Næstkommanderende i al-Qaeda er dræbt
Fra : P.N.

Dato : 27-08-11 21:31

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1608958.ece

Atiyah abd al-Rahman, som er næstkommanderende i terrornetværket al-Qaeda,
blev mandag dræbt i Pakistan, siger en højtstående amerikansk embedsmand.

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-08-11 23:15

On 27/08/11 22:31, P.N. wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1608958.ece
>
> Atiyah abd al-Rahman, som er næstkommanderende i terrornetværket al-Qaeda,
> blev mandag dræbt i Pakistan, siger en højtstående amerikansk embedsmand.

Droner er fremtiden..

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 07:12

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen news:4e596c4d$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

> Droner er fremtiden..

Er de bedre til at goere Ked?
Saadan at i er Al Ked ?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 07:38

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e59dcab$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> Droner er fremtiden..

Er de bedre til at goere Ked?
Saadan at i er Al Ked ?

Sane Peter

Lad mig se, Fuk us him A, Gjort!
Saa var det, Ha Ati/Vodoo-Quake, Gjort
Oversvoemmelse i New Orleans(Ingen vid i A/Nvidi A) Gjort

Det er altsaa den Dominikanske Republik der er roevhullerne,
Det er den med den store Dominans, de har brugt saa lang tid paa
at sikre sig at jeg blaeser mit hoved af "ved at fjerne min Dominans"!
i stedet for!

Min underbevidsthed var ved at starte sekundaer op, og begynde at kraeve at "Jeg inducere had" mod dem!
Jihad!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-08-11 00:55

On 28 Aug., 08:38, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> i stedet for!
>
> Min underbevidsthed var ved at starte sekundaer op, og begynde at kraeve at "Jeg inducere had" mod dem!

Japanerne har hele tiden gjort det med fuldt
overlaeg, og bagefter paastaaet at det er en daarlig kok!

Og naar det er den by og de sidder og fniser af grin over det
mens de goer levende doede, og bagefter sidder og
hyler og skriger at det var en daarlig kok, og de har altid spist
den, kokken var bare ikke udannet godt nok til at fjerne
Tetrado toxinen 100%

Sane Peter

Fra : P.N.

Dato : 28-08-11 08:13

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1609019.ece

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 28-08-11 09:24

On Sun, 28 Aug 2011 09:12:54 +0200, P.N. wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1609019.ece

Hvad i alverden har det link med droner eller al-Qaeda terrorister i
Pakistan at gøre.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-08-11 10:21

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad i alverden har det link med droner eller al-Qaeda terrorister i
> Pakistan at gøre.?

Hvorfor dropper du ham ikke bare ? Tro mig (!) : Pollemanden befinder sig
allerbedst nede på bunden af et kill-filter, det giver helt generelt god ro
selv om idioten ofte prøver at vride sig fri af filteret som den ægte Troll
han er. Ligesom Bo Warming er Pollemanden nærmest sygeligt
opmærksomhedssøgende. Og ligesom Ludvig Nielsen har Pollemanden ikke en
eneste mening om noget som helst, det er kun trollerier og du hopper lige
præcis ned i nettet hos Pollemanden. Det står noget i skærende kontrast til
at du påstår at du er så klog.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 28-08-11 10:28

On Sun, 28 Aug 2011 11:20:47 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor dropper du ham ikke bare ?

Hvorfor blander du dig ikke udenom, og passer dit eget lille radisebed.?

JEG skal nok selv bestemme hvem jeg har lyst til at svare.

> [...]
> præcis ned i nettet hos Pollemanden. Det står noget i skærende kontrast til

LOL. Du mener altså at man er dum, hvis man ikke mener det samme som dig.

Skåret ud i pap: DU mener at han er en troll, så derfor er den der svarer
ham dumme, FORDI han er en troll.

Holberg har ikke levet forgæves.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-08-11 11:29

> Hvorfor blander du dig ikke udenom, og passer dit eget lille
> radisebed.?

Fordi jeg synes at du opfører dig uhensigtsmæssigt, don't feed the Troll,
det kan du ikke finde ud af at administrere.

> JEG skal nok selv bestemme hvem jeg har lyst til at svare.

Ja en idiot har du vist altid været og i hvert fald lige så længe som jeg
har kendt til dig.

> LOL. Du mener altså at man er dum, hvis man ikke mener det samme som
> dig.

Nu er du jo dum sådan helt generelt, meninger eller ej.

> Skåret ud i pap: DU mener at han er en troll,

Selvfølgelig er han en Troll, det er der vel ingen andre end dig som uenige
i.

> så derfor er den der
> svarer ham dumme, FORDI han er en troll.
>
> Holberg har ikke levet forgæves.

Man er dum når hopper ned i Pollemandens net. Men det svarer vel også meget
godt overens med din IK på 14,5.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 28-08-11 11:39

On Sun, 28 Aug 2011 12:29:26 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Fordi jeg synes at du opfører dig uhensigtsmæssigt, don't feed the Troll,
> det kan du ikke finde ud af at administrere.

Er det "uhensigtsmæssigt" at svare folk, bare fordi DU ikke gider høre på
dem.?

> Ja en idiot har du vist altid været og i hvert fald lige så længe som jeg
> har kendt til dig.

Så nu er jeg "idiot", fordi DU ikke må bestemme hvem jeg må svare.

Har du overvejet og bruge "delete"-knappen på de indlæg du ikke gider
læse.?

> Nu er du jo dum sådan helt generelt, meninger eller ej.

Ahhh. Altså fordi jeg ikke er enig med DIG. ))

> Selvfølgelig er han en Troll, det er der vel ingen andre end dig som uenige
> i.

Komplet irrelevant, da DU er den eneste der brokker dig.

> Man er dum når hopper ned i Pollemandens net.

I et ned som DU påstår findes, FORDI du mener at du har ret.

> Men det svarer vel også meget
> godt overens med din IK på 14,5.

Det piner dig voldsomt at jeg er mere intelligent end dig. ))))

Husk på at dine REELLE holdninger ikke svarede til det du troede, hvorimod
jeg godt ved hvor mine holdninger reelt befinder sig.

Som jeg altid har sagt: Der er TO slags mennesker. Dem der tør indrømme
hvem de er, og dem der ikke tør indrømme det.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-08-11 11:43

> [...]
>
> Som jeg altid har sagt: Der er TO slags mennesker. Dem der tør
> indrømme hvem de er, og dem der ikke tør indrømme det.

Ha ha ha, jeg kan ikke finde ud af om du er mest chatnar eller mest kælling.
Du SKAL altid have det sidste ord selv om det kun er lort som du lukker ud,
ha ha ha...

LOL

Fra : P.N.

Dato : 28-08-11 12:08

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:aZo6q.182073$fQ4.74026@newsfe16.ams2...

> Ha ha ha, jeg kan ikke finde ud af om du er mest chatnar eller mest
> kælling. Du SKAL altid have det sidste ord selv om det kun er lort som du
> lukker ud, ha ha ha...

Ovenstående tråd skrevet af Kim Larsen, manden der mener at Børn fortjener
bedre end at have homoseksuelle forældre!!! samme mand der er erklæret
tilhænger af tæsk til børn!!!! Manden der påstår jeg er troll har endnu
engang demonstreret sin inkompetance når det gælder politisk debat, denne
tråd handler om person-tilsvining fordi det er det eneste den homohadende og
selverklærede mangemillionær er i stand til. Jeg vil i denne forbindelse
skrive en klage til Datemas og opfordre andre til at gøre det samme, da han
der tidligere har fået en advarsel pga sin grænseoverskridene opførsel.