kælling om hvem som
skal indgå i regeringen efter valget ? I don't think so. Skulle Pia
Kjærsgaard så også sidde og udvælge hans ministre til regeringen efter
valget ? Næppe. Du skal huske på at regeringen sagtens kan fortsætte så
længe den ikke har et flertal imod sig (og regeringen er jo ikke gået af
skal vi lige huske på). Jeg kan ikke forestille mig at selv Pia Kjærsgaard
kunne finde på at smide et mistillidsvotum efter regeringen ved
førstkommende folketingssamling velvidende at det ville bane vejen for Helle
Thorning Schmidt. Det ville hun have svært ved at forsvare over for
baglandet efterfølgende.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 15:48

On Tue, 30 Aug 2011 16:12:04 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Tror du virkelig at Løkke ville lade sig dirigere af den kælling om hvem som
> skal indgå i regeringen efter valget ? I don't think so.

Hvis det sørger for at forbliver statsminister.... Selvfølgelig.

> Skulle Pia
> Kjærsgaard så også sidde og udvælge hans ministre til regeringen efter
> valget ? Næppe.

Selvfølgelig ikke.

> Du skal huske på at regeringen sagtens kan fortsætte så
> længe den ikke har et flertal imod sig (og regeringen er jo ikke gået af
> skal vi lige huske på).

Ja da, men hvis truslen ligger der at DF til enhver tid kan skyde dem ned,
så er en regering ikke stabil.

> [...]
> kunne finde på at smide et mistillidsvotum efter regeringen ved
> førstkommende folketingssamling velvidende at det ville bane vejen for Helle

Hvis de blå vinder dette valg, så er Thorning færdig som formand for S.

> Det ville hun have svært ved at forsvare over for
> baglandet efterfølgende.

Hvorfor tror du det.? Bare hør hvad deres "bagland" mener nu.

Fra : NoTrabajo

Dato : 30-08-11 17:15

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> HVIS de blå vinder, så er det jo DF der bestemmer om en VK regering
> har "flertal", eller om det skal være en ren V mindretalsregering.

Det ville være en god idé. De konservastive dur ikke til andet end at holde
ferier og tage på rejser.
--
NoTrabajo

Fra : Ivannof

Dato : 31-08-11 05:35

On 30 Aug., 14:26, "Kurt Lund" <l...@fabel.dk> wrote:
> Så har DF igen vist sig som et parti med storhedsvanvid (stakkels små
> ubegavede børn). De tror gudhjælpemig at de kan bestemme om Konservative
> [...]

Ja, vi har jo desværre ytringsfrihed og så valgkamp ovenikøbet.

Jo, jeg tror nok at folketingets 3. største parti kan bestemme om det
lille konservative folkepartis mr. 5% kan komme i regering.

Kære kurt. Der er ét stort parti på den ene fløj og ét stort parti på
den anden fløj. Og DF er så det tredjestørste. Hvor kommer
storhedsvanviddet ind? Eller er det bare dig der dæmoniserer??

Hilsen Ivan

Fra : Ivannof

Dato : 31-08-11 05:38

On 30 Aug., 18:15, "NoTrabajo" <notrab...@gmail.com> wrote:

> Det ville være en god idé. De konservastive dur ikke til andet end at holde
> ferier og tage på rejser.
> --
> NoTrabajo

He, he, hvis de kommer over spærregrænsen!

Hilsen Ivan

Fra : Ivannof

Dato : 31-08-11 05:37

On 30 Aug., 16:12, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> [...]
> skal indgå i regeringen efter valget ?  I don't think so. Skulle Pia
> Kjærsgaard så også sidde og udvælge hans ministre til regeringen efter

Nej Kim. I det tilfælde vil han med det samme overgive magten til
socialdemokraterne.
Hilsen Ivan

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-08-11 13:02

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej Kim. I det tilfælde vil han med det samme overgive magten til
> socialdemokraterne.

Det vil han være nød til. Ingen ville kunne tage sådan en statsminister
seriøst hvis han ville forsøge at danne en regering på sådanne vilkår.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac