Ægyptisk "frihedsparti" vil forbyde
Fra : Martin Larsen

Dato : 28-08-11 12:54

http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=235687
Det Ægyptiske Broderskab vil regulere adfærden for turister der besøger
Ægypten. Det gælder bikini og alkohol.
Solbadning i Alexandria vil snart være fortid.

"This is how things began in Iran," Hani Henry, a psychology professor
at the American University in Cairo, told The Media Line. "The moderate
youth wanted to implement changes, but the Mullah's hijacked the
revolution. The same thing is now happening here in Egypt with the
Muslim Brotherhood. It makes me sick to my stomach."

"Arabisk forår" - ha ha - den illusion kunne bruges af NATO til via
massakre på det libyske folk at skabe "good-will" for vestlige
oliefirmaer - ha ha - Lad os nu se hvordan det går skrupelløse bersærkere.

Mvh
Martin

Fra : E.Dalgas

Dato : 28-08-11 13:15

On Sun, 28 Aug 2011 13:53:54 +0200, Martin Larsen wrote:

> [...]
> massakre på det libyske folk at skabe "good-will" for vestlige
> oliefirmaer - ha ha - Lad os nu se hvordan det går skrupelløse bersærkere.

Set i dette perspektiv er jeg ikke mindre rystet over manglen på
bedømmelses evne i den Danske regering.

Venstre åbner for støtte til det Muslimske Broderskab

Danmark skal ikke på forhånd afvise at støtte egyptiske partier med en
religiøs baggrund, hvis de blot støtter demokratiet og retsstaten.

Udenrigsminister Lene Espersen (se profil) (se profil) vil give dansk
økonomisk støtte til at bringe egyptiske partier på fode.

- Selvfølgelig er vi nervøse for, at nogle partier med et særligt
værdigrundlag udnytter situationen, så vi bare går fra én diktator til en
anden. Derfor skal Vesten sørge for, at partier går ind for demokrati,
frihed og ytringsfrihed, siger han.

Mere her :
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2011/02/12/165118.htm

*Selvom denne nyhed er dateret til feb.2011 er det stadig aktuelt :

DF vrede over udsigt til støtte til Det Muslimske Broderskab

Det var under protest fra Dansk Folkepartis medlem af Institut for
Flerpartisamarbejdes bestyrelse, Aia Fog, at Instituttet på sit seneste
møde den 22. august 2011 besluttede at køre videre med overvejelser om også
at tildele Det Muslimske Broderskab støtte fra den pulje på 3,5 mio. kr.,
som er afsat til demokratiudvikling i Ægypten i 2011-12.

- Jeg er dybt forundret over, at repræsentanter fra alle andre partier end
Dansk Folkeparti, tilsyneladende er indforstået med, at Det Muslimske
Broderskab, som blandt andet ikke vil acceptere en kvindelig eller en
kristen præsident i Ægypten skal have støtte på lige fod med demokratiske
bevægelser i Ægypten, siger Aia Fog.

Mere her :
http://www.danskfolkeparti.dk/DF_er_vrede_over_udsigt_til_st%C3%B8tte_til_Det_Muslimske_Broderskab.asp

--

E.D

Fra : Bo Warming

Dato : 28-08-11 17:32

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>massakre på det libyske folk at skabe "good-will" for vestlige
>oliefirmaer - ha ha - Lad os nu se hvordan det går skrupelløse bersærkere.

æGYPTERNE vil tabe turistindtægter og måske helt blive droppet som
rejsemål
Pyramider ER ret kedelige

Hvem tror på at der rummedes noget positivt i NOGET "arabisk forår"?
Ingen