Kan man stadig få penge for sin gl NMT tel~
Fra : Christian

Dato : 12-08-01 13:32

Hej

Jeg har hørt at man på et tidspunkt kunne få 500,- k, for sin gamle NMT
telefon hos teledanmark, hvis man købte en ny, kan man stadig det?

Christian

Fra : Peter E K

Dato : 12-08-01 21:22

> Hej
>
> Jeg har hørt at man på et tidspunkt kunne få 500,- k, for sin gamle NMT
> telefon hos teledanmark, hvis man købte en ny, kan man stadig det?
>
> Christian

Hej Christian.

Jeg tror ikke du skal regne med at kunne få penge for din gamle NMT'er.
TDC Mobil, er ved at udfase hele NMT nettet, og så vidt jeg husker, lukker
de det helt ned, til nytår, eller også er det Marts 02.
Det kan selvfølgelig være at de vil bytte den med en GSM, men jeg tvivler.

---
Med Venlig hilsen
Peter Køster
Please remove 2 of the 3 z's in the reply address, if you want to reach me
by mail.

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 12-08-01 22:32

"Peter E K" <@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> de det helt ned, til nytår, eller også er det Marts 02.
> Det kan selvfølgelig være at de vil bytte den med en GSM, men jeg tvivler.

Faktisk ser det ud til at det lige præcis er det de vil...

http://presseloge.teledanmark.dk/koncernkommunikation/cgi-bin/kk_show_text_m
sg.cgi?Site=PL&Id=4501&Type=Pressemeddelelse

/Kasper