S og SF skal være klovne i Margrete Ves
Fra : Lyrik

Dato : 28-08-11 18:36

Margrethe bruger et venindekneb til at pege på Helle Thorning, mens hun
afskyr deres politik.

Som hun selv siger vil en rød regering give masser af rum for radikal
indflydelse.
Det er indflydelse mens hun modarbejder dem. Ikke mens hun samarbejder
med dem.
De vi intet få gennemført med margrethe vestager som "samarbejdspartner"

Jeg kendte en radikal som forlod partiet! Det gjorde han fordi han
opdagede at de ikke har nogen social ansvarsfølelse!
De var komplet asssociale.
Der er ikke langt fra de Radikale til Liberal Alliance.
Begge mangler social ansvarlighed.

Margrethe Vestager er en politisk skakspiller der kan spille simultan
mod samtlige politikere og sætte alle skakmat!
Men at have en radikal ved roret er en vittighed som vi prøvede med
Hilmar Baunsgård! Det var ved den lejlighed at vitsen om hvordan man
slog en radikal ihjæl opstod.
"Man placerer ham i en selvbetjeningsbutik!"

De radikale er ikke gearet til at styre, men til at spille politisk skak!

Som gammel skakspiller er mit råd til helle Thorning:
"Puds Enhedslisten op til Radikal stråleglans og læg Margrethe Vestager
bag dig!"

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 28-08-11 20:52

On Sun, 28 Aug 2011 19:36:15 +0200, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Som gammel skakspiller er mit råd til helle Thorning:
>"Puds Enhedslisten op til Radikal stråleglans og læg Margrethe Vestager

Medierne troede de havde undgået et indvandringsvalg

Tak til R og K for at have givet DF et fjendilllede så vælgerne
mindes om at DET ER ET MUSLIMVALG

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 00:18

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Man placerer ham i en selvbetjeningsbutik!"
>
> De radikale er ikke gearet til at styre, men til at spille politisk

Den er ikke helt ved siden af.

> Som gammel skakspiller er mit råd til helle Thorning:
> "Puds Enhedslisten op til Radikal stråleglans og læg Margrethe
> Vestager bag dig!"

Helle Thorning Schmidt vil uden tvivl også få gang i et cirkus som jeg har
mine betænkeligheder ved. Så som skattecirkus, tvangsarbejde-cirkus (for
kontanthjælpsmodtagere samt den ekstra ugentlige arbejdstime for
lønmodtagere) og hendes komplet sindssyge betalingsring rundt omkring
København (Fort Copenhagen kunne man kalde det). Jeg kan for eksempel ikke
fordrage hendes silikone-glatte retorik "vi beder danskerne om". Jeg er ved
at brække mig: Den danske stat har fandme aldrig "bedt" om noget som helst.
Den danske stat *forlanger*, *dikterer* og *kræver* *ind*. Og os stemmekvæg
(hvert 4. år) har bare at rette ind, lad os nu få dette helt på det rene. Så
er det nemlig meget nemmere at diskutere Gucci-Helle ud fra de egentlige
realiteter.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 05:25

On Tue, 30 Aug 2011 01:17:56 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

<snip>

> [...]
> er det nemlig meget nemmere at diskutere Gucci-Helle ud fra de egentlige

Jeg er generelt enig med dig her.

Det er f.eks. morsomt når hun gang på gang snakker om "Vi har en aftale med
LO om at hæve arbejdstiden", som om hun tror at det er Børsting der
bestemmer det. Ved hun ikke at det er MEDLEMMERNE der bestemmer.? Hendes
"aftale" er da intet værd, hvis medlemmerne siger "Gu vil vi da ej".

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 10:25

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Børsting der bestemmer det. Ved hun ikke at det er MEDLEMMERNE der
> bestemmer.? Hendes "aftale" er da intet værd, hvis medlemmerne siger

Lige præcis. Men medlemmerne af LO er givetvis for nemme. De falder omgående
for Helle Thorning Schmidts tossede argumenter for at hæve arbejdstiden. At
dette vil føre til langt mere arbejdsløshed tror jeg desværre ikke at folk
fatter. Mange tror at når Helle siger det, så er det nok rigtigt. Jeg kan
heller ikke lige se hvorfor at HELE folket skal arbejde ekstra for at
halvdelen af folket kan få den efterløn som efterhånden ikke er en skid værd
mere og som mange slet ikke kan opnå ret til længere. Det er jo det som
bliver brugt som løftestang for at få folk til at arbejde en time længere om
ugen. Helle spørger i sin kampagne: Har du 12 minutter og svaret burde være
"gu har jeg ej, Helle, du kan rende mig i røven". Hvis der skal arbejdes de
12 minutter længere, så skal efterlønnen være at opnå fra det 60 år og så
skal ALLE kunne tilmelde sig ordningen. Hvis man ikke vil indføre dette, så
skrot da for pokker den skide efterløn.