Lægger Barfoed op til antinational fr
Fra : Martin Larsen

Dato : 28-08-11 10:43

Barfoed er en ulykke for K og DK, og nu siger SF (foruden R) at de gerne
vil samarbejde med K.
Barfoed bør TVINGES til at melde klart ud om sin holdning til at afbryde
samarbejde med DF.
De borgerlige vil så med sikkerhed være sat uden for indflydelse, og DF
må indstille sig på krig mod Barfoed under valgkampen.

Et styrket DF er eneste farbare vej frem

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-08-11 12:40

On Sun, 28 Aug 2011 11:42:30 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>må indstille sig på krig mod Barfoed under valgkampen.
>
>Et styrket DF er eneste farbare vej frem

Mon ikke han fatter det når vælgerne gør K nær spærrgrænsen

Både K og V har kvajet sig enormt ved at lyve at de har en
eksistensberettigelse uden DF

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 28-08-11 12:48

> [...]
> indstille sig på krig mod Barfoed under valgkampen.
>
> Et styrket DF er eneste farbare vej frem

Der er kun en vej for et stabilt Danmark det er en stemme på Dansk
Folkeparti.

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-08-11 17:37

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote

> Et styrket DF er eneste farbare vej frem

Man er da komplet idiot hvis man stemmer på DF. Et mere xenofobisk,
paranoidt, ubegavet og racistisk parti skal man lede længe efter. Det viser
sig jo også i at det er den ubegavede del af befolkningen der stemmer på
dem.
Nej, lad os få lidt realisme ind i folketinget og lad DF glide ind i
historien som den største fejltagelse i det 21. århundrede.

--
Kurt Lund

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 29-08-11 18:15

On Mon, 29 Aug 2011 18:36:46 +0200, Kurt Lund wrote:

> [...]
> sig jo også i at det er den ubegavede del af befolkningen der stemmer på

Stemmer DU da på dem.? For DIN kommentar er jo paranoid og ubegavet.

> Nej, lad os få lidt realisme ind i folketinget og lad DF glide ind i
> historien som den største fejltagelse i det 21. århundrede.

Den største katastrofe vil være et rent rødt flertal, for så kommer vi i
samme klub som Grækenland, Portugal og Irland.

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-08-11 19:12

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote

> Stemmer DU da på dem.? For DIN kommentar er jo paranoid og ubegavet.

Såeh? Det er sgu da DF der hele tiden råber op om muslimske
sammensværgelser. Keep your facts straight!
Og nej, jeg er ikke ubegavet - jeg stemmer nemlig ikke på dem. Igen, keep
your facts straight: Det ER den ubegavede del af befolkningen der stemmer på
tosserne fra DF.
Og hvad bilder du dig egentlig ind? At gå efter manden og ikke bolden? Er
det dit debatniveau?

> Den største katastrofe vil være et rent rødt flertal, for så kommer vi i
> samme klub som Grækenland, Portugal og Irland.

Det der er brug for er et brud med blokpolitikken, så lad være med at tro,
at et brud med DF er et ja til rød politik.

--
Kurt Lund

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 29-08-11 19:27

On Mon, 29 Aug 2011 20:11:48 +0200, Kurt Lund wrote:

> Såeh? Det er sgu da DF der hele tiden råber op om muslimske
> sammensværgelser. Keep your facts straight!

Hvilke "muslimske sammensværgelser".?

> Og nej, jeg er ikke ubegavet - jeg stemmer nemlig ikke på dem.

Dit indlæg var da ellers paranoidt og ubegavet.

> Igen, keep
> your facts straight: Det ER den ubegavede del af befolkningen der stemmer på
> tosserne fra DF.

Hvor har du det fra.?

> Og hvad bilder du dig egentlig ind?

Jeg giver dig bare svar på tiltale.

> At gå efter manden og ikke bolden? Er
> det dit debatniveau?

Det er da DIG der starter med at svine en hel befolkningsgruppe til og det
ER sgu da ubegavet.

> Det der er brug for er et brud med blokpolitikken, så lad være med at tro,
> at et brud med DF er et ja til rød politik.

Der er da ikke andre alternativer. De radikale ved man jo ikke hvad mener.
De vil føre blå politik men støtter rød blok. Lidt for skitzofrent efter
min smag.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-08-11 19:45

On 29/08/11 20:11, Kurt Lund wrote:
> "Steen A. Thomsen"<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote

Hvis det lykkes at udrydde danskerne og den kulturkristne civilisation
de har skabt, så vil det ske. Og så vil du komme til at leve under
koran-nazismen.

Men i en tid hvor historiens losseplads skriger på at få rødfascister
slutdeponeret er der ikke nogen tid til afstikkere.

Derfor kryds ved DF

Fra : @

Dato : 29-08-11 20:05

On Mon, 29 Aug 2011 20:11:48 +0200, "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote:

>"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote

>Såeh? Det er sgu da DF der hele tiden råber op om muslimske
>sammensværgelser.

lige nu er det jo Kurt Lort der råber og skaber sig -

har du kun svineri at byde ind med?

hvilke specifikke dele af DF's politik mener du er forkert?

husk her lige på at DF er S +/- 20 %

Fra : nbdk.dk

Dato : 30-08-11 06:07

On 29-08-2011 20:11, Kurt Lund wrote:
> "Steen A. Thomsen"<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote

> Såeh? Det er sgu da DF der hele tiden råber op om muslimske
> sammensværgelser.

Bare fordi man er paranoid, betyder det ikke at der IKKE er nogen efter
en...

--
MVH. N_B_DK

Fra : P.N.

Dato : 29-08-11 20:51

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den største katastrofe vil være et rent rødt flertal, for så kommer vi i
> samme klub som Grækenland, Portugal og Irland.

Jamen det lyder da også uhyre realistisk at det vil ske .-(

Fra : @

Dato : 29-08-11 18:39

On Mon, 29 Aug 2011 18:36:46 +0200, "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote

>Man er da komplet idiot hvis man stemmer på DF. Et mere xenofobisk,
>paranoidt, ubegavet og racistisk parti skal man lede længe efter.

hvilke specifikke dele af DF's politik er du imod -

og hvad angår alle dine nedsættende udtryk -

svin er dem der selv sviner mest

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 29-08-11 23:13

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nej, lad os få lidt realisme ind i folketinget og lad DF glide ind i
> historien som den største fejltagelse i det 21. århundrede.

Hørt !!! (og 100 % enig)

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 05:28

On Tue, 30 Aug 2011 00:12:58 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Hørt !!! (og 100 % enig)

Kom det fra ham, hvor 5 ud af de 6 han er mest politisk enig med, er
DF'ere. )))))))

PS: Der er stadig INGEN der har kunnet fortælle HVAD der skulle være
racistisk ved DF. Ordet "racisme" er bare et ord, som dem der ikke har
argumenter, kaster rundt med.

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-08-11 13:24

> [...]

> PS: Der er stadig INGEN der har kunnet fortælle HVAD der skulle være
> racistisk ved DF. Ordet "racisme" er bare et ord, som dem der ikke har

DF går ind for, at folk med mellemøstlig baggrund skal behandles anderledes
end andre. Er det bevis nok? EOD

--
Kurt Lund

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 13:30

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote

> DF går ind for, at folk med mellemøstlig baggrund skal behandles
> anderledes end andre. Er det bevis nok? EOD

DF holder i det hele taget meget af diskrimination. Deres had til
fremmedetniske kender ingen grænser.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 13:51

On Tue, 30 Aug 2011 14:29:58 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> DF holder i det hele taget meget af diskrimination. Deres had til
> fremmedetniske kender ingen grænser.

HVILKET had.???

Det ses tydeligt at autopiloten kører på fuld skrue, når emnet er DF.

Kom dog i stedet for med et reelt eksempel, i stedet for de løse påstande.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 15:18

> HVILKET had.???
>
> Det ses tydeligt at autopiloten kører på fuld skrue, når emnet er DF.
>
> Kom dog i stedet for med et reelt eksempel, i stedet for de løse
> påstande.

Hold kæft hvor er du fakta-resistent. Uanset hvad jeg kommer med, vil du
påstå at det ikke passer. Du er så tilstrækkelig langt uden for pædagogisk
rækkevidde at det ikke er umagen værd.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 15:50

On Tue, 30 Aug 2011 16:17:32 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Hold kæft hvor er du fakta-resistent. Uanset hvad jeg kommer med, vil du
> påstå at det ikke passer. Du er så tilstrækkelig langt uden for pædagogisk
> rækkevidde at det ikke er umagen værd.

Sagt på en anden måde: Du kan ikke komme med ET ENESTE eksempel.

Du påstod jo at "Deres had til fremmedetniske kender ingen grænser".

Så burde det da ikke være så svært for dig at finde et eksempel.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 16:29

> Sagt på en anden måde: Du kan ikke komme med ET ENESTE eksempel.
>
> Du påstod jo at "Deres had til fremmedetniske kender ingen grænser".
>
> Så burde det da ikke være så svært for dig at finde et eksempel.

Hvorfor skulle jeg gøre det ? Du afviser jo alt alligevel, det er ren spild
af tid ligesom dine indlæg er ren spild af tid sådan helt generelt.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 16:36

On Tue, 30 Aug 2011 17:29:19 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle jeg gøre det ?

For at underbygge din udokumenterede påstand. Hvad ellers.?

> Du afviser jo alt alligevel, det er ren spild
> af tid ligesom dine indlæg er ren spild af tid sådan helt generelt.

Du har jo ikke engang forsøgt at underbygge din påstand.

Det er taberagtigt på forhånd at "undskylde" dine manglende argumenter med,
"Han tror alligevel ikke på det".

Kom dog med et eksempel. Så kan du bagefter brokke dig, hvis jeg skyder
eksemplet i sænk.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 16:49

> [...]
> argumenter med, "Han tror alligevel ikke på det".
>
> Kom dog med et eksempel. Så kan du bagefter brokke dig, hvis jeg

Uanset hvad jeg kommer med, så er det ikke godt nok til at dokumentere. Det
bliver brugt til at bortforklare de svinestreger dit nye parti har lavet.
Nej, jeg gider ikke. Der er tonsvis af beviser men det hjælper ikke mod et
fakta-resistent fjols som dig. Jeg vil sandsynligvis have nemmere ved at få
en troende muslim til at spise svinekød end at få puttet lidt fornuft ind i
bolden på dig.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 17:22

On Tue, 30 Aug 2011 17:48:48 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> en troende muslim til at spise svinekød end at få puttet lidt fornuft ind i

Det kunne du så (ganske som forventet) IKKE, selvom du PÅSTÅR at der er
"tonsvis af beviser". )))

Det eneste faktaresistente fjols af os to, er IKKE mig. )))

Fra : Notion

Dato : 30-08-11 17:27

---------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 17:58

"Notion" <No_post@to_me.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er "tonsvis af beviser". )))
>
> Det eneste faktaresistente fjols af os to, er IKKE mig. )))

Perfekt video. Lige i øjet.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 18:04

Hva' fa'en. Er NoRotation tilbage.?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 18:09

Datemas.de) wrote:

> "Notion" <No_post@to_me.dk> skrev i en meddelelse

> Perfekt video. Lige i øjet.

Kan du ikke lige forklare HVAD der er "racistisk" i det.?

Er det også "rasistisk" over for lystmordere, hvis man siger at sådanne
morderiske svin vil vi ikke have her.?

Prøv lige at undersøge HVAD ordet "racistisk" betyder, før i dummer jer
endnu mere.

Fra : Notion

Dato : 30-08-11 17:25

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

> [...]

Hvorfor skulle jeg gøre det ? Du afviser jo alt alligevel, det er ren spild
af tid ligesom dine indlæg er ren spild af tid sådan helt generelt.

Han har jo fået en svær moderbinding til DF, han siger.... kom hjem, jeg
venter mor ...

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-08-11 18:02

> [...]
> generelt. -----------------------------------------------------------
>
> Han har jo fået en svær moderbinding til DF, han siger.... kom hjem,

Lige præcis. Han har forelsket sig voldsomt i Pia Kjærsgaard, så dermed skal
hun og DF forsvares ud i mindste detalje.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 18:10

On Tue, 30 Aug 2011 19:02:03 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Notion" <No_post@to_me.dk> skrev i en meddelelse

> Lige præcis. Han har forelsket sig voldsomt i Pia Kjærsgaard, så dermed skal
> hun og DF forsvares ud i mindste detalje.

Hvorfor lyver du hele tiden.?

Det er IKKE at "forsvare" nogen, bare fordi man kritiserer dine vanvittige
påstande om dem DU ikke kan lide.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 31-08-11 10:22

> Hvorfor lyver du hele tiden.?
>
> Det er IKKE at "forsvare" nogen, bare fordi man kritiserer dine
> vanvittige påstande om dem DU ikke kan lide.

Sender du også blomster til Pia Kjærsgaard ?

LOL

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-08-11 12:48

On Wed, 31 Aug 2011 11:21:57 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Sender du også blomster til Pia Kjærsgaard ?
>
> LOL

Økseskaft.???

Læser du overhovedet hvad jeg skriver, eller trykker du bare på
copy/paste-knappen i dit muddersamling.?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-08-11 13:48

On Tue, 30 Aug 2011 14:24:10 +0200, Kurt Lund wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote

> DF går ind for, at folk med mellemøstlig baggrund skal behandles anderledes
> end andre. Er det bevis nok? EOD

HVOR gør de det.?

Du kommer med en masse løse påstande, som du ikke har belæg for.

Og nu løber du åbenbart væk, fordi du ikke har nogen argumenter.