Lidt kvantekoersel!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 19:07

Jeg har opdaget at drenge der bliver udsat for overgreb af paedofile bliver hjerneskade
af det, ved at de aldrig producere nok Testosteron til at udvikle en ordentlig hjerne!

De bliver begraensede begavede af det, endnu en grund til at hade homoseksuelle!

Hvis det er en kvindelig paedofil saa goer det knaegten mere intelligent, forudsat at han er den dominante
i deres omgang med hinanden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 19:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e553e55$0$314$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Det er praecis de mennesker folk urde vaere mest vrede paa Paedofile Homoseksuelle Sadister,
De kan bare faa det sadistiske svin Bjoernholt til at tortere dem rigtige i hovedet!

Hvis de kan tortere de rigtige forkerte, saa kan de ogsaa tortere de forkeret rigtige!
Den eneste grund til at jeg har undgaaet at blive en perverser, er udtalelsen
"du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"
og min underbevidstheds viden om at jeg er fuldstaendig villig til at aflive mig selv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 19:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e554083$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg kan desvaerre ikke skrive hvad der bliver gjort ved drengene nu af paedofile homoseksuelle
sadister!

Slet ikke naar jeg er 38 aar gammel og bor alene!(harem loes og alting)

Men det involvere at skumme dem i hjernen
(fordi at naar de nu alligevel bliver hjernesjkadet for livstid, sa kan de jo ligesaa godt goere det, ifoelge dem selv!)

Saa nu gjorde jeg det alligevel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 19:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e55480b$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

(fordi at naar de nu alligevel bliver hjernesjkadet for livstid, saa kan de jo ligesaa godt goere det, ifoelge dem selv!)

Saa nu gjorde jeg det alligevel!

(programmeret stavefejl rettet!)

Og nej jeg er ikke enn Perverser!(dvs. hverken homo eller Paedofil eller nogen af de andre, hvis jeg bliver det saa ligger
jeg ude under bruseren, med halsen aabnet!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 19:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e554931$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er vitterlig tretten aar siden jeg har vaeret helt vaagen(emdr/programmering)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 20:28

[...]

Hele skum teknologien er jo blevet udviklet ekstremt i de foregaaende aar, fordi alle maend vil have
goede kvinder og maend ved at deres liv er oedelagt hvis at kvinden ikke er gjort til en af de gode.

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 20:33

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e55514f$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og nej, jeg gider ikke vaagne op efter tretten aar og faa skylden for Dj Aevls og Karsten Bjoernholts
lort!

Jeg har aldrig programmeret et menneske i mit liv!
Og jeg har ikke haft sex siden jeg var 19aar gammel, bortset fra at jeg blev voldtaget af baade maend og kvinder
under programmeringen!

Frivilligt coelibat fra 18-25 ufrivilligt derfra til nu!(Programmering/Emdr/Tortur)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 21:07

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e55527c$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Saa nu forsvandt sex lysten og Testosteron produktion fuldstaendigt,
saa jeg er sku nok gjort hjerneskadet hvis det er saa er det for livstid!

Ingen overhovedet nogen steder, endnu en grund til at smide planeten i Solen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 21:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e555a65$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

En Ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv!
(Stadigvaek de eneste frontal lobes staerke nok til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem,
og samtidig grave sig igennem en singularitet)

Peter Nicolaysen 25 April 1973(Tyrens Sjernetegn)

Den eneste grund jeg gik med til EMDR til at begynde med var fordi jeg var deprimeret,
det har ikke hjulpet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 21:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5560f5$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa det ser ud til at virke igen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 22:19

[...]

Kors, der kan man bare se, kom til at tortere alle beboere i en persons land ihjel for meget meget lang tid siden,
egentlig en Oe, men jo et land!

Quantum Entangelment via en singularitet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-08-11 23:21

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e556b68$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er ikke engang syndt for ham! De er bare allesammen doede, der hvor han blev foedt og boede,
Torteret ihjel henover 24 timer, smerte signaler til brainstem og limbic system i dem allesammen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 13:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5579d2$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har ogsaa maette aflive nogle Joeder nede i tiden for et 400-500 hundrede aar siden og tilbage til
aar 1000!
Det er ikke mere end et par tusinde, og det goer mig ikke automatisk til en Joede hader eller Nazist,
det er noget vodoo (tetrado toxin/levende doede relateret)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 14:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5647b3$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Saa har jeg gjort noget for deres religion ogsaa!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 15:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e56537a$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Har set mig rundt omkring den sidste uges tid, og det haervaerk som jeg har gjort i fortiden
pga. programmering, alle mulige vanvittige udtalelser taget sammen har foert til nogle uheldigheder!
Folk er nu saa grimme at det er begyndt at naerme sig det sygelig at vaere seksuelt ophidset af
selv de kvinder der bliver anset for at vaere fysisk attraktive oger mellem 17-28!

Men eftersom det stadigvaek er dem jeg har mest lyst til ud af jer allesammen saa er jeg heldigvis ikke blevet pervers!

Der er et par stykker her i byen hvor jeg bor, at det er naermest som om at nogen har koert dem igennem et
"goer dem u-attraktive cgi program"

Quantum Entangelment via en singularitet!

Men det hoere til sjaeldenhederne, som regel er det bare nogle andre mennesker!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 15:40

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e565b7c$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Som den ene af foraedderne paapegede da jeg sad og ikke kunne bevaegé mig, programmeret til at vaere skyld i alting,
og til at deraltid skulle vaere mindst en fejl!

Ja, det er dig der er Av!

Hvilket blev til, Far AO!
Alfader og Far til alting!
Den Stoerste Tyr i Universet,
Det stoerste A i universet!

Far AO, Den eneste aegte aegte Farao,
bare se hvad der skete med Egypten,
da de misbrugte mit navn!

Og da de stod og aftalte at oedelaegge min hukommelse,
far til Odin og Jupiter!

AEt A med en ring, en ring paa hjernen, en ring paa hjoernen,
kvante mekanisk af tortur, den eneste aegte hjoernering,
Enhjoerringen som er GUD!
Den stoerste Tyr i universet med mine horn snurret rund om sig selv!

Odin og Jupiter!
Ringen er din(O din) og Du er Peter(You are Peter)
en fuldstaendig Sane Peter, Dene eneste aegte!

Satan ifoelge landsforaedderne, selvom det jeg sagde var
MSM(Biologisk bundet svovl) det kan hjaelpe folk med ledsmerter,
i kan koebe det i Matas!
I har forstaaet det hele baglaens med en lille fejl, Matas,Satam,Satan!

Og ja, gu er jeg da saa!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 15:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e565f5b$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

25 April 1973 (Tyrens Stjernetegn)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 15:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e565fa9$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ligemeget nu hvor arten er blevet udslettet alligevel, den doer med mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 16:04

[...]

Den korte version!

Alle mine nicknames, alle Peter´s nicknames, Peter Nicolaysen, PNIC,
sat sammen til et navn for at undgaa forvirring!
(Forvirring, det mine Horn, mine frontal lobes, stadigvaek og altid, de eneste staerke nok til at holde styr paa
en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!)

Allah(Alle Alfa males med horn, for der har altid kun vaeret en mig!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 17:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5664df$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Nej, der er intet af vaerdi i menneskeheden, fuldstaendig spild af tid og resourcer!
Unified law of everything ud i begyndelsen i ingenting, et stort spild, det der foerst virkede
som en go ide, er det modsatte!

Jeg har ledt med lys og lygte op og ned igennem menneskehedens historie, og det......
Egentlig er det roevsygt!

Intet sjov og glaede at hente nogen steder ingen adspredelse, kun tidsspilde!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 17:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e56797f$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Egentlig, er det taetteste i er kommet paa, at lave en fjernstyret ornithopter der virkede!
Det fangede min interesse i et kort stykke tid!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 18:41

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e567acd$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

en plus syv er otte, 1000 det samme paa binaer,
landet hedder Danmark, ihvertfald der hvor jeg er!
Landsdelen Jylland!
Datoen er 25 August 2011
Statsministeren hedder Lars Loekke Rasmussen
landet er medlem af EU og Nato

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 21:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e5689b6$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har vist faaet has paa "Du skal goere alting paa en maade der er grim for dig selv"
"Du skal goere alting paa den maade der er vaerst for dig selv"
"Det skal koeste dig"(Ingen definition af hvad, der ska koste mig)
"Du skal forstaa alting paa en maade der er grim for dig selv"
"Du skal forsta alting paa en maade der er vaerst for dig selv"
"Du skal tro grimme ting om dig selv"
"Du skal tro og vide at du er den onde"

Der var en til der lige blev plukket ud af korttidshukommelsen!

De er allesammen torteret ind med det tungeste tortur et menneske nogensinde har overlevet,
fra menneskehedens start til slut!

Udover at jeg er lidt svimmel, saa har jeg det nogenlnde!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 21:21

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e56aeda$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Udover at jeg er lidt svimmel, saa har jeg det nogenlunde!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-08-11 21:47

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e56af43$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg ved ikke engang hvorfor jeg gider bruge tid paa det, naar arten alligevel er doed!

Sane Peter