Massegrave med slagtede kristne i Sudan
Fra : Martin Larsen

Dato : 29-08-11 22:59

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/430505:Kirke---tro--Nordsudan-driver-kristne-paa-flugt
Efter Nordsudans våbenhvile-erklæring tirsdag i denne uge indløber nu
skrækkelige meldinger om nye massegrave og masseforfølgelser i det
konfliktramte Kordofan-område
Nye satellitbilleder fra Kordofan-regionen i grænseområdet mellem det
muslimske Nordsudan og det religiøst blandede Sydsudan taler for sig
selv. De store nygravede huller i jorden, der de seneste uger har vækket
bekymring, menes nu at være friske massegrave

Lad os undgå dette i DK!

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 00:37

> [...]
> selv. De store nygravede huller i jorden, der de seneste uger har
> vækket bekymring, menes nu at være friske massegrave

Det der med at massegrave og masseforfølgelser skal undgås i (blandt andet)
DK kræver vel egentlig bare at der bliver holdt godt øje med dine venner ude
på den yderste højreflanke, at de ikke på noget tidspunkt vokser til noget i
størrelse med hvad der skete før og under 2. verdenskrig i Tyskland, at dine
små Hitler-aspiranter forbliver helt små. Det vil helt uden den mindste
tvivl være til gavn for både friheden og verdensfreden, lille
Martinse-dumse-numse.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-11 01:13

On Mon, 29 Aug 2011 23:59:18 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>selv. De store nygravede huller i jorden, der de seneste uger har vækket
>bekymring, menes nu at være friske massegrave

Hvorfor beskytter vi muslimer i Libyen men ikke kristne i Sudan?

Fordi USA belønner vore mega-udgifter?

Har vi ingen etik?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-08-11 19:42

Den 30-08-2011 02:13, Bo Warming skrev:

> Hvorfor beskytter vi muslimer i Libyen men ikke kristne i Sudan?

hvornår er vi begyndt på det ?

> Fordi USA belønner vore mega-udgifter?
>
> Har vi ingen etik?

hvad mener du i grunden ?

--
Mv. Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g Charles Bukowski

http://www.youtube.com/watch?v=OZMy7qG-Ukw

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-11 11:23

On Tue, 30 Aug 2011 20:42:07 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>hvornår er vi begyndt på det ?

Da FN besluttede at Libyens oprører-muslimer sku beskyttes mod
landsfader-muslimen Gadaffi hoppede vi på denne USA-vogn og adlød

>hvad mener du i grunden ?

At vi kun kæmper mod Gadaffi for at tilfredsstille USAs olieinteresser
i Libyen dvs vi er ikke etik-motiverede som vi påstår

USA giver mange fordele til DK fordi vi konsekvent altid siden 1945
har adlydt deres ønsker.

Fra : P.N.

Dato : 30-08-11 08:29

> [...]
> De store nygravede huller i jorden, der de seneste uger har vækket
> bekymring, menes nu at være friske massegrave

Hvis kristne respekterede muslimer så ville den slags aldrig ske.

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-11 08:53

"P.N." <245@mail.dk> skrev i en meddelelse

Klip.....

> Hvis kristne respekterede muslimer så ville den slags aldrig ske.

Øh... er det ikke lige omvendt?

Jens_a.

Fra : Ivannof

Dato : 30-08-11 09:09

"P.N." skrev i meddelelsen news:j3i3e6$4qc$1@speranza.aioe.org...

> [...]
>
> Mvh
> Martin

Hvis kristne respekterede muslimer så ville den slags aldrig ske.
Og hvis vi respekterede ham der Breivik, ville han sikkert heller ikke have
skudt alle de nordmænd.
Og nej! Mordere er mordere og de skal altid have en god undskyldning. Og den
skal vi ikke opfinde til dem.

Hvis muslimer opførte sig beundringsværdigt ville de aftvinge respekt. Nogle
gør i øvrigt. Andre gør bestemt ikke. Respekt er noget man gør sig fortjent
til. Hvis man altså ikke er rocker. Dér har respekten et andet ophav.

"P.N." Du har for nuværende IKKE min respekt. Hvis du vil have den må du
gøre dig fortjent til den!!!

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 09:28

On Tue, 30 Aug 2011 09:29:10 +0200, P.N. wrote:

> Hvis kristne respekterede muslimer så ville den slags aldrig ske.

Du mener altså at det er de kristnes egen skyld at de bliver nedslagtet,
FORDI de ikke "respekterer" muslimer.

Du har da TOTALT knald i låget.

Respekt er IKKE noget man har KRAV på, men noget man skal gøre sig FORTJENT
til.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 10:11

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du har da TOTALT knald i låget.
>
> Respekt er IKKE noget man har KRAV på, men noget man skal gøre sig

Igen er du hoppet i nettet hos P.N. og hans trollerier, chatnar. Du er for
nem, ganske enkelt for nem, ha ha ha.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 10:36

On Tue, 30 Aug 2011 11:10:43 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Igen er du hoppet i nettet hos P.N. og hans trollerier, chatnar. Du er for
> nem, ganske enkelt for nem, ha ha ha.

Hvorfor klapper du ikke bare i, når du ikke har noget relevant at byde ind
med.? Du er bare irriterende og ligegyldig støj.

Du føler åbenbart at du SKAL have det sidste ord, hver gang jeg skriver et
indlæg.

PS: Du er sgu da lige så "nem" når du kommenterer det HVER ENESTE GANG jeg
svarer P.N.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 11:05

> [...]
> skriver et indlæg.
>
> PS: Du er sgu da lige så "nem" når du kommenterer det HVER ENESTE

Du /er/ da også for nem. P.N. sidder og storgriner af dig. Fatter du
virkelig ikke at den mand ikke har en eneste mening om noget som helst ?
Det eneste han laver i dk.politik er at opfinde forskellige udsagn som han
ved vil hidse nogen op. Han er totalt forskruet i sit grødhoved og du hopper
lystigt i baljen ved hver eneste provokation som P.N. laver.

Fra : P.N.

Dato : 30-08-11 13:55

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:XA27q.6589$hf6.6409@newsfe11.ams2...
> [...]
> ved vil hidse nogen op. Han er totalt forskruet i sit grødhoved og du
> hopper lystigt i baljen ved hver eneste provokation som P.N. laver.

Ja det samme kan man jo ikke sige om taxaklovnen Kim Larsen der jo har sine
helt egne originale meninger om børneopdragelse, masser af smæk til de små
og de homoseksuelle de må ikke få børn uha nej, for børn fortjener bedre
end at have en mor der er lesbisk!!.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 14:04

On Tue, 30 Aug 2011 14:55:23 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> og de homoseksuelle de må ikke få børn uha nej, for børn fortjener bedre

Det er et af de få punkter jeg er enig med Kim Larsen i. Børn har brug for
BÅDE en mandlig OG en kvindelig rollemodel, for ikke at blive "fucked up" i
hovedet, når de bliver ældre.

Og NEJ, jeg har ikke noget mod homosexuelle, men ingen kan bilde mig ind at
det er "normalt".

Bare se hvor meget det har ødelagt, at de mandlige pædagoger nærmest er
jaget ud af vuggestuer, børnehaver og fritisdhjem, pga. angst for det store
"pædofili-spøgelse".

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 14:08

On Tue, 30 Aug 2011 15:04:00 +0200, Steen A. Thomsen wrote:

Her et et ekstremt eksempel fra Sverige, der er direkte børnemishandling.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1590001.ece

Fra : P.N.

Dato : 30-08-11 17:25

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
newse1eptf04b0.18txtx8scxwkm.dlg@40tude.net...

> [...]
> hovedet, når de bliver ældre.
>
> Og NEJ, jeg har ikke noget mod homosexuelle, men ingen kan bilde mig ind

Jeg kan ikke se at enighed med taxa-Kim skulle være noget af være stolt af.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 18:04

On Tue, 30 Aug 2011 18:24:41 +0200, P.N. wrote:

> Jeg kan ikke se at enighed med taxa-Kim skulle være noget af være stolt af.

Godt nok er Kim som regel langt ude, men NÅR han har ret, så har han ret.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-11 11:11

Steen A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
176qn3lsm2pkz.1huuaec9a2md7$.dlg@40tude.net:

> Du føler åbenbart at du SKAL have det sidste ord, hver gang jeg
> skriver et indlæg.

Men det får jubelidioten aldrig, vel chatnar?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 30-08-11 16:09

On Tue, 30 Aug 2011 10:28:02 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Du har da TOTALT knald i låget.
>
>Respekt er IKKE noget man har KRAV på, men noget man skal gøre sig FORTJENT

så er alt håb om respekt jo ude for muhamedanre

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-08-11 19:48

Den 30-08-2011 09:29, P.N. skrev:
> Hvis kristne respekterede muslimer så ville den slags aldrig ske.

bu me lum - jeg tror sådan set ikke der ville være opstået en konflikt
hvis ikke lige det var fordi primært palæstinenserne begyndte at
kidnappe fly slå sports folk ihjel ja det var vel mest i 70 erne osv -
jeg tror det var fødslen på den dårlige stemning - Terrorisme har
aldrig gavnet nogen sag ud over at dem man udførte det imod blev bedre
rustet til at kæmpe imod og i det hele taget gøre livet svære for de
landsmænd terroristerne nu en gang præsenterede .. havde det ikke været
for 9/11 så var der aldrig kommet en besættelse af Irak og Afghanistan
også selv om Irak ikke lige havde noget med det at gøre.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-08-11 19:41

Den 29-08-2011 23:59, Martin Larsen skrev:
> menes nu at være friske massegrave
>
> Lad os undgå dette i DK!

jeg tror ikke du skal regne med at det ligger lige for ..

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-08-11 20:25

On 30/08/11 20:40, Bo M Mogensen wrote:

> jeg tror ikke du skal regne med at det ligger lige for ..

WTC, London og Madrid..

Mvh
Martin