Mobil telefon valg?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 12:18

Maette lige bestille et nyt sim kort
hos mit tele selskab!

Efter at Nordea' s netbank applikation
kom paa Android market
(Min Mobil bruger android operativ systemet)

Syntes jeg at det vil vaere en rigtig god ide,
at lade folk afgive deres stemme via mobiltelefon
(ved brug af Nemid som Nordea' s applikation ogsaa bruger!)

Det vil sikkert ogsaa goere en del for valg deltagelsen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 12:24

On Mon, 29 Aug 2011 13:17:56 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> (ved brug af Nemid som Nordea' s applikation ogsaa bruger!)

> Det vil sikkert ogsaa goere en del for valg deltagelsen!

Skrevet via foernaevnte mobil telefon, med det
fejlende sim kort og programmet "Groundhog"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 12:34

On Mon, 29 Aug 2011 13:24:13 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Skrevet via foernaevnte mobil telefon, med det
> fejlende sim kort og programmet "Groundhog"

> Sane Peter

Titanium backup melder at kortet kun er paa 1,96 GB
220 Mb ledig, det var vist paa 16GB fra begyndelsen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 12:38

On Mon, 29 Aug 2011 13:34:15 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Titanium backup melder at kortet kun er paa 1,96 GB
> 220 Mb ledig, det var vist paa 16GB fra begyndelsen!

> Sane Peter

Nej, der var jeg lidt for hurtig 1GB ledig og 220Mb er den
interne!

Det virker som om jeg er vaagnet lidt op, men det er
skuespil fra programmering til aere for skribenter og
laesere i dk.politik

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 12:41

On Mon, 29 Aug 2011 13:38:29 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> skuespil fra programmering til aere for skribenter og
> laesere i dk.politik

> "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Det kan vaere det er fordi der skal vaere valg!
(ikke noget snak om programmerede vaelgere)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 06:37

On 29 Aug., 13:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det kan vaere det er fordi der skal vaere valg!
> (ikke noget snak om programmerede vaelgere)
>
> Sane Peter

Har vist faaet has paa "Du skal have et daarligt liv!" ,
"Du skal have det vaerst mulige liv"

Er ved at lave mad og det smager ikke grimt!
Ligesom i de foregaaende 13aar!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 06:51

On 29 Aug., 14:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Har vist faaet has paa "Du skal have et daarligt liv!" ,
> "Du skal have det vaerst mulige liv"
>
> Er ved at lave mad og det smager ikke grimt!
> Ligesom i de foregaaende 13aar!
>
> Sane Peter

Rettelse: Det smager ikke grimt som det plejer!

Hvis jeg ikke havde siddet og stirret ud i luften det meste af dagen
i de foregaaende 13aar, det mest torterede menneske der nogensinde
kommer til at eksistere fra menneskehedens start til slut!

Fordi det mislykkedes at programmere mig til at stemme
paa det politiske parti DF!

Saa havde jeg sikkert vejet 35 Kilo mindre, og vaeret i
god fysisk form!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 14:25

On Mon, 29 Aug 2011 05:51:07 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
> [...]

> paa det politiske parti DF!

> Saa havde jeg sikkert vejet 35 Kilo mindre, og vaeret i

I det mindste lykkedes det ikke at goere mig til en:
Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-08-11 14:31

On Mon, 29 Aug 2011 15:24:32 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]
deltagelsen!

> I det mindste lykkedes det ikke at goere mig til en:
> Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Men jeg er blevet langt langt mere Pro-Muslimsk!

Der er ingen maade overhovedet, at det var sket uden
EMDR!

Det er simpelthen urealistisk, men det er en ting jeg
ikke har noget imod!

Sane Peter