Politiske relaterede ting fra min underbev~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 08:25

Hoejre oeje roedt/blodspraengt da jeg vaagnede(den side jeg laa paa)

Har faaet fat paa noget programmering lavet af Bjoernholt og DJ Aevl,
"Det gode skal ske for os, det grimme skal ske for dig"
"Du skal have alt det daarlige uden noget af det gode"

Nummer to havde jeg fat i for en del aar siden, og skrev om,
den overste har jeg foerst lige faaet fat i!

"Du skal goere det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
er genstridig!

Det Dj Aevl lavede:

"Du maa ikke forsvare dig selv"
"Du maa kun forsvare dig selv med ord"
"Hvis du forsvare dig selv, saa skal det vaere for sent, efter skaden er sket"

Er lavet saadan, at "Hvis du fjerne den ene, saa er det den anden"
"der skal altid vaere mindst en af dem"

Det med ikke at forsvare mig er lavet af Dj Aevl!

"Du maa ikke finde frem til det rigtige foer det er for sent"
"Du maa ikke find frem til det rigtige"
"Og saa noget med at hukommelsen langsomt skulle brydes fri"

har ogsaa vaeret et problem!

Jeg mener jeg skrev en del om "Du maa ikke forsvare dig selv"
den inden jeg gjorde hende der paa tv2news skeloejet, men den er ikke relateret til det!
Det ligger i nyhedsgruppe arkiverne!

Udover hun selvfolgelig heller ikke havde mulighed for at forsvare sig selv!

Men i det mindste saa er hun og resten af jer i live endnu,
Det er utroligt saa effektiv frygten for det kvante mekaniske mareridt er!

En Farvet praesident med Frabisk navn mens der er konflikteri med folk med primaert arabisk navn
i udlandet, goer sjove ting ved det ekstreme hoejre i Nordamerika!

En moderne PC med et usb eller traadloes mikroskop tilsluttet i et forseglet akvarie,
nogle snot klatter og noget yougurt!
(det er bedre udstyr end selv det bedst udrustede sovietiske biologiske vaaben-laboratorie nogen sinde havde!)

"Goer noget for folks Religion"
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

Tilsvining af Profod og Kristus ligger ogsaa hoejt paa listen
(det var saa medierne, ikke deres skeloejede repraesentanter, rundt omkring i verden!)

Og saa var der ogsaa lige den der med, et af Karsten Bjoernholt og Dj Aevls tortur ofre
der sidder med en spraengt trommehinde og lim i oeret, og siger "Jeg vil kneppe kvinder med en hund"
Fordi hvis jeg ikke kan lide DF, saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af "Muslimske hunde"
som blev vist i sjove hjemme videoer i store dele af verden!

Det at saette lighedstegn eller forsoege at goere det, mellem Jesus Kristus og Tortur Kulten
"Vodoo" der goer levende doede med Tetrado Toxin og det mest vanvittige og ekstreme tortur
i menneskeheden ihvertfald indtil for nylig, og saetter ofrene til at tilsvine og oedelaegge sig selv.

Burde goere Kristne ligesaa rasende som Muslimer er over billeder og Karrikatur tegninger af Profod!

Ellers har de misforstaaet foremaalet med deres religion fuldstaendig!

krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 09:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e589c7f$0$303$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Men heldigvis er det ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Og udover at komme for sent til en oevelse da jeg var vaernepligtig er der ingen forbrydelser!
(for en del aar siden broed jeg krypteringen paa TDC´s Selector boks, ved at rumstere med
noget ulovligt software, Copyright lovgivningen er blasfemi! Programmet hed Funprom)

Udover det ingen forbrydelser mod landets lovgivning efter jeg blev myndig som 18aarig!

(De skyldige har haft afpresset mig til at pastaa, at have fysisk slaaet et familie medlem, hvilket er loegn!
Da personen ellers var blevet myrdet som min far og jeg forsoegt gjort skyldig!
Det var for at faa mig til at fremstaa som en voldelig vanvittig!)

Foer det, oedelaeggelser af nogle vinduer paa Egholmvej paa Lolland da jeg var 13 aar gammel!

Saa jeg har holdt fast, og jeg har mistet alt respekt for mennesker der pastaar de er programmerede til at begaa
forbrydelser og at det er derfor de har gjort det!

Og udover Profod og de maend der folger hans forklaring af hvordan ting er og skal vaere, og
Jesus Kristus, saa respektere jeg egentlig ingen mennesker laengere, udover mig selv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 15:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e58aa26$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og saa er der 4-5 udtalelser jeg er kommet med her i nyhedsgrupperne, i de foregaaende 2aar,
der er ulovlige ifoelge landets lovgivning!
(pga. Emdr/hypnose/tortur... jeg er simpelthen ikke ubegavet nok fra naturens side til ellers at goere det!
fri for hypnose og emdr, ville det staa ligesaa tydeligt maaske endda endnu mere tydeligt, men imellem linjerne!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-08-11 16:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e590074$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og uanset hvad Emdr forbundet end fantasere om i deres vrangforestillinger, saa er det foraedderi
at programmere vaelgerne i et demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Og det er ogsaa ulovligt at programmere folk til selv at programmere vaelgerne i et demokrati til at
stemme paa et bestemt politisk parti!

Det er et angreb paa landets regeringsform!
Hvis jeg manipulere vaelgerne i Danmark via Quantum Entangelment saa er det religioes mirakler,
forudsat jeg kun bruger min hjerne til det!

Men hvis jeg er programmeret til at goere det mod min vilje saa er det foraedderi, og et angreb paa landets regeringsform!

Samtidig er det at kroeble Demokratiet at programmere mig til "ikke" at goere det hvis jeg har lyst til det!
I andre kan synge en sang eller skrive et skilt eller noget, hvis i har evnerne til det!

Sane Peter