Greenspan mener at euroen bryder sammen
Fra : Martin Larsen

Dato : 24-08-11 18:00

http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article2523343.ece
Euroen er i færd med at bryde sammen, og denne proces skaber betydelige
problemer i det europæiske banksystem," sagde Alan Greenspan

På et spørgsmål fra salen om, hvorvidt en opløsning af eurosamarbejdet
er en mulighed, svarede Alan Greenspan kort og kontant:

"Helt klart."

Men der er sandelig rigelig råd til et mrningsløst og bestialsk
tæppebombardement af Gadaffiklanen og tilfældige negerlejesoldater - huh
hejsada hvor det går..

Og mere forstyrrelse til eu-kleptokraternes nattesøvn: græske
statsobligationer giver 48% i afkast, men ingen vil have dem.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-11 18:45

On Wed, 24 Aug 2011 18:59:30 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Og mere forstyrrelse til eu-kleptokraternes nattesøvn: græske
>statsobligationer giver 48% i afkast, men ingen vil have dem.

Jeg troede at Angela Merkel var toppen af ærlig konservatisme men good
ol Greenspan er altså endnu mere ærlig

Sføli er 1+1 dårligdom = 2 dårligdomme men er der grund til at blande
Gadaffi ind i eu banksystem?

Og negerlejesoldater - det er et Tripoli mareridt . Men libyen
flygtninge i EU kan blive værre end noget valutasssammenbrud

Hvor ligeglade kan vi være med Eurosammenbrud når vi ikke sagde ja til
valutaen?

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-08-11 19:13

On 24/08/11 19:44, Bo Warming wrote:

> [...]
> flygtninge i EU kan blive værre end noget valutasssammenbrud
>
> Hvor ligeglade kan vi være med Eurosammenbrud når vi ikke sagde ja til

Danskerne har valgt et multikulti-samfund med skyhøj kriminalitet
ikke-eksisterende sammenhængskraft og økonomisk-social dødspiral, og har
deponeret deres økonomi hos nogle gamle maoistiske projektmagere nede i
et hensygnende dystopisk EU-Babylon.
Så hvad vil de svare? Et søvnigt: "det skal nok gå al sammen"

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-11 22:13

On Wed, 24 Aug 2011 20:13:14 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>et hensygnende dystopisk EU-Babylon.
>Så hvad vil de svare? Et søvnigt: "det skal nok gå al sammen"
Mao var en genial landsfader fordihan fulgte Konfuze, hvad han først
forstod sent selv

Men "EU-babylon " er sovjetplanøkonomi af værste skuffe hvorom ordet
maoistisk ikke bør bruges . selvom nogle blomsterbørn som jeg gik i
mao-sko

Maos folkemord var berettigede nødløsninger der tvang katolske
marionettter ud, og skabte nuværende kreative vækst-Kina, men
sovjettyperne havde endnu for lidt Putin i sig

Maoisme er om barfodslæger og barfodsvelvære og miinimalstat ogingen
lovjungle

Det var et fattigt barskt samfund, men nu er de i vækst vi bør misunde
og efterligne

Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-11 22:43

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>et hensygnende dystopisk EU-Babylon.
>Så hvad vil de svare? Et søvnigt: "det skal nok gå al sammen"

De rigtige maoister - i Kina - er påpasselige mht aldrig at give magt
til muslimer som forvises til fattige græseområder

Meni EU er pamperne i lommen på Islam

og de har ikke ret i at det går nok altsammen

Fra : Bo Warming

Dato : 25-08-11 02:44

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>et hensygnende dystopisk EU-Babylon.
>Så hvad vil de svare? Et søvnigt: "det skal nok gå al sammen"

Ja, mon ikke Allan Greemspans økonomiforringelse under Bush har
styrket Isllam mere end noget Angela Merkel eller Obama har gjort
nogensinde

Det var en klar svipser, at jeg kom til at rose Allan Greenspan her
på¨ng

Angela Merkels indsas mod Islam har ikke været imponerende men hun har
ikke haft magt til at gøre så stor skade som Allan Greenspan

Kinesernes samarbejde med Islam-nattioner har ofte styrket visse
driftige muslimske nationer med tendens til selvhjulpenhed

Men når Allan Greenspan har øget USAmagt via økonomi er det blevet
brugt til at USA har gavnet Islam-magt på bekostning af hvid EU-magt.

Fra : Vidal

Dato : 24-08-11 20:41

Den 24-08-2011 18:59, Martin Larsen skrev:
> http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article2523343.ece
> Euroen er i færd med at bryde sammen, og denne proces skaber betydelige
> problemer i det europæiske banksystem," sagde Alan Greenspan

Ja, vi har jo set gode eksempler på Greenspans dømmeevne,
de første år af dette århundrede, som ansvarlig for USAs
økonomi, hvor han skabte betydelige problemer for det globale
banksystem.

Det er underligt, han ikke taler om USAs økonomiske krise,
som han jo selv langt hen selv er ansvarlig for.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-08-11 01:45

On 24/08/11 21:40, Vidal wrote:

> Ja, vi har jo set gode eksempler på Greenspans dømmeevne,
> de første år af dette århundrede, som ansvarlig for USAs
> økonomi, hvor han skabte betydelige problemer for det globale
> banksystem.

Sikke vås. Han forholde sig til økonomien - og han var nok blevet fyret
hvis han var inkompetent.

Fra : DADK

Dato : 25-08-11 06:47

On 25-08-2011 02:45, Martin Larsen wrote:

> Sikke vås. Han forholde sig til økonomien - og han var nok blevet fyret
> hvis han var inkompetent.

Han blev vist også fyret. Men man sagde på det tidspunkt, da det gik
godt, at han var verdens mest magtfulde mand, Alle bævede når det blev
annonceret at han ville komme med en udtalelse, for det betød at renten
enten ville stige eller falde. Også i Danmark. Der findes slet og ret
begrebet indenfor økonomi "greesnpanrente" - Så jeg synes det er helt
rimeligt at tage ad notam, hvad han siger, naturligvis så længe han
siger noger noget jeg er enig i, og jeg kan ud af mit højre øje forstå
at amerikaerne mener det samme.

Men hvis det rammer mig personligt er greenspan naturligvis og helt
åbenbart et uvidende fjols.

Fra : Vidal

Dato : 25-08-11 09:52

Den 25-08-2011 02:45, Martin Larsen skrev:

> Sikke vås. Han forholde sig til økonomien - og han var nok blevet fyret hvis han
> var inkompetent.

Blev han ikke det?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 25-08-11 03:07

On Wed, 24 Aug 2011 21:40:44 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>banksystem.
>
>Det er underligt, han ikke taler om USAs økonomiske krise,
>som han jo selv langt hen selv er ansvarlig for.

Og imens Frankrig praler at have vundet Libyen-krigen som Greenspan
skabte basis for, praler nu Gadaffis datter af at hun er fri og
Gadaffis martyrium i TRipoli-gader står stærkt

og oprørerne har så lidt magt at de hverken kan stoppe plyndring eller
vandmangel iTripolis gader

Og Gadaffi selv er en fri og stærk mand omgivet af internatonale
mediefolk på luksushotel midt i Tripoli

Som nævnt har oprørerne tabt PR-krigen

Dengang i 1918 da Lawrence of Arabia ene mand hjalp muslimerne til
kontrol med kalifat-byen Damaskus, tog det ham et døgn at få orden i
vand og elektricitet

Men idag gælder at Islam kan ikke stikke en pnd i lort uden at
ødeløgge begge dele - Islam kan smadre Libyens stærkeste by, men ikke
skaffe den rent eller beskidt drikkevand