Det er nok Helle Thornings betalingsring
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 26-08-11 14:55

Det er nok Helle Thorning Schmidts betalingsring rundt om København som
begynder at vise sin effekt. Flertallet smuldrer. Godt gået Helle, du skal
nok få fire år mere i opposition hvis du fortsætter stilen.

http://www.bt.dk/politik/chok-maaling-fra-gallup-doedt-loeb-mellem-blokkene

Bilisterne skal plyndres for endnu flere penge (betalingsring rundt om
København og sikkert nogle flere afgifter derudover).

Kontanthjælpsmodtagerne skal have endnu flere tæsk (Kontanthjælpsmodtagere
skal arbejde for de penge som de samtidig bliver mistænkeliggjort og
kontrolleret i hoved og røv for).

Folk skal arbejde en time mere om ugen, så endnu flere kan blive arbejdsløse
og havne som billig arbejdskraft på kontanthjælp i Helle Thorning Schmidts
kulsorte pseudo-arbejdsmarked som tvangsarbejdere. Jo hun er sgu dygtig.

Socialdemokraterne er så sandelig et parti i forandring. Deres nye strategi
er åbenbart; giv folket nogle tæsk, så skal de nok stemme på os. Men er
folket ved at få øjnene op for et Socialdemokrati som i bund og grund ikke
er så forskellig fra partiet Venstre, når vi tager Socialdemokraternes vrøvl
fra.

Den hemmelige agenda er formentlig at det passer Helle Thorning Schmidt fint
at efterlønnen ryger sig en tur. Så slipper hun, hvis hun skulle nærme sig
minister-taburetten, for at gøre det beskidte arbejde. Hun kan beskylde
Løkke for at have smadret efterlønnen mens hun høster den økonomiske gavn.
Smart. Men hopper folket på den ?

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-08-11 15:17

On 26/08/11 15:54, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> Det er nok Helle Thorning Schmidts betalingsring rundt om København som
> begynder at vise sin effekt. Flertallet smuldrer. Godt gået Helle, du skal

Kan der graves noget mere frem om Vanilla-SA_SS og Lolita-Kofoden så kan
vi få en spændende portræt-treenighed til en Gucci-reklame for det røde
jet set.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 26-08-11 18:23

On Fri, 26 Aug 2011 16:16:42 +0200, Martin Larsen

>Kan der graves noget mere frem om Vanilla-SA_SS og Lolita-Kofoden så kan
>vi få en spændende portræt-treenighed til en Gucci-reklame for det røde
>jet set.

Der er ikke noget snask ved at JeppeKofoed er så forførende på en 14
årig at hun gør ham alderskriminel. Det gir kun misundelse til Jeppes
fordel

Gucci er lige så usårlig hvis ikke der bliver relevant med
dobbeltmoral om privatskolebørn.
Men der skal opstå en særlig akuel relevans for ikke at den sag er
forældet.

Kofoed kan kun rammes hvis han har kvajet sig direkte om
udenrigspolitik , mer end sin mentor Lykketoft

Det vi mangler er et EU-muslim-emne hvor Messerschmidt har brilleret
og det kan resumeres i en oneliner - hvad?
Grænsestationers gavn mod libyere?

At medierne kan presentere sundheds og uddannelsespolitik som
vigtigere end Islam er tragisk

Syd-EU hvor alt sejler, forstår vi og, at de går fallit på vores og
tyskernes regning kan ikke nævnes nok

Helle praler dette sekund af sit 12 minutterforslag og glemmer at få
firmaer har ordrebøgerne fulde

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-08-11 22:17

On 26/08/11 19:22, Bo Warming wrote:
> [...]
> tyskernes regning kan ikke nævnes nok
>
> Helle praler dette sekund af sit 12 minutterforslag og glemmer at få

Altsammen udmærket - men one-linere skal være lidt krasse for at slå igennem

Fra : sluppermand

Dato : 26-08-11 17:50

On 26 Aug., 15:54, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Bilisterne skal plyndres for endnu flere penge (betalingsring rundt om
> København og sikkert nogle flere afgifter derudover).

Det er ikke bilisterne som _helhed_ der skal plyndres for endnu flere
penge. Indtil nu er det _kun_ de bilister der vælger at køre ind til
København, der skal straffes. Det er _kun_ de bilister der ikke ønsker
at stå som sild i en tønde i de tog, der i mange år fremover hverken
får kapacitet eller pålidelighed i driften. Alle andre bilister i det
ganske land kan uberørt fortsætte deres kørsel. . .

Se _det_ er solidaritet og fælles ansvar, Fair Løsning så det rykker;
ikke underligt hvis HTS taber terræn . . . .

/Kent

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 31-08-11 23:52

> [...]
> får kapacitet eller pålidelighed i driften. Alle andre bilister i det
> ganske land kan uberørt fortsætte deres kørsel. . .

Offentlige transportmidler er skyld i spredning af smitte af alle
mulige luftbårne sygdomme Det koster mange sygedage for de arbejdende
pendlere. Offentlige transportmidler er også mål for landsbytossers
hærgen.

Jyder og Fynboer må føle sig overset. Hvorfor skal biler frit kunne
forurene i f.eks. Aalborg, Århus og Odense uden at få "glæden" ved at
bidrage til Socialdemotraternes og SF's betalingsring?

Fra : Pedersen

Dato : 02-09-11 12:56

On 01-09-2011 07:52, Peter Lauridsen wrote:

> [...]
> forurene i f.eks. Aalborg, Århus og Odense uden at få "glæden" ved at
> bidrage til Socialdemotraternes og SF's betalingsring?
Jamen som borger i Århus kommune kan jeg da heller ikke få en
betalingsring uden om århus C hurtigt nok....hellere i dag end i morgen
:) Reelt er der dog fjernet så mange p-pladser i Århus C at folk er ved
at droppe bilen helt af sig selv :)

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-09-11 13:14

On 02/09/11 13:56, Pedersen wrote:

> [...]
> betalingsring uden om århus C hurtigt nok....hellere i dag end i morgen
> :) Reelt er der dog fjernet så mange p-pladser i Århus C at folk er ved

Kunne man ikke bare lade 4 molboer sætte bilen på en ladeport og så bære
den ind i byen på den måde?

Mvh
Martin

Fra : Pedersen

Dato : 02-09-11 13:26

On 02-09-2011 14:14, Martin Larsen wrote:

> Kunne man ikke bare lade 4 molboer sætte bilen på en ladeport og så bære
> den ind i byen på den måde?
>
> Mvh
> Martin
Skal siges jeg bor helt ude i udkanten af Århus Kommune så uanset hvad
man finder på i Århus C vil det kun i ringe udstrækning berøre mig
personligt...lidt samme problematik gør sig gældende for en del af de
politikere der beskæftiger sig med en betalingsring i Kbh :)

Fra : Bo Warming

Dato : 27-08-11 03:00

On Fri, 26 Aug 2011 15:54:53 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Bilisterne skal plyndres for endnu flere penge (betalingsring rundt om
>København og sikkert nogle flere afgifter derudover).

Danskerne anser efterløn for reelt at være fjernet nu.Uanset ny
regeringsfarve

Betalingsring tager ingen seriøst

Den anses for et typisk SF-luftkastel

Det er statsfinanser og perkere som hver vælger afvejer og som afgør
valget

Og om perkere blir der måske aldrig en ny chance for at skubbe til
sagen ved et valg - også det fornemmes. Better safe than sorry

Vi ved hvad vi har men vi ved ikke hvad risikeres

Hvis EU modsætter sig grænsestationer og USA kræver, at vi modtager
libyske flygtnnge i stort antal, så kan ske noget drastisk

Løkke retter sig altid efter USA og har ikke fattet at Kina er et
vigtigere land.Omstilling til respekt for Kina som stormagt med
EU-interesser kan pludselig ske MEGET, MEGET hurtigt.

Fra : Snuden

Dato : 27-08-11 18:42

> [...]

>begynder at vise sin effekt. Flertallet smuldrer. Godt gået Helle, du skal
>nok få fire år mere i opposition hvis du fortsætter stilen.

Det ville ikke gøre det mindste. Men hvis hun taber valget denne gang
tror jeg ikke hun er at finde i dansk politik ret meget længere.

>http://www.bt.dk/politik/chok-maaling-fra-gallup-doedt-loeb-mellem-blokkene
>
>Bilisterne skal plyndres for endnu flere penge (betalingsring rundt om
>København og sikkert nogle flere afgifter derudover).

Til gengæld vil de Radikale give os en folkeafstemning om ringen -
EFTER den er etableret og har været indtægtskilde i et stykke tid.
Argumentet for at vente til efter etableringen, lader til at være, at
"så har folk noget konkret at forholde sig til". Det var den
udmelding, der blev givet af Vestager i går morges. Jeg hørte det i
radioen mens jeg var på vej på arbejde, og grinede så meget jeg nær
var kørt galt. Som om et "nej tak" ville blive respekteret, efter der
er postet nogen milliarder i etableringen. Right..

>Kontanthjælpsmodtagerne skal have endnu flere tæsk (Kontanthjælpsmodtagere
>skal arbejde for de penge som de samtidig bliver mistænkeliggjort og
>kontrolleret i hoved og røv for).

Kontrol er godt. Mere kontrol er bedre. Syg tankegang.

> [...]
>kulsorte pseudo-arbejdsmarked som tvangsarbejdere. Jo hun er sgu dygtig.

Jeg kan heller ikke se en time mere om ugen skulle hjælpe noget som
helst. Lønnen skal jo følge med op - eller havde hun forestillet sig
folk skulle arbejde gratis? Prrrt. Jeg er sådan set ligeglad om
arbejdsugen hedder 37 timer eller 45 timer. Men jeg vil have løn for
det.

> [...]
>er så forskellig fra partiet Venstre, når vi tager Socialdemokraternes vrøvl

Anker Jørgensen var den sidste ægte socialdemokrat. Nu om dage består
SD primært af akademikere der aldrig har prøvet at have et rigtigt
arbejde. Det er så ikke et særkende for SD - de andre partier er lige
så slemme på den front.

> [...]
>Løkke for at have smadret efterlønnen mens hun høster den økonomiske gavn.

Næppe. Det er efterhånden ved at gå op for de fleste, at Helle ikke
har tænkt en selvstændig tanke i sit liv.