At slippe af med pislort uden ble er SÅ NE~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-11 11:17

At slippe af med pislort uden ble er SÅ NEMT - selvom sengebunden og
medicineret.
Flertalsdebatøren der insisterer at bletyrrani er nødvendigt, er bare
så uintelligente eller anti-empati eller ligeglade.
Spild ikke tid på tilsynsbureaukrati - lær folk at gå i nederdel på
plejehjemmet så de har styr på tingene når sosuer er dovne arbejdssky
psykopater en masse som EB nu har dokumenteret - og som jeg har hørt
fra alle jeg diskuterer med og som har været sosuvikarer
Mine eksperimenter har i korte atypiske perioder forværret indeklima
mht lugt men det er hurtigt repareret på og jeg har nu rutiner , der
er helt uden ulemper og som
ku fortsætte også hvis jeg var groggy af psykofaarmaka. Jeg har prøvet
det et døgn . Ingen læge har turde smage egen medidin som jeg. Jeg
har ikke prøvet af have Altzheimer eller Parkinson men snakker ofte
med skolekamerater der har og indser klart at sådant ville heller ikke
hindre kop-rutine som er hurtigere end at gå på toilet eller skifte
ble. Drop molboløsningerne
Da jeg med mine spædbørn tørrede op efter dem på parketgulvet istf at
skifte ble, var jeg målløs at ikke alle gør sådan.Jeg ville have tid
at lave andet i 99% af tiden.

Vaskemaskinen er opfundet og derfor er engqngsbleer en FORVÆRRING AF
ARBEJDSBYRDE - hvorfor slæbe urinen til affaldskontaineen og have lugt
undervejs, når kvinder alligevel kører vaskemaskine daglig og halvt
fuld. Jeg har klude til efterdryp og lutter fordele frem for både
toilet og blebrugere . Du tror at jorden går under hvis du lorter i en
skål.BoMM konstaterede at det er vås. Drop din fobi, Bliv
fornuftsmenneske
Blebukser er utroligt flexible. Alle plejehjem bruger dem. Lad folk
selv tømme nær håndvask uden at tage hele monsteret af og på.
Der efterlyses aktivering af de gamle. Det er kernen i mit budskab -
forlang selvhjælp og afskaf alle pauser til de overbetalte sosuer
Løn sosuer på akkord og beløn at ingen lort og pis på afveje og lad
dem aktivere pensionisten selv,
Og lær folk at forstå at lort er ikke gift- det er ufarligt når det
ikke kommer i munden og det passerer ikke gennem din fingerhud og ind
i blodbanen

Kvæg har lidt fobi og æder ikke af græs der vokser i kokage Men efter
et år så gør de Drop hysteriet