Nye Konrader
Fra : DADK

Dato : 13-08-11 21:01

Det er i dag blevet offentliggjort at der er født 2 nye konrader,
tvillinger, så i kan se frem til endnu mere modstand. Traditionen med 4
navne der siger noget om hvor man stammer fra holdes intakt.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-11 21:14

On Sat, 13 Aug 2011 22:01:18 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>Det er i dag blevet offentliggjort at der er født 2 nye konrader,
>tvillinger, så i kan se frem til endnu mere modstand. Traditionen med 4
>navne der siger noget om hvor man stammer fra holdes intakt.

Skal staten blande sig i om barnet døbes Konrad eller Jens - gir det
fordele for " modstand" ?

Hvis konrad er mellemnavn for antimuslim så fint

Hvorfor ikke Kina som mellemnavn - de gir ikke magt til muslimer i det
land

De har politi der aldrig ville tillade hvad Cameron i UK tillader

Min søn er en måned i Afghanistan som etnobotanik forsker p.t. og har
fået kæreste der er gravid med ham og hvis der er ny mode med
mellemnavne så fortæl.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 13-08-11 21:30

Den 13/08/11 22.01, DADK skrev:
> Det er i dag blevet offentliggjort at der er født 2 nye konrader,
> tvillinger, så i kan se frem til endnu mere modstand. Traditionen med 4
> navne der siger noget om hvor man stammer fra holdes intakt.

Endnu to liberalister har set dagens lys. Tillykke.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : DADK

Dato : 13-08-11 21:51

On 13-08-2011 22:30, Kim Frederiksen wrote:

> Endnu to liberalister har set dagens lys. Tillykke.

Ja, og højtuddanede allerede inden de er født. Vi taler hele telias
strategi * cand.scient.pol = 2 små søde piger

Fra : Tom L

Dato : 14-08-11 06:38

DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> Ja, og højtuddanede allerede inden de er født. Vi taler hele telias
> * cand.scient.pol = 2 små søde piger

tillykke

Fra : DADK

Dato : 18-08-11 21:17

On 14-08-2011 07:37, Tom L wrote:

> tillykke

Tusind tak! De bliver "mine", hvis du forstår..

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-08-11 21:39

Den 13-08-2011 22:01, DADK skrev:
> Det er i dag blevet offentliggjort at der er født 2 nye konrader,
> tvillinger, så i kan se frem til endnu mere modstand. Traditionen med 4
> navne der siger noget om hvor man stammer fra holdes intakt.

Du er blevet onkel eller grandonkel, formoder jeg? Tillykke!

Anders Peter Johnsen

Fra : ab©

Dato : 20-08-11 08:05

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Det er i dag blevet offentliggjort at der er født 2 nye konrader,
> tvillinger, så i kan se frem til endnu mere modstand. Traditionen med 4
> navne der siger noget om hvor man stammer fra holdes intakt.

Det var dog helt utroligt interessant