WebCam discus
Fra : Steen M.

Dato : 12-08-01 11:16

Har sat webcam på mine discus -

ønsker tilbagemelding på om det virker

home1.inet.tele.dk/st_mik/discus.html

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 12-08-01 11:31

"Steen M." <sfm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3b7656e3.11743372@news.inet.tele.dk...

> Har sat webcam på mine discus -
>
> ønsker tilbagemelding på om det virker
>
> home1.inet.tele.dk/st_mik/discus.html

Det virker

Flotte fisk :)

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 12-08-01 13:03

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> skrev i en meddelelse news:3b765a15$0$253$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Det virker
Ja men jeg synes at det er noget utydeligt og meget "spejl" i glasset

> Flotte fisk :)
Muligt men jeg så nu mest numsen af en persom som var ved at rense glasset med en svamp
Personen havde dog bukser på!!

Mogens
--
Svend-bent Index http://www.svend-bent.dk/
Software Shopping 255.000 varenr. http://www.svend-bent.dk/shop/

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 12-08-01 13:34

> Ja men jeg synes at det er noget utydeligt og meget "spejl" i glasset

> Muligt men jeg så nu mest numsen af en persom som var ved at rense glasset
med en svamp
> Personen havde dog bukser på!!

Aha, det kan være den nye variant af diskus der hedder 'bukse diskus', den
skulle kunne være ret skræmmende :)

Fra : Steen M.

Dato : 12-08-01 14:19

Tak for respose -

de skal jo passet , så min bagdel kunne sikker beskues på et
tidspunkt, men vel ikke til at forveksle med en fisk

spejling i glas er der sikker ikke noget at gøre ved, men det med det
uskarbe ville være rart hvis det kunne blive bedre.
Desværre kan jeg ikke sætte opløsningen på de jpg billeder der bliver
oploadet, men på min egen skærm hvor kameraet er tilsluttet står
billedet en del bedre.

Hvis der findes et program der kan stille i opload opløsning hør jeg
gerne om det, da den jeg bruger er en 30 test version.

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 12-08-01 18:10

Her søndag kl 19.09, virker det ikke.

Hygsom
Leo

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 12-08-01 20:55

Nå, jeg kan se det er lige kommet op at køre igen.

men det er ikke noget for folk med telefonmodem, dertil køre du med for
hurtig opdate, eller live feed.

Hygsom
Leo

Fra : Steen M.

Dato : 14-08-01 20:04

De er tirsdag den 14 . kl. 21 gået i gang emd at lægge æg - kan ses
on- line

Fra : Ard

Dato : 14-08-01 20:48

Steen, der skal altså mindst et 500K modem til for at kunne fange dine
billeder med den hastighed den opdaterer. Jeg når med dobbelt ISDN kun
op på 2,5K fra hvert 6,9K store billede. Kan du ikke sætte
opdateringshastigheden lidt ned ?
Ard

Fra : Steen M.

Dato : 14-08-01 21:18

OK jeg sætter hastigheden ned til 1 billede hvert 8 sekund håber det
hjælper.........

eller skriv igen

Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 14-08-01 22:27

Hvor kan jeg se med, hvor er linket / adressen?????????

Fra : Brian Laybourn

Dato : 14-08-01 10:45

Det virker ikke nu tirsdag kl 11.45

Brian Laybourn