Gir man hjælp til Afrika skaber man overbe~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-11 13:14

Gir man hjælp til Afrika skaber man overbefolkning og terrorisme .
Privat hjælp skader og DF-sparsommelighed er god

Mætte somalimødre er "mordere", som når de er mætte, vælger at få 10
børn og ved at de sulter lidt, nøjes de med 8, dvs. færre dør Det er
hvad jeg så som ulandsarbejder 1972-6
Kina er klog og yder før nyder. Lær af dem, især hvis du er afrikaner
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200

Fra : Bo Morch Mogensen

Dato : 29-08-11 19:38

Den 29-08-2011 14:14, Bo Warming skrev:

> Lær af dem, især hvis du er afrikaner

HVOR MEGET tror du reelt de fleste afrikaner kan lære ?

jeg har været i Afrika 6-7 gange
på mange måder i det store hele søde mennesker , men reelt har de for
det meste en tilgang til fornuften , som et 10 årig Dansk barn og det
er når det går bedst ..

at skrive der kommer terrorisme ud af Afrika er noget sludder
Det er ikke sket endnu - meget andet lort som etniske krige med
folkemord og sult katastrofer igen og igen ..

Du er inde på Kina er fint men tillad mig dog at henlede opmærksomheden
på under Mao døde der op imod 42 millioner mennesker jeg tror der røg 20
bare på det store spring fremad ...

Kina har ydet militær støtte til Pol Pot der som bekendt slagtede 25 %
af befolkningen

Der har været en fuldstændig urimelig invasion af Tibet og reglmæsigt er
der blevet skudt på Taiwan osv.

Kina holder om nogen liv i styret i Nordkorea osv osv.

så det er en ommer BW

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-11 01:00

On Mon, 29 Aug 2011 20:38:04 +0200, Bo Morch Mogensen <jsFddl@s.dk>
wrote:

>HVOR MEGET tror du reelt de fleste afrikaner kan lære ?

Minw kollleger på statslig TV-station i Zambia kunne lære det de
behøvede, og deres chefer var ultrakloge at samarbejde med Kinesere
der lavede byttehandler til begges fordel

> [...]
>der blevet skudt på Taiwan osv.
>
>Kina holder om nogen liv i styret i Nordkorea osv osv.

Slet ikke. Men det kan uddybes

Afgørende er ikke fortidige folkemord men at vækst i sult blev til
udryddelse af sult og befolkningstal er dalende hvilket giver håb og
de er rige

Vor ulandshjælp til dem gavnede især OS men ikke dem særlig meget

Jeg har haft kloge kinesiske lejere - de havde styr på alt

USA skylder MANGE $ til Kina, men er nok delvis kreditål

USA forærede den ungarnske befolkning m.m. som slaver til Stalin 1945
og lod tilsvarende Tibet blive kinesisk vasalstat 1950 og buddhisterne
skabte sult og underudvikling og nu går det fremad og STORMAGTEN USA
har godtaget grænserne

Rager det os at DAlai Lama uden folkelig opbakning ønsker småting
justeret?

Ulykker i kinesiske miner falder vedvarende 7% om året, skriver
Politiken, så Mao er en populær folkehelt og kineserne forstår nok
hans tid bedre end du

Ulande søger at kopiere bl.a. etbarnspolitik som er en Guds gave til
en robot-styret overbefolket verden
Afrikas horn tackler vi kortsigtet og menneskefjendsk

Men i Zambia så jeg kinesisk hjælp som virkede