Svinske Kina spiser hunde
Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-11 23:25

Usofistikeret Kina, spiser hunde.
Japanerne er stolte af deres dygtigheder - børn kan en masse og træner
sig konstant.
Kineserne er dovne, urenlige, og spilder ikke tid på facade i samme
grad
I min gymnasietid var en premierefilm("Mondocane") om store
restauranter overalt i verden med interesssant kinesisk menu incl
hunde, katte, rotter og slanger. Men det er genbrug og sparsommelighed
der gør dem usnobbede mht spisevaner, og så har de lært sig at få det
til at smage ret godt og er ikke skingre perfektionister som japanerne

Jeg er heldig, at en japansk perfektionist gad gifte sig med mig og
bor her, men er mest som kineserne og stolt af ikke at gå over åen
efter vand men altid at springe over. hvor gærdet er lavest.

Jeg ønsker at være et godt eksempel mht. det, også om klædedragt på
fortov og håber at flytte grænser og gøre folks adfærd mere fornuftig
og afslappet. Det har intet med sex at gøre.