Valget er skudt igang -
Fra : Patruljen

Dato : 26-08-11 03:07

Så er det nu. Der afholdes valg d.15 september.
Valgkampen er igang.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 26-08-11 10:48

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det nu. Der afholdes valg d.15 september.
> Valgkampen er igang.

Ja det kan vælgerne takke Dansk Folkeparti for. Det er reelt set Pia
Kjærsgaard som har trykket på knappen for Løkke ved at gå imod den del af
vækstpakkken som omhandlede begunstigelse af boligejerne.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Patruljen

Dato : 26-08-11 05:05

On 26 Aug., 11:47, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> Ja det kan vælgerne takke Dansk Folkeparti for. Det er reelt set Pia
> Kjærsgaard som har trykket på knappen for Løkke ved at gå imod den del af
> vækstpakkken som omhandlede begunstigelse af boligejerne.

Ud og hæng plakater op - Larsen. Der er brug for hjælp -

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 26-08-11 12:21

> Ud og hæng plakater op - Larsen. Der er brug for hjælp -

Til Lars Løkke Rasmussen ?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-08-11 21:13

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

>"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Til Lars Løkke Rasmussen ?

Især ham! Han er håbløst bagud i meningsmålingerne,så han har brug for al
den hjælp han kan skaffe -

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 26-08-11 21:44

On Fri, 26 Aug 2011 22:13:05 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

> Især ham! Han er håbløst bagud i meningsmålingerne,så han har brug for al
> den hjælp han kan skaffe -

Tja, ifølge en gallup fra i dag:

"Blå blok står til 49,5 procent af stemmerne og rød blok har en minimal
føring med 50,3 procent."

http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=56340&

Så hvis det er "håbløst bagud", hvad hedder det så hvis det stod 55%/45% ?

Fra : N/A

Dato : 26-08-11 18:48

Fra : N/A

Dato : 26-08-11 18:48

Fra : N/A

Dato : 26-08-11 18:48

Fra : N/A

Dato : 26-08-11 18:48

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-08-11 18:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e57d9ff$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e57d975$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e57d4ae$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e57d281$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen news:o_J5q.181298$fQ4.139274@newsfe16.ams2...
> [...]
> Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
> Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander

Har hun faaet ram paa nogen?

Er Danske soldater doede i udlandet,
paa en maade som goer vaelgerne til Muslim hadere?

Sane Peter

Jeg er programmeret og torteret kvante mekanisk aktiv, folk er blevet skeloejet i fjernsynet og alt muligt!
I kan bare spoerge profod ad hvis i kunne kommuniker med ham(Quantum Entangelment via en singularitet)

Jeg er det eneste aegte i sandhed uskyldige menneske!
"Goer alting paa en maade der er grim for dig selv"
"Du skal oedelaegge dig selv"
"Du skal oedelaegge dig selv paa en maade som andre ikke kan opdage"

I min uskyldighed vil jeg gerne vide det!

Sane Peter

Er det at goere det som DF´ere vil have, at et kvante mekanisk aktiv Peter,
goer saadan at Muslimske "Hellige Krigere" ikke kan ramme ved siden af?

Sane Peter

"Goer som DF´ere siger til dig, fordi de ved bedre end dig selv"

Sane Peter

"Goer som DF´ere vil have at du goer, fordi de ved bedre end dig selv"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-08-11 14:30

>"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen news:3228031e-e983-47f8-957a-41b8746e92d4@h7g2000yqm.googlegroups.com...
>

>Så er det nu. Der afholdes valg d.15 september.
>Valgkampen er igang.

Nemid plus nummer paa valgkortet, virker det ikke som om at det er paa tide?
Saa kan folk stemme via deres mobil telefon!

Sane Peter