De Homoseksuelle
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 10:15

Man kan sige hvad man vil om dem, men der er nogen ting
de har ret i!

I den fiktive situation, hvor at alle mennesker af hankoen, som er over
et aar gamle, doer samtidig, saa kollapser civilisationen oejeblikkelig!

Sker det samme med alle mennesker af hunkoen som er over et aar, saa virker al infrastruktur alligevel,
forretninger,el-net, osv....der er en uges forstyrrelse, og det er det eneste der bliver snakket
om i medierne i mange aar!

Men det er det hele!

Og det er vel at maerke stoerstedelen af menneskeheden der er tale om!
(femten til sytten aar senere, begynder der for alvor at blive foedt nye boern igen!)

Politik i Vesten afspejler ikke det simple faktum!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 11:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a0793$0$306$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Der koere en del programmering der er beregnet paa at overbevise mig om at alle kvinder
er vaerdiloese og ubrugelige til alting!

Det virker ikke som et forsoeg paa at goere mig til en perverser!

Jeg kan ikke helt se foremaalet med det!
Skulle det lykkedes saa kommer den holdning til at blive afspejlet i folk overalt!

Det er kvante mekanik, deter ligesaa sandt som som at de skeloejede i fjernsynet blev skeloejede!
Manipulation af individuelle Neurons og Glia celler via Quantum Entangelment!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 11:38

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a1660$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Programmering der gav slip: Foremaalet var at ydmyge mig selv!

Det aendre saa ikke paa, det overstaaende indlaeg var og er den simple sandhed!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 04:49

On 28 Aug., 12:37, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]
>
> Programmering der gav slip: Foremaalet var at ydmyge mig selv!
>
> Det aendre saa ikke paa, det overstaaende indlaeg var og er den simple sandhed!

Den er drevet af "oedelaeg dig selv"
og "goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Og der ligger en, der antyder noget med, at hvis det er
ved at blive opdaget, at vaelgerne bliver programmeret til
at stemme DF, saa oedelaegger det landets status som et demokrati
og det er foraedderi, derfor skal jeg aflive mig selv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 12:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4d62e7f5-60ec-4e95-a687-9f6246238def@a13g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]
> at stemme DF, saa oedelaegger det landets status som et demokrati
> og det er foraedderi, derfor skal jeg aflive mig selv!

Noget der antyder at jeg nu skal skrive noget Narcisistisk, saa Bjoernholt kan bruge den undskyldning!
Og en udtalelse jeg selv er kommet med paa et tidspunkt: Eftersom at folk lugter med deres egen lugtesans,
ser med deres egne oejne og smager med deres egne smagsloeg, saa er de fleste vel lidt selvcentrerede!

Har faktisk aldrig haft det problem!

Men her er noget sandhed, jeg mangler ca. 50% af min IK sammenlignet med foer EMDR i 1998!

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 12:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a21b4$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Men her er noget sandhed, jeg mangler ca. 50% af min IK sammenlignet med foer EMDR i 1998!

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

hov, den blev ikke krydspostet ordentligt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 12:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a2236$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

hov, den blev ikke krydspostet ordentligt!

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Naa, det er tretten aar senere, jeg er ruineret, min far er blevet myrdet!
Og jeg selv oedelagt paa alle maader jeg kan oedelaegges uden det kan ses paa mig, det samme gaelder min art!
(den ved det bare ikke endnu)

Og jeg sidder og ryger nogle cigaretter Nordeas Aktionaere har betalt for, ihvertfald indtil videre!
(Jeg mener faktisk jeg er i naerheden af det omraade, hvor min konto slutter og aktionaerenes begynder,
Det plejer at vaere en daarlig ide at befinde sig i det omraade!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 12:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a25bb$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Det plejer at vaere en daarlig ide at befinde sig i det omraade!

Og med DF´s greb paa patientforsikringen, ser det ikke ud til at de stopper deres lovbrud og indsaetter
et gigantisk million beloeb paa min konto nogensinde!

Foraedderi,Bedrageri,Tortur og Mord og Voldtaegt!

altsammen hylende morsomt ifoelge en stordel af menneskeheden:

Der sad og skreg af grin at mig mens jeg blev vist i sjove hjemmevideoer, hvor jeg sad
med en spraengt trommehinde,lim i oeret og sagde "jeg vil kneppe kvinder med en hund"
(Fordi DF´s sociopater og psykopater mente at hvis jeg ikke bryder mig om det politiske parti DF
saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af Muslimske hunde!)

Det var kort tid efter min far Gerhard Mundus Nicolaysen blev myrdet!
Og jeg forsoegt givet skylden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 12:47

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a28bb$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af Muslimske hunde!)

Det var kort tid efter min far Gerhard Mundus Nicolaysen blev myrdet!

Paa en eller anden maade har Karsten Bjoernholt og Dj Aevl faaet erstatningen udbetalt!
Jeg ved det i forvejen,paa en eller anden maade er de blevet betalt for at overfalde og tortere mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 12:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a2b58$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Jeg ved det i forvejen,paa en eller anden maade er de blevet betalt for at overfalde og tortere mig!

Kors, det er ligesom at vaere barn, igen!
Bortset fra at jeg har stemme-ret er myndig og programmeret/hypnotiseret med smerte signaler til
brainstem og limbic system!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 13:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a2e29$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Kors, det er ligesom at vaere barn, igen!
Bortset fra at jeg har stemme-ret er myndig og programmeret/hypnotiseret med smerte signaler til

Ja, samme IK som da jeg gik i 2-3 klasse ogsaa!
(underdrevet for effekt!)

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 13:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a2f48$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Ja, samme IK som da jeg gik i 2-3 klasse ogsaa!
(underdrevet for effekt!)

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Cigaret roeg, jeg hadede cigaret roeg dengang, ikke pga. noget udover roegen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 13:11

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a301f$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Cigaret roeg, jeg hadede cigaret roeg dengang, ikke pga. noget udover roegen!

Jeg er vendt i hjernen eller noget, jeg sidder og syntes det er skide sjovt?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 14:31

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a30c7$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Jeg er vendt i hjernen eller noget, jeg sidder og syntes det er skide sjovt?

Emdr forbundet og andre er ved at koere torturen ind i de smaa´s neurale netvaerk paa landsplan,
kan jeg forstaa paa det hele!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 14:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a43a4$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Emdr forbundet og andre er ved at koere torturen ind i de smaa´s neurale netvaerk paa landsplan,

Og endnu flere nu, med den undskyldning at de skal undersoeges og afprogrammeres!
De er selvfoelgelig slavet i hjernen for livstid!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 14:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a442b$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Og endnu flere nu, med den undskyldning at de skal undersoeges og afprogrammeres!
De er selvfoelgelig slavet i hjernen for livstid!

Jeg sidder faktisk og oedelaegger mig selv med den udtalelse, fordi jeg var ved at overbevise min
underbevidsthed om at jeg er en paedofil sadist eller lignende, fordi jeg taenkte paa noget andet mens jeg skrev
det!

Men jeg tvivler paa at jeg bliver myrdet af det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 14:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a44ae$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

det!

Men jeg tvivler paa at jeg bliver myrdet af det!

Og nej jeg er ikke saadan en, og bliver det heller aldrig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 14:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a450b$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Men jeg tvivler paa at jeg bliver myrdet af det!

Sane Peter

Og nej jeg er ikke saadan en, og bliver det heller aldrig!

Naa, det er nok bedst at vente med at melde mig ud af folkekirken indtil jeg har overskud paa min konto!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 16:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a473b$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Naa, det er nok bedst at vente med at melde mig ud af folkekirken indtil jeg har overskud paa min konto!

Den er der stadigvaek og det er den anden ogsaa(den jeg ikke vil skrive om)
Jeg sidder og stirre paa min cigaret gloed hver gang jeg ryger, som jeg er en sadist eller pyroman
eller noget!

Det er ikke godt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 16:47

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a633b$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Jeg sidder og stirre paa min cigaret gloed hver gang jeg ryger, som jeg er en sadist eller pyroman

Det gjorde jeg saa ikke foer emdr!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 16:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a6397$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Jeg sidder og stirre paa min cigaret gloed hver gang jeg ryger, som jeg er en sadist eller pyroman

Jeg opdagede den for sent, og det er ikke en jeg er villig til at aflive mig selv for, for at undgaa!
ligesom Perverseri og andre ting!

"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 16:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a6400$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

ligesom Perverseri og andre ting!

"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

Det kan vaere at det virker hvis at jeg saetter lighedstegn mellem at stirre paa min cigaret gloed naar jeg ryger,
og perverseri, saa virker det bedre!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 17:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a6611$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Det kan vaere at det virker hvis at jeg saetter lighedstegn mellem at stirre paa min cigaret gloed naar jeg ryger,

DEt er nok ogsaa en go ide hvis jeg saetter lighedstegn mellem at "goere det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
Istedet for at "goere det der er bedst for Peter Nicolaysen" og saa perverseri!

Sadist/Paedofili/Nekrofili!
(jeg har saa ikke gjort afkom, endnu)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 17:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a6799$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Istedet for at "goere det der er bedst for Peter Nicolaysen" og saa perverseri!

Der var lige en stavefejl!(det er stadigvaek den bedste maade at fremstille mig selv som en idiot paa, ihvertfald paa skrift!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 17:10

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a67ef$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Der var lige en stavefejl!(det er stadigvaek den bedste maade at fremstille mig selv som en idiot paa, ihvertfald paa skrift!)

Det samme gaelder lyst til sex med kvinder der er udenfor aldersgruppen 16-30aar,
Det burde virke!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 17:11

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5a68de$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Det samme gaelder lyst til sex med kvinder der er udenfor aldersgruppen 16-30aar,

Og maend ogsaa for den sags skyld, men der er ingen problemer der!

Sane Peter