Danopaki skudduel ved moske
Fra : Martin Larsen

Dato : 30-08-11 10:49

http://www.b.dk/nationalt/en-draebt-i-skyderi-paa-vesterbro

Én dræbt og mindst to kvæstet ved skuddrama ved moské på Vesterbro.
Internt opgør mellem unge mænd af pakistansk oprindelse, mener politiet

Det er vel den slags der begejstrer multi-kulti'erne?

Mvh
Martin

Fra : P.N.

Dato : 30-08-11 14:03

> [...]
> Internt opgør mellem unge mænd af pakistansk oprindelse, mener politiet
>
> Det er vel den slags der begejstrer multi-kulti'erne?

Jeg ved at disse forfærdelige drab har vakt stor vrede i muslimskje miljøer,
disse misædere har koldt og kynisk lagt en troende i baghold på en af islams
helligste højtider "Eid al-Fitr " enden på Ramadan måneden og som netop
afholdes i dag og de dukkede op og skød ham fordi de vidste at han ville
dukke op. Dette viser at der i muslimske miljøer findes 2 g ere der tænker
som danskere, de har ingen respekt for religøse højtider og de burde stenes.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 14:06

On Tue, 30 Aug 2011 15:02:39 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> som danskere, de har ingen respekt for religøse højtider og de burde stenes.

ALT tyder da på, at det var rabiate muslimer, der begik udåden.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-11 14:40

Steen A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
3sa82l6vffgl$.6pm0xowxmx8u$.dlg@40tude.net:

> ALT tyder da på, at det var rabiate muslimer, der begik udåden.

Nej, chatnar. Ifølge politiet tyder alt på, at der var tale om et opgør
imellem narkogangstere (der selvfølgelig sagtens kan være muslimer).

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 30-08-11 15:51

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> ALT tyder da på, at det var rabiate muslimer, der begik udåden.

Jamen så har du jo ikke fattet en skid af hvad jeg skriver, der er sgu da
ingen religøse der på årets religøse højdepunkt slagter nogen foran en
kirke, pagode, tempel, synagoge, moske osv det er ufatteligt hvor insensitiv
du af og til kan være, jeg kommer til at tænke, har han nu taget pillerne
igen?.

Fra : P.N.

Dato : 30-08-11 15:59

"P.N." <245@mail.dk> skrev i en meddelelse

http://ekstrabladet.dk/112/article1610473.ece

Outlandish-medlem raser over drab
Drabet på Vesterbro får Waqas Qadri fra Outlandish til at vise sin vrede på
Twitter

Fra : nbdk.dk

Dato : 30-08-11 16:09

On 30-08-2011 16:59, P.N. wrote:
> [...]
>
> Outlandish-medlem raser over drab
> Drabet på Vesterbro får Waqas Qadri fra Outlandish til at vise sin vrede på

Og? nu er det et problem mindre, det mister jeg ikke søvn over.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 16:33

"nbdk.dk" <nbdk.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og? nu er det et problem mindre, det mister jeg ikke søvn over.

Hold kæft hvor er du blæst i låget.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : nbdk.dk

Dato : 30-08-11 19:56

On 30-08-2011 17:32, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> Hold kæft hvor er du blæst i låget.

Ved godt du ser muligheder i folk der er dømt for forsøg på drab, jeg
opfatter den slags "mennesker" som problemer.

--
MVH. N_B_DK

Fra : nbdk.dk

Dato : 30-08-11 19:59

On 30-08-2011 17:32, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> Hold kæft hvor er du blæst i låget.

Hvad sådan helt præcist er det du synes der var SÅ godt ved ham? at han
trods alt ikke dræbte ham han stak gentagende gange, eller er der andre
gode kvaliteter ved ham den afdøde idiot som du synes om?

--
MVH. N_B_DK

Fra : nbdk.dk

Dato : 30-08-11 22:33

On 30-08-2011 17:32, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> Hold kæft hvor er du blæst i låget.

Forstår godt du er røget i flyverskjul nu du opdagede at den dræbte selv
havde en dom for drabsforsøg.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 16:23

On Tue, 30 Aug 2011 16:59:25 +0200, P.N. wrote:

> http://ekstrabladet.dk/112/article1610473.ece
>
> Outlandish-medlem raser over drab
> Drabet på Vesterbro får Waqas Qadri fra Outlandish til at vise sin vrede på
> Twitter

Hvad en tilfældig musiker bliver "vred" over, er da hamrende ligegyldigt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 16:45

> Hvad en tilfældig musiker bliver "vred" over, er da hamrende
> ligegyldigt.

Hvad en kendt person bliver vred over har afgjort en betydning. John Lennon
var for eksempel lige ved at blive smidt ud af USA på grund af hans kritik
af styret i USA. Under McCarthy-æraen fik mange skuespillere og andre
kendisser mundkurv på af hensyn til de forfølgelser som de risikerede hvis
de blev mistænkt for kommunistisk tankegang/sympatier/virksomhed. En del af
ungdomsoprøret i 1960'erne blev anført af politiske kunstnere. Kendte
mennesker har afgjort en betydning. Hvad DU bliver vred over eller mener er
til gengæld helt og aldeles ligegyldigt.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 17:19

On Tue, 30 Aug 2011 17:44:55 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad en kendt person bliver vred over har afgjort en betydning.

Overhovedet IKKE.

Det handlede om nogle bundkriminelle muslimske klaner fra Pakistan, hvor en
tosse fra den ene skød en fra den anden. Hverken mere eller mindre.

<snip USA udenomssnak>

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 17:56

> Overhovedet IKKE.

Absolut jo. Hvad en kendt person bliver vred over har afgjort en betydning.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 16:22

On Tue, 30 Aug 2011 16:50:59 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> du af og til kan være, jeg kommer til at tænke, har han nu taget pillerne

Der er da MASSER af religiøse tosser (overalt på jorden), der slagter løs
på uskyldige mennesker, både indenfor og udenfor deres religiøse
samlingssteder.

At det er et religiøst højdepunkt, betyder bare at tosserne kan slagte
flere på en gang.

Fra : @

Dato : 30-08-11 16:10

vi må straks starte en dialog -