Livspolitik:trofaste,uærlige kvinder
Fra : Bo Warming

Dato : 28-08-11 01:54

Livspolitik:trofaste,uærlige kvinder
Denne vigtigste del af min selvbiografi, viser hvor let en bedre
verden ku arrangeres
Piger i gymnasiet respekterede mine gode karakterer men først på
kemistudiet fik jeg en kæreste. Da hun pga mig fik styr på sit studie
og vi blev overklasse med lejlighed på EgmontKollegiet, gjorde hun
forgæves forsøg på at gøre mig jaloux ved fester, men jeg tog det
afslappet, for jeg sku være ulandsarbejder og fandt norsk
fysioterapeut der ville være med til det og vi havde gifte gode år i
Zambia og da hun ville med til FN-avancement i Afghanistan, godtog
jeg, at hun blev gravid. Men hendes Oslofamilie besnakkede hende til
ikke at rejse med til Kabuls fine USA-hospitaler og føde der, og
sønnen ,der nu er speciallæge så jeg kun kort. Med villa på Nørrebro
fandt jeg som gymnasielærer let lægesekretærsamleverske og fik børn
med hende og troede på løfte om samkvemsret, som hun søgte at bryde
men børnene insisterede, for som hyperaktiv ikke-indblandende far var
jeg genial til at skabe udfordringer, så de blev kloge. Min japanske
samleverske i 18 år har jeg kun katte sammen med.
Selvfølgelig er kvinder sjældent undertrykt, men er født vindere. På
et ærligt udbud og efterspørgsel-marked har de fortrin ved at kende
mandepsyken fra medsøstre, der har opdraget . Fødeevne er vigtigste
fortrin, tæt fulgt af erotik-evner. Glistrup havde ret i at al lov om
parforhold bør væk, undtagen arvelov. Løfter om samkvem bør aldrig
have retsgyldighed - man må være vennesæl for at ku blive ved at se
sine børn, hvis hun skrider.
Børn ejes af mor, og der bør være én kaptajn på skuden ,så ikke
børneopdragelse gør endnu mere splittet end ellers.
Andres parforhold kan være meget anderledes end mine, men aldrig kan
man tænke sig grunde til at kalde kvinder mere undertrykt og med krav
om at staten forsvarer dem. Børnepenge bør afskaffes. For forældreskab
er skøn hobby , helt som lystbåd, som der ingen lov er om.