NATOs humanitære indsats i Libyen
Fra : Martin Larsen

Dato : 27-08-11 18:46

http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-14689347

Lad mig først tillade mig at undres over at de empatisvulmende
rødfjolser og velmenere ikke har haft en eneste medfølende kommentar til
den af NATO skabte (og dette er ubestrideligt) humanitære katastrofe i
eg Tripoli).

Og så lidt week-end-stemning fra link:

De døde og hårdt sårede var simpelthen ladt tilbage på hospitalet.

Lægerne og sygeplejerskerne var flygtet.

Efter 4 dages heftige og intense gadekampe ligger ligene bogstaveligt
talt stablet i bunker.

Ved temperaturer på 36C var stanken så uhyggelig som billederne var
grusomme.

Nogle få forsøgte at rydde lidt op men der er ingen vand.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-08-11 19:55

> [...]
> grusomme.
>
> Nogle få forsøgte at rydde lidt op men der er ingen vand.

Det er krig, det er altid voldsomt, Martinse-basse-manse. Men din gode ven,
massemorderen Muammer al-Gadaffi, kunne jo ikke finde ud af at flytte røven
væk fra magten som diktator og så måtte oprørende jo "gå til vaflerne" med
den nødvendige støtte fra Nato. Eneste fejl i alt det her er kun at Nato
ikke gik mere målrettet ind i konflikten med det klare mål at udrydde
Gadaffi. Mange menneskeliv kunne sikkert have været sparet på den konto.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-11 20:39

On Sat, 27 Aug 2011 19:45:44 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>grusomme.
>
>Nogle få forsøgte at rydde lidt op men der er ingen vAND

vAND ER IKKE VIGTIG for at gøre kaos lugtløst - du skal bare bære
detildelugtende til fjerne stedet

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-08-11 21:25

On 27/08/11 21:39, Bo Warming wrote:

> vAND ER IKKE VIGTIG for at gøre kaos lugtløst - du skal bare bære
> detildelugtende til fjerne stedet

Tak for dit interessante svar, som næsten er så intelligent som Kim Larsen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-08-11 21:30

> Tak for dit interessante svar, som næsten er så intelligent som Kim
> Larsen

Så er det sørme godt at nyhedsgruppen har den største intelligentsia i form
af dig, Martinse-dumse-numse.

LOL

Fra : Bo Warming

Dato : 28-08-11 04:11

On Sat, 27 Aug 2011 22:25:04 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Tak for dit interessante svar, som næsten er så intelligent som Kim Larsen

Hvorffor nævner du ligegyldigheden36 grader som temperatur for dine
lig
og mangel på vand

Afgørende er da mangel på ligbærere?