Multikulturens glæder
Fra : DADK

Dato : 08-08-11 11:26

Jeg er ikke engang sikker på at mit indlæg når dk.politik Jeg har
oplevet en stigende grad af selvcensur og berufsverbot. Alle, og her
understreger jeg alle, har oplevet islamisk pression, og for flere på et
niveau så de har opgivet at drive forretning.

Her er et eksempel
Jeg forpagtede XXX tilbage i 2010, og regnede med nogle hårde økonomiske
år. Desværre blev jeg fra dag 1 chikaneret af nogle indvandrertyper. De
krævede at jeg købte deres varer og overholdte deres ritualer ift kødet.
Jeg nægtede. Der gik 4 dage, så var alt i min lejlighed svinet til. Der
var svinefedt i sengen, svinefedt i sofaen osv. Der er mange andre ting.
Til sidst skreg min ven ud i mørket : "Jeg accepterer islam og er imod
en krig med islam", og så har han siden ikke haft problemer med hverken
naboer eller sine venner.

Du skal bare gøre dig venner med islam.

Fra : P.N.

Dato : 08-08-11 15:50

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ikke engang sikker på at mit indlæg når dk.politik Jeg har oplevet
> en stigende grad af selvcensur

Det ser for mig at ikke ligefrem ud som du har nogen selvcensur overfor
Islam desværre.

og berufsverbot. Alle, og her
> understreger jeg alle, har oplevet islamisk pression, og for flere på et
> niveau så de har opgivet at drive forretning.

Jeg har oplevet en depression over al det had der bliver udgydt imod
sagesløse muslimer, men ikke islamisk pression

Jamen det er det jeg har gjort.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 08-08-11 17:10

On Mon, 8 Aug 2011 16:50:25 +0200, P.N. wrote:

> Det ser for mig at ikke ligefrem ud som du har nogen selvcensur overfor
> Islam desværre.

Hvorfor "desværre".?

Islam skal da kunne kritiseres ligesom kristendom og alt muligt andet.

> og berufsverbot. Alle, og her
>>
> Jeg har oplevet en depression over al det had der bliver udgydt imod
> sagesløse muslimer, men ikke islamisk pression

Med andre ord: Du kan ikke se bjælken i dit eget øje.